برگزیده های پرشین تولز

معرفی 6 قابلیت کاربردی اینستاگرام

sanazkh1365

Registered User
تاریخ عضویت
1 آگوست 2016
نوشته‌ها
134
لایک‌ها
20
سن
38
امروزه یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام است که بیش از 400 میلیون کاربر فعال دارد. در این برنامه که برای اسمارت فون‌ها طراحی شده، روند فعالیت کاربر، فرایند آسانی است. کاربران به راحتی می‌توانند تصاویر دلخواه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. و یا عکس‌های مورد پسند خود را لایک کنند. هرچند کار با این برنامه آسان است، اما ویژگی‌های جالبی وجود دارد که شاید برخی از کاربران با آنها آشنا نیستند. با ما همراه باشید تا با برخی از این ویژگی های اینستاگرام آشنا شوید.

  • فیلترهای تصاویر یکی از نکات جالب اینستاگرام است، اما برخی از این فیلترها، ممکن است به کار نیایند. بعد از هر به روز رسانی، تعداد فیلترهای اینستاگرام افزایش می یابد. برای حذف فیلترهایی که مورد علاقه شما نیست، کافیست به انتهای لیست فیلترها روید، بر گزینه Manage ضربه زنید و فیلترهایی که نمی‌خواهید را از لیست مشاهده حذف کنید.
.

you-can-hide-the-photo-filters-if-you-dont-like-using-them-.jpg


  • همان گونه که می‌دانید اگر شما در لیست فالوورهای کسی باشید، آن کاربر می‌تواند در تصاویری که به اشتراک می‌گذارد شما را تگ کند. اگر می‌خواهید نام خودتان را از تصاویر آنها، حذف کنید در بخش Photo of You در پروفایل خودتان، روی تگ نام خودتان بر روی تصویر ضربه بزنید و در کادری که برایتان باز می شود، گزینه Hide From My Profile را تپ کنید. در انتها هم بر گزینه Finish تپ کنید.
ادامه
 

mehr-dad

Registered User
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
1,326
لایک‌ها
785
محل سکونت
اصفهان
بالا