برگزیده های پرشین تولز

معروف ترین رستوران های گیاهی در ایران

sahar.hamdi30

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 آپریل 2017
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
6
سن
38
یکی از مهم ترین مسائلی که در طول سفر با آن روبه رو می شوید بحث خورد و خوراک و تامین غذا است. اگرچه اغلب مسافرین و گردشگران تورمسافرتی بدون هیچ گونه مشکلی با مراجعه به رستوران ها و غذا خوری ها نیاز خود را برآورده می کنند. اما در این بین هستند گردشگرانی که به دلیل پیروی از عادت‌های غذایی خاص و یا بیماری نمی توانند آن طور که باید و شاید و به آسانی به غذای مورد نظر در طول سفر دست پیدا کنند. در این بین می توان به افرادی که **** غذایی گیاهخواری را دارند اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم به معروف ترین رستوران های گیاهخواری در ایران سری بزنیم با همگردی همراه باشید.

1__hamgardi_chidaneh-49121-ananda-02.jpg


رستوران گیاهی درخت بانیان
این رستوران یکی از فوق العاده ترین انتخاب گیاه خواران تهرانی است. منوی متنوع این رستوران یکی از امتیازات خاص آن محسوب می شود. از جهت دیگر مواد غذایی تازه و سالم و طبخ با کیفیت از دیگر دلایلی است که گیاه خواران را به سمت این رستوران می کشاند. اگر در قالب تور مسافرتی به تهران سفر می‌کنید و به دنبال یک رستوران گیاهی تراز اول هستید به این رستوران مراجعه کنید.

1__hamgardi_77983309_4Vu8AMx5xos1Kcx9YafJfChUfDlyNY6V-Uc3bba5XwY.jpg


کافه رستوران گیاهی پیور
پیور یکی دیگر از رستوران های گیاهخواری معروف است این رستوران با سبک خاص و طراحی متفاوت توانسته شهرتی خاص را در زمینه‌ی غذاهای گیاهی به خود اختصاص دهد. پیور با منوی متنوع، غذاهای با کیفیت و همچنین وفاداری به اصل مشتری مداری توانسته انتخاب گیاهخواران تهرانی باشد. این رستوران با ارائه‌ی انواع غذاهای گیاهخواری، خام گیاهخواری و رژیمی سبک خاص خود را طرح ریزی کرده . منوی این رستوران شامل صبحانه، نهار و شام است. حتی اگر گیاهخوار نیستید بد نیست به این رستوران سری بزنید و از فضای آرام و دلنشین آن در کنار غذاهای خوش طعمش لذت ببرید.

1__hamgardi_ImageContent.jpg


رستوران گیاهی خانه مشهد
این رستوران با سرو انواع غذاهای گیاهی گردشگران گیاهخوار تور مشهد را به خود جذب می کند. گردشگران تورمشهد با مراجعه به این رستوران از منوی متنوعی بهره مند شده و لحظاتی لذت بخش را در تورمشهد خود تجربه خواهند کرد.

1__hamgardi_18159067_f6qmJja83ssmCdW-JxgIIFO71sVeTQzhKVN9kjwLlOE.jpg


رستوران کلبه ی محبت مشهد
اگر در قالب تورمشهد به این شهر سفر کرده اید و از **** غذایی گیاهخواری پیروی می کنید این رستوران می تواند گزینه‌ی مناسبی در طولتور مشهد شما باشد. این رستوران با فضایی ساده و صمیمی در جهت رفع نیازهای گردشگران تور مسافرتی و گیاهخواران مشهدی گام بر می دارد.

1__hamgardi_14.jpg


رستوران کلبه ی محبت گرگان
این رستوران یکی از محبوب ترین رستوران های گیاه خواری در گرگان است. به دلیل محدودیت این گونه رستوران ها شاید نتوان نمونه های متعددی را در لیست رستوران های گیاهی گنجاند اما این رستوران به عنوان یکی از نمایندگان غذاخوری های گیاهی در ایران به مردم محلی گرگان و گردشگران گیاهخوار منطقه سرویس دهی می کند. اگر در قالب تورمسافرتی به این شهر سفر کردید نگرانی از بابت تغذیه خود در طول سفر نداشته باشید چراکه این رستوران با سرویس دهی عالی در اختیار شما خواهد بود.
 
بالا