آژانس هواپیماییexchanging

مفهوم Section Targeting در تبليغات Adsense

شروع موضوع توسط SEO ‏5 دسامبر 2007 در انجمن بایگانی

  1. SEO

    SEO کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏28 آپریل 2006
    نوشته ها:
    59
    تشکر شده:
    1
    شايد شما متوجه شده باشيد كه تبليغات Adsense كه در سايت شما نمايش داده مي شود، متناسب با محتويات صفحه شما نيست و اين به نوبه خود باعث مي شود كه CTR شما به شدت افت كند. اين اتفاق به دلايل مختلفي رخ مي دهد. يكي اينكه اسپايدر گوگل ادسنس هنوز صفحات شما را Crawl نكرده و در نتيجه نمي تونه تبليغات متناسب با محتويات صفحه نشان بده. تنها كاري كه مي توان در اين زمينه انجام داد، كمي صبر و حوصله است.

    ولي اگر گوگل صفحات شما را Crawl كرده باشد (گوگل از اسپايدر ديگري براي Crawl كردن صفحات ادسنس استفاده مي كند) ولي شما هنوز تبليغات متناسب نداريد، مي توانيد به اسپايدر گوگل كمك كنيد! شما مي توانيد به اسپايدر گوگل محتوياتي از صفحه تان را كه بايد در Crawlingn در نظر بگيرد را با Section Targeting تعريف كنيد. فقط كافيست آن قسمت از صفحه را كه مي خواهيد تاكيد بيشتري بر روي آن از لحاظ محتوايي داشته باشيد را بايستي درون كد زير احاطه كنيد:

    کد:
    <!-- google_ad_section_start -->
    محتويات مهم صفحه
    <!-- google_ad_section_end -->
    اگر شما بخواهيد قسمتهايي از صفحه را اسپايدر در crawling لحاظ نكند از فرمت زير استفاده كنيد:

    کد:
    <!-- google_ad_section_start(weight=ignore) -->
    محتوياتي كه نمي خواهيد در تعيين relevency تبليغات تاثير گذار باشد
    <!-- google_ad_section_end -->
     
  2. neo2

    neo2 Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏8 آپریل 2005
    نوشته ها:
    1,645
    تشکر شده:
    178
    محل سکونت:
    /cat/etc/passwd/
    از مقاله مفید تون ممنون. میتونه کمک زیادی به ادمین ها بکنه.
     
  3. Dr.Data

    Dr.Data Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏6 سپتامبر 2007
    نوشته ها:
    85
    تشکر شده:
    3
    محل سکونت:
    Tehran
    درسته
    خیلی خیلی ممنون از مقالات مفیدتون
     
  4. †$H@ki®@†

    [email protected]®@† Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏16 دسامبر 2005
    نوشته ها:
    1,765
    تشکر شده:
    4
    محل سکونت:
    The Wall (0)
    با تشكر


    اينجا جا داره بگم گوگل به پابليشر هاي خود ميخواهد به عنوان هديه كريسمس يك عدد
    2 GB USB Memory
    بده(منظورم از پابليشر همون پرايميوم هاي آسنز هست كه سايت هاشون ماهي بيش از بيست ميليون بازديد داره...)
     
  5. 3POWER

    3POWER Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏1 دسامبر 2006
    نوشته ها:
    2,318
    تشکر شده:
    154
    تشكر از اطلاعات مفيد#
     
  6. Domain

    Domain Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏9 می 2007
    نوشته ها:
    1,696
    تشکر شده:
    1
    محل سکونت:
    f34.html ♪♫♪
    ممنون :) نکته بسیار مفیدی بود :happy:
     
  7. appbannerkhuniresbanner
  8. mohsenshahbazi

    mohsenshahbazi همکار بازنشسته کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏21 ژوئن 2004
    نوشته ها:
    4,018
    تشکر شده:
    3,858
    محل سکونت:
    اصفهان
    البته به نظر من امکان زیاد جالبی نیست . ممکنه شما یه صفحه داشته باشی که مثل این سایت های معرفی یه بخشی از صفحات معرفی کردیت کارت باشه ..یه بخشی معرفی بیمارستان سر کوچه ! خب این سایت با section targeting میتونه از هر دو موضوع که بی ارتباط با موضوع کلی سایتشه استفاده کنه !
     
  9. †$H@ki®@†

    [email protected]®@† Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏16 دسامبر 2005
    نوشته ها:
    1,765
    تشکر شده:
    4
    محل سکونت:
    The Wall (0)
    اگر بي ارتباط انتخاب كنه كسي هم كليك نميكنه
    وب مستر بايد با اين ابزار سعي كنه محتواي اون صفحه رو هدف قرار بده تا تبليغ مرتبط نشون داده بشه....
     
  10. hypermatrix

    hypermatrix کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏6 آگوست 2007
    نوشته ها:
    250
    تشکر شده:
    1
    محل سکونت:
    CYBERLAND
    هیچ وبمستری اجبار به اجرای این اصل نداره!
    میتونه با انتخاب یه تارگت با ارزش تر ،درآمد بیشتری از تبلیغات بدست بیاره. بدون اینکه مرتبط با اصل موضوعات سایت داشته باشه! CTR رو هم میشه یه کاریش کرد ;)
    .
    اما بعید میدونم اسپایدر این کد رو بررسی نکنه!