برگزیده های پرشین تولز

مقاله آموزشی / مواردی که باعث نفرت کاربران از وب‌سایت شما می‌شود‎ !

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,195
لایک‌ها
20,078
محل سکونت
اوهایو - دیتون
۱. پخش موسیقی هنگام ورود کاربران به وب‌سایت شما
هیچ‌چیز آزار دهنده‌تر از این نیست که برای پیدا کردن محتوای مورد نظر وارد وب‌سایت شوید و همزمان با ورود شما یک موسیقی ناهنجار پخش شود.

۲. صفحه ناقص «تماس با ما»
برای داشتن صفحه «تماس با ما» خوب، باید به صورتی این صفحه رو طراحی کنید تا کاربر برای بدست آوردن آدرس ایمیل شما، نیازی به جستجو در بالا و پایین صفحه نداشته باشد.

۳. قرار ندادن لینک شبکه‌های اجتماعی
امروزه قرار دادن لینک شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و ... در وب‌سایت‌تان باعث شکل‌گیری اعتماد بین شما و کاربران‌تان می‌شود.

۴. نداشتن نسخه موبایل
اکثر مردم در تمام نقاط دنیا، در وقت‌های بیکاری خود با موبایل و تبلت خود به سراغ وب‌سایت‌های خبری و تولید محتوا می‌روند. نداشتن نسخه موبایل باعث افت ترافیک شما می‌شود.

۵. استفاده از تبلیغات پاپ‌آپ
یکی از منفورترین روش‌های کسب درآمد و تبلیغات، استفاده از پاپ‌آپ است که باعث کاهش ترافیک وب‌سایت و نارضایتی کاربران‌تان می‌شود.

۶. استفاده از عنوان و متنی که با هم هماهنگی ندارند
عنوان‌هایی که برای مطالب‌تان انتخاب می‌کنید، بایستی با ماهیت مطلب همخوانی داشته باشد. زمانی که یک کاربر با عنوانی نامرتبط به مطلب شما می‌رسد، به سرعت وب‌سایت‌تان را ترک خواهد کرد.

برگرفته از anetwork.ir
 

rezatak6

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2014
نوشته‌ها
3,309
لایک‌ها
1,906
چیزی که باعث نفرت کاربر یا بازدیدکننده ایرانی میشه پولی بودن چیزیه که دنبالشه رایگان کنید هیچکدوم از این موارد رو هم رعایت نکنید مشکلی نیست! :)
 
بالا