برگزیده های پرشین تولز

مقاله محبوبیت نرم افزار پخش مویرگی در پوشش دهی بازار

zamani.ali

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2017
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
1
سن
34
نرم افزار پخش مویرگی و محبوبیت آن در پوشش دهی بیشتر بازار
ایتنا - به وسیله نرم افزار پخش مویرگی، شعب و نمایندگان فروش می توانند متغیرهای تاثیرگذار بر روی فروش مویرگی را همچون لیست مشتریان، موجودی انبار، مدیریت عملکرد روزانه کارمند فروش و ... را روی نرم افزار فروش مویرگی بررسی کنند. یکی از مباحثی که در حسابداری مطرح است، مفهوم پخش مویرگی است که در موضوع پخش کالا به عنوان روش توزیع در شبکه گسترده پخش کالای فروش رفته یا خریداری شده مطرح است.

به گزارش ایتنا به نقل از واحد بازرگانی و تولید نرم افزار پخش مویرگی آرین سیستم، یکی از تکنیکهای بازاریابی و ارتباط موثر با مشتری، توزیع به موقع کالا در مکان و زمان مناسب است. با توجه به اینکه توزیع موثر به وسیله ابزاری همچون نرم افزار فروش مویرگی می تواند برای یک بنگاه اقتصادی یک مزیت رقابتی موثر در جهت پیروزی نسبت به رقبا باشد، اما بسیاری از شرکتهای فعال در زمینه پخش متاسفانه از امکانات و نقشی که نرم افزار پخش مویرگی می تواند در پوشش دهی بلند مدت بازار داشته باشد تصور ذهنی درستی ندارند.

یکی از راه هایی که برای توسعه و پوشش بیشتر بازار در پخش و فروش مویرگی به کار گرفته می شود استفاده از نرم افزار فروش مویرگی و تهیه بانک اطلاعاتی از تمام مشتریان و ارتباط با آنان است. با استفاده از نرم افزار پخش مویرگی امکان ارتباط کارمندان توزیع مویرگی با مصرف کنندگان و به دست آوردن اطلاعات دقیق و به روز از آنان بسیار آسان تر است و می تواند در پیشبرد و موفقیت بازار توزیع مویرگی کمک بسزایی کند.

قابلیتهای نرم افزار پخش مویرگی
خیلی از شرکتها به دلیل طراحی نامطلوب در فرآیندهای فروش و توزیع خود دچار نقص در فرآیند پخش هستند در حالی که طراحی و استفاده از نرم افزار فروش مویرگی منجر به کاهش هزینه های شرکت پخش و افزایش راندمان فروش خواهید شد. از دیگر قابلیتهای نرم افزار فروش مویرگی می توان اشاره کرد به :

- محاسبه و ثبت سند پورسانت بازاریاب
- تفکیک اتوماتیک فاکتورهای فروش
- مشاهده لیست تمام سفارشات به همراه مبلغ، تاریخ، شرح وضعیت و...
- مرتب سازی، آرشیو، جستجو، ویرایش و بازاریابی اسناد حسابداری مویرگی
- کنترل کامل موجودی کالا در خودروهای توزیع
- ارسال گزارشات با قابلیت نمودار ساز
- تعریف فرمول و محاسبه خودکار تخفیف، هزینه ایاب و ذهاب و ...
- قابلیت تعامل یکپارچه با نرم افزار انبار و حسابداری عرضه شده توسط شرکت های مختلف
 
بالا