designmagic
Registered User
- تاریخ عضویت
- 6 اکتبر 2014
- نوشتهها
- 80
- لایکها
- 14
- سن
- 33
ترفند هایی در طراحی یک بنر خوب
سلام به همگی امروز با مقاله نکات مهم در مورد طراحی بنر در خدمت شما عزیزان هستیم در این مقاله به بررسی نکاتی که ما را در ساخت یک بنر حرفه ای یاری میکند میپردازیم :
حجم بنر : در طراحی یک بنر استاندارد باید همیشه این نکته را مد نظر داشته باشیم که حجم یک بنر حرفه ای
و استاندارد نباید بیشتر از ۵۰ کیلو بایت باشد مگر در شرایطی خاص اکثر سایت ها محدودیتی برای حجم بنر شما
قائل نمیشوند اما شما باید این موضوع مهم را مد نظر قرار دهید که بنر ۵۰ کیلو بایت با هر سرعتی و هر نوع اینترنتی
سازگار میباشد و براحتی به نمایش در می آید اما اگر حجم بنر بالا باید برای لود شدن ان ممکن است با مشکلاتی
موجه شود و این به ان معناست که بازدهی بنر شما کاهش میباید در دنیای تبلیغات بنر باید به کوچکترین نکات نیز توجه داشته باشید .
.
همیشه در حال تحقیق در مورد رقبای خود باشید زیرا با بررسی دقیق بنر های رقبا میتوایند نقاط ضعف و نقاط قوت بنر خود را
به راحتی بیابید و در مورد رفع مشکل اقدام نمایید تحقیق در مورد رقبا همیشه از دیرباز تا کننون یکی از شیوه های بازاریابی بوده
با این روش براحتی میتوانید در رقبای خود پیشی گرفته و خدمات و یا محصولات خود را با قدرت بیشتری ارائه دهید
.
قبل از طراحی بنر حتما به وبسایتی که قرار است جایگاه بنری انرا اجاره کنید دقت کنید به نوع رنگبندی خود سایت ستون های کناری نوع فونت ها – رنگ فونت ها
حتما به توع طراحی و رنگ بندی سایر بنر های طراحی شده نگاهی بیاندازید در ابتدا به رنگ های استفاده شده
در بنر های دیگران توجه کنید که تداخل رنگ در بنر بوجود نیاید و سپس به دیزاین ها توجه کنید بنر را طوری طراحی کنید
که در میان سایر بنر ها بخوبی دیده شود و بدرخشد از افکت های مناسب استفاده نمایید از رنگ های زننده استفاده نکنید
زیرا این نکات باعث ازار مخاطب میشوند و به راحتی از کنار بنر شما گذر میکنند
از شما همراهان همیگشی دیزاین مجیک دعوت میشود مقاله ترفند های طراحی بنر حرفه ای را نیز مطالعه نمایید
سلام به همگی امروز با مقاله نکات مهم در مورد طراحی بنر در خدمت شما عزیزان هستیم در این مقاله به بررسی نکاتی که ما را در ساخت یک بنر حرفه ای یاری میکند میپردازیم :
حجم بنر : در طراحی یک بنر استاندارد باید همیشه این نکته را مد نظر داشته باشیم که حجم یک بنر حرفه ای
و استاندارد نباید بیشتر از ۵۰ کیلو بایت باشد مگر در شرایطی خاص اکثر سایت ها محدودیتی برای حجم بنر شما
قائل نمیشوند اما شما باید این موضوع مهم را مد نظر قرار دهید که بنر ۵۰ کیلو بایت با هر سرعتی و هر نوع اینترنتی
سازگار میباشد و براحتی به نمایش در می آید اما اگر حجم بنر بالا باید برای لود شدن ان ممکن است با مشکلاتی
موجه شود و این به ان معناست که بازدهی بنر شما کاهش میباید در دنیای تبلیغات بنر باید به کوچکترین نکات نیز توجه داشته باشید .
.
همیشه در حال تحقیق در مورد رقبای خود باشید زیرا با بررسی دقیق بنر های رقبا میتوایند نقاط ضعف و نقاط قوت بنر خود را
به راحتی بیابید و در مورد رفع مشکل اقدام نمایید تحقیق در مورد رقبا همیشه از دیرباز تا کننون یکی از شیوه های بازاریابی بوده
با این روش براحتی میتوانید در رقبای خود پیشی گرفته و خدمات و یا محصولات خود را با قدرت بیشتری ارائه دهید
.
قبل از طراحی بنر حتما به وبسایتی که قرار است جایگاه بنری انرا اجاره کنید دقت کنید به نوع رنگبندی خود سایت ستون های کناری نوع فونت ها – رنگ فونت ها
حتما به توع طراحی و رنگ بندی سایر بنر های طراحی شده نگاهی بیاندازید در ابتدا به رنگ های استفاده شده
در بنر های دیگران توجه کنید که تداخل رنگ در بنر بوجود نیاید و سپس به دیزاین ها توجه کنید بنر را طوری طراحی کنید
که در میان سایر بنر ها بخوبی دیده شود و بدرخشد از افکت های مناسب استفاده نمایید از رنگ های زننده استفاده نکنید
زیرا این نکات باعث ازار مخاطب میشوند و به راحتی از کنار بنر شما گذر میکنند
از شما همراهان همیگشی دیزاین مجیک دعوت میشود مقاله ترفند های طراحی بنر حرفه ای را نیز مطالعه نمایید