nexpay

مقصر کیست؟ راهنمایی کنید

شروع موضوع توسط mo|-|sen ‏8 مارس 2006 در انجمن سخت افزار

  1. mo|-|sen

    mo|-|sen Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏4 آگوست 2005
    نوشته ها:
    1,310
    تشکر شده:
    25
    محل سکونت:
    KASHAN
    سلام من هارد 160 ساتا داشتم فرستادم تهران با پست پیشتاز و به ارزش 70000 تومان هم بیمش کردم
    اما شرکت که گارانتی میکرده هاردو برام برگردونه و رو برگه گارانتیش نوشته به علت شکستگی فاقد گارانتی میباشد
    در صورتی که من هاردو سالم فرستادم و فقط مشکلش سروصدای بیش از حدش بوده.
    حالا رفتم اداره پست میگم هارد سالم بوده و اما هارد برای من برگردونه شده و نوشتن به علت شکستگی فاقد گارانتی میباشد.
    اداره پست میگه اگه شکستگی داشته چرا اون شرکته تو تهران تحویل گرفته همون موقع باید به مامور اداره پست میدادند (خدایش حرفشون منطقی هست) و اگرم ما بفرستیم فکر نمی کنم این شامل بیمه بشه و 5% امکان داره هزینه هاردو بهت بدن چون بیمه میگه چرا اون شرکته تحویل گرفته موقعی که به اون شرکته تحویل دادیم دیگه بیمه نداره
    منم زنگ زدم به اون شرکته گفتم که اینجوری چرا شما هاردو تحویل گرفتید اگر شکستگی داشته
    اونا میگن ما روزی 30-40 هارد برامون میاد برای گارانتی و ما نمی تونیم که همون موقع بازش کنیم و چک کنیم:blink:
    (خوب منم بهشون گفتم شما که هارد گارانتی میکنید باید یه نفر رو مسئول اینکار بزارید تا یه مشتری مثل منو انجوری نکنید که 70000 تومان بخوام ضرر بدم) البته عمرا اگه من ضرر رو این وسط بدم حالا نمی دونم چه کنم ؟
    مقصر این وسط کیه؟
    لطفا منو راهنمایی کنید
     
  2. شايان

    شايان مدیران قدیمی

    تاریخ عضویت:
    ‏2 سپتامبر 2003
    نوشته ها:
    4,806
    تشکر شده:
    9
    نمیدونم مقصر کیه ... ولی فکر نمیکنم دستت به جایی برسه :(
     
  3. yin-yang

    yin-yang کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏28 فوریه 2006
    نوشته ها:
    43
    تشکر شده:
    0
    البته اگه خودت بیای(بری) و با یکی از مسئولینش صحبت کنی یه کاری واست میکنن
    تا چطوری شکسته باشه
     
  4. Reza364

    Reza364 Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏12 آگوست 2004
    نوشته ها:
    2,437
    تشکر شده:
    8
    یعنی چی شکسته!؟
    کجاش شکسته ، بردش با خودش. همینجوری الکی که نمیشه از زیرش در رفت!
     
  5. hamedsullivan

    hamedsullivan مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏16 دسامبر 2005
    نوشته ها:
    6,656
    تشکر شده:
    128
    محل سکونت:
    on the road
    اخه برادر هاردو با پست میفرستن؟؟!!
    منم یه بار این بلا سرم اومد در مورد کیس بود ولی کسی قبول نکرد. باید بری شرکتی که گارانتی کرده , انقدر گیر بدی تا

    طرف کلافه شه و بعد پولتو بده , یا یه هارد جاش بده.
     
  6. mo|-|sen

    mo|-|sen Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏4 آگوست 2005
    نوشته ها:
    1,310
    تشکر شده:
    25
    محل سکونت:
    KASHAN
    امروز دوباره به شرکتشون زنگ زدم به هیچ عنوان زیر بار نمرن در صورتی که به نظر من مقصر اصلی خودشونن
    یعنی چی؟
    یعنی یه هارد 160 که با پست فرستاده میشه و روشم بزرگ مینویسن ارزش بیمه 70000 تومان ارزش چک کردنو ندارن
    حالا از کجا معلوم خودشون نشکسته باشند؟
    میگید چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    فکر نمی کنم اداره پست مسئولیتی قبول کنه چون هارد تحویل طرف داده شده و زیر برگه امضا شده که سالم تحویل داده شد
    میگید چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
     
  7. Shahed

    Shahed Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏30 ژوئن 2003
    نوشته ها:
    7,175
    تشکر شده:
    21
    محل سکونت:
    mt.cgi
    خودتو ناراحت نکن !
    منم يه هارد تو ماه 9 فرستادم کرمان ! با پست پيشتاز !
    خلاصه بسته گم شد !
     
  8. H_R

    H_R مدیر بازنشسته

    تاریخ عضویت:
    ‏30 مارس 2005
    نوشته ها:
    3,285
    تشکر شده:
    15
    محل سکونت:
    North Pole
    "همینه که هست" ، دفعه اولت اه یه همچین برخوردی باهات میشه ؟؟ :blink: خارج بودی مگه تا حالا ؟؟؟
     
zarpopخرید بک لینک عسل طبیعی و گرده گل ایرانیfootbal