برگزیده های پرشین تولز

مناطق آنتالیا

travelworld

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2020
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
31
منطقه کمر | Kemer

آبشارهای دودن، جلوه ای بی نظیر از طبیعت آنتالیا

معرفی هتل رکسوس سانگیت آنتالیا | ۵ ستاره
کمر منطقه ای است که در فاصله ۴۰ کیلومتری به سمت جنوب آنتالیا قرار گرفته و میزان شوری آب در این منطقه بالا نیست. نام این منطقه از دیوار بلندی که در جلوی روستا برای جلوگیری از ورود سیل کشیده شده بود گرفته شده است. توسعه و رشد این شهر بر اساس گسترش توریست انجام شده و سراسر آن را هتل های مجلل، رستوران ها، کافه ها و سواحل زیبا فرا گرفته است.

آب های شفاف و زلال این منطقه می تواند فرصتی را برای گشت زنی با کشتی یا قایق به وجود آورده و همچنین افراد می توانند در این مناطق با شنا یا غواصی کردن در سواحل زیبای آن لذت ببرند. تفریگاه های مجهز و ساحلی منطقه کمر باعث شده تا علاقه مندان به دریانوردی و قایقرانی، سواحل بکر این منطقه را برای لذت بردن خود استفاده نمایند.

منطقه کمر در آنتالیا
ساحل منطقه کمر جزء مناطقی است که پرچم آبی دارد. اصطلاح پرچم آبی از سوی اتحادیه اروپا ارائه گردیده و به معنی سواحل پاک و تمیز و دارای بالاترین استانداردهای زیست محیطی می باشد. منطقه کمر آنتالیا یکی از مکان های دیدنی بوده و آب و هوای تابستان های آن در طول روز به بیش از ۳۲ درجه و کمتر از ۱۰ درجه نخواهد رسید.

از جمله هتل هایی که در این منطقه و یا نزدیکی آن وجود دارند می توان به Orange County Resort Hotel، Rixos Sungate، PGS Hotels Rose Residence Beach می توان اشاره کرد. برای پیدا کردن هتل های منطقه کمر پیشنهاد می دهیم به صفحه رزرو هتل خارجی بروید و پس از انتخاب مقصد آنتالیا، نام محله را برگزینید.

منطقه بلک | BELEK

بیشتر هتل های لوکس در منطقه بلک واقع شده اند و تعداد بسیار زیادی از هتل های منطقه بلک دارای زمین های گلف هستند که موجب شده است مسابقات گلف جهانی در منطقه بلک آنتالیا برقرار گردد.

در طول سالهای گذشته دولت ترکیه در این منطقه سرمایه گذاری بسیار زیادی انجام داده است و هتل های بسیار لوکس و مجلل با سرویس عالی در این منطقه ایجاد شده اند و اگر مایل هستید تا در هتل های بسیار لوکس اقامت داشته باشید ، پیشنهاد می کنیم در پکیج های تور آنتالیا منطقه بلک را برای اقامت انتخاب کنید .


منطقه بلک در آنتالیا
فاصله این منطقه با پارک ملی کورشونلو نیز ۲۰ کیلومتر می باشد. دسترسی به منطقه بلک آسان بوده و راحت ترین راه آن عبور از شهر آنتالیا می باشد. این ناحیه در حال حاضر بیش از ۵۰ هتل و مرکز گردشگری ۵ ستاره را در خود جای داده و ۱۰ عدد دیگر نیز در حال ساخت می باشد که در مجموع تعداد تخت هایی که می توانند پذیرا باشند به بیش از ۴۷ هزار عدد خواهد رسید.

اغلب هتل های ۵ ستاره این منطقه بسیار لوکس می باشند و می توان به Rixos Premium Belek، Titanic Deluxe Belek Beach، Ela Quality Resort Belek اشاره کرد.

منطقه لارا | LARA
منطقه لارا یکی دیگر از بهترین مناطق آنتالیا با آب های شفاف و دریایی ملایم بوده که به سرعت گسترش یافته است. این گسترش همچنان ادامه یافته تا جایی که به یکی از جذابترین مکان ها برای اقامت و استراحت گردشگران تبدیل شده است.

منطقه لارا نزدیک ترین ناحیه به شهر آنتالیا بوده و تنها ۶ کیلومتر در سمت شرق این شهر قرار گرفته است. لارا دارای شواحلی با شن های طلایی و سنگریزه ها بوده و دریای آن نیز امواجی ملایم دارند. بسیاری از بخش های سواحل منطقه لارا برای گردشگران با امکانات بسیار زیادی تجهیز شده اند.
منبع : هورامان گشت

منطقه لارا در آنتالیا
این سواحل از صخره های آنتالیا آغاز شده و تا بخش های پایینی آبشار دودن Düden به طول چندین کیلومتر امتداد می یابد. جالب است بدانید که بیش از یک میلیون و هشتصد هزار متر مربع از نواحی ساحل در منطقه لارا قرار گرفته است. هتل های بسیار متنوعی در این ناحیه وجود داشته که از جمله آن ها می توان به Kervansaray Lara Hotel، Grand Park Lara، Ramada Resort Lara اشاره کرد.

منطقه سیده | SIDE
یکی از شناخته شده ترین مناطق گردشگری ترکیه و از جمله بهترین مناطق آنتالیا برای اقامت گردشگران می باشد. این منطقه بندری در عین حال دارای نواحی تاریخی و باستانی نیز می باشد. امروزه به دلیل وجود ساختارهای تاریخی، فروشگاه ها و رستوران های بسیار و همچنین نواحی ساحلی زیبا بسیار مورد استقبال مسافران قرار گرفته است.

منطقه سیده کمی دورتر از سایر بخش های آنتالیا بوده اما وجود آثار تاریخی آن باعث می شود تا گروه خاصی از بازدیدکنندگان که علاوه بر تفریحات ساحلی، علاقه مند به آثار باستانی می باشند را نیز به سوی خود جلب نماید.

منطقه سیده در آنتالیا
در غرب ناحیه سیده مرکز توریستی کوم کوی (KumKōy) واقع شده و همچنین در فاصله ۱۵ کیلومتری شمال آن بوجاک شیهلار (Bucakşihlar) قرار گرفته است. توجه کنید که در این مناطق بازدید از حمام های رومی، کلیساها، آرامگاه ها و بازارهای تاریخی را از دست ندهید. از جمله هتل های این منطقه می توان به Royal Alhambra Palace، VONRESORT Golden Coast، Roma Beach Resort & Spa اشاره نمود.
منبع : الی گشت
 
بالا