برگزیده های پرشین تولز

مناطق زیبای پاتایا

touriraniii

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2017
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
0
سن
33
پاتایا از جمله شهر هایی است که همه ساله میلیون ها گردشگر را از اقسا نقاط جهان به خود جلب می کند. این شهر معروف که یکی از شهر های مهم تایلند می باشد دارای آثار گردشگری زیادی می باشد. اگر تاکنون از این شهر دیدن نکرده اید و برای تعطیلات نوروز برنامه ای ندارید، بهتر است در تور پاتایا نوروز ۹۶ ثبت نام کنید و ابن ایام را در این شهر زیبا و دوست داشتنی سپری کنید. این شهر برای تمام افراد سرگرمی و تفریح دارد و شما می توانید اوقات خوب و شادی را در این شهر داشته باشید.

%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%A7.jpg

جزایر پاتایا

پاتایا از جمله مناطقی است که دارای جزایر فراوان و زیادی می باشد. این جزایر به نوبه خود دارای جاذبه های فراوانی می باشند. شما می توانید در این جزایر بیشتر ورزش های آبی را تجربه کنید و خاطرات خوب و قشنگی را برای خود از این شهر زیبا و دوست داشتنی به ثبت برسانید. زمانیکه نور آفتاب به آب های کنار این جزایر برخورد می کند، از انعکاس آن ها منظره های بی نظیری ایجاد می شود که چشم انسان را خود می دوزد. در این جزایر تمام امکانات و خدمات آسایشی برای توریستان و گردشگران مهیا می باشد و شما می توانید از آن ها استفاده کنید. چشم اندازه های این جزایر کاملا دیدنی می باشد و شما نباید به هیچ وجه آن ها را از دست بدهید .

%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%A7.jpg

معابد پاتایا

پاتایا از جمله شهر های تاریخی جهان می باشد که درون آن آثار تاریخی زیادی نهفته نی باشد. از جمله ابن آثار می توان به معابد گوناگون اشاره کرد هر کدام مربوط به یک دوره از امپراطوری های گذشته می باشد. شما می توانید در تور پاتایا نوروز ۹۶ از این معابد زیبا دیدن کنید. یادتان باشد که این مکان ها مقدس می باشند و باید احترام این گونه از مناطق را همیشه گرفت. بیشتر این معابد در نقاط خوش آب و هوا که دارای مناظر طبیعی زیبایی هستند ساخته شده است که این عامل سبب محبوبیت بیشتر این معابد در بین مردم گشته است و زیبایی این آثار را نیز چند برابر کرده است.

%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2.jpg

چرا نوروز پاتایا

نوروز از جمله اعیادی است که در بیشتر کشور های جهان برگزار می گردد و این شهر نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. در هنگام نوروز در این شهر شور و شوقی به راه می افتد که گویی همه مردم از آمدن این عید خوش حال می باشند شاید یکی از دلایلی که این شهر به این عید احترام می گذارد توریست ایرانی زیادی می باشد که در این هنگام وارد این شهر می شوند. در این زمان مراسمات مختلفی در پاتایا برگزار می گردد که حتما باید آن هارا مشاهده کنید. شاید یکی از بهترین فرصت هایی که برای شما ایجاد شده است تا از پاتایا دیدن کنید هنین تور پاتایا نوروز ۹۶ می باشد فقط باید حواستان به یک مورد باشد و آن هم قیمت تور پاتایا نوروز ۹۶ می باشد چرا که در این هنگام معمولا تعداد تور ها افزایش می یابد و سفر های نوروزی رونق خاصی می گیرند و شما ممکن است تفاوت های زیادی در قیمت تور ها مشاهده کنید. باید در کنار قیمت تور به کیفیت آن نیز توجه کنید. منظور از کیفیت امکاناتی نظیر نوع ترانسفر، رستوران، هتل و.. می باشد که همگی می تواند بر روی قیمت تور پاتایا نوروز ۹۶ تاثیر بگزارد از این رو سعی کنید که بهترین تور را انتخاب کتید که در کنار قیمت ارزان از نظر امکانات نیز از از کیفیت مطلوب و قابل قبولی بر خوردار باشد.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%A7.jpg

مراکز پرورش و باغ وحش در پاتایا

پاتایا از جگله مناطقی است که دارای باغ وحش های فراوانی می باشد. شما در این باغ وحش ها می توانید گونه های نادری از حیوانات را مشاهده کنید. در این باغ وحش ها می توانید حیواناتی نظیر ببر، پلنگ و شیر... را مشاهده کتید. این مراکز علاده بر این که برای تماشا می باشند گونه های نادر و در حال انقراض حیوانات را پرورش می دهند و از آن ها نگه داری می کنند. این مکان ها برای بچه ها بسیار سرگرم کننده می باشد و یکی از نقاطی است که طرفداران زیادی دارد. شما می توانید اطلاعات جامع و کاملی را درباره هر حیوانی که در این مراکز زندگی می کنند به دست آورید.

%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%A7.jpg

نوروز و زیر دریایی پاتایا

یکی از جذاب ترین کار ها در تور پاتایا نوروز ۹۶ سوار شدن بر زیر دریایی می باشد. این زیر دریایی که یکی از مفرح ترین وسایل برای گردشگران می باشد می تواند شما را تا عمق هفتاد متری زیر آب ببرد و شما از این فاصله به کاوش در دنیای زیر آب بپردازید. اگر زیر آب رفتید حتما متوجه خواهید شد که دنیای زیر آب کاملا با بیرون از آن متفاوت می باشد. شما می توانید به صورت مستقیم شنای ماهی و آبزیان را مشاهده کنید و از حرکت دسته جمعی آن ها لذت ببرید. گونه های مختلف از مرجان ها در این منطقه رشد می کنند که سبب شده است بستر آب های این منطقه را رنگارنگ و تزیین کند. اگر به زیر آب رفتید حتما نگاهی به این مرجان ها بندازید و آن هارا تماشا کنید یادتان نرود که برای سوار شدن بر این زیر دریایی باید بلیط تهیه نمایید. می توانبد برای تمام خانواده خود بلیط تهیه کنبد و دنیای زیر آب را به اتفاق هم تجربه کنید و خاطرات خوبی را در کتار هم سپری کرده باشید.

%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%A7.jpg

سواحل تفریحی پاتایا

اگر بتوان پاتایا را به عنوان یکی از قطب های گردشگری در جهان معرفی کرد فقط به خاطر داشتن سواحل تفریحی بیشماری می باشد که باعث گردیده است افراد زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کند. بیشتر این سواحل برای آفتاب گرفتن مناسب می باشند . شما می توانید ساعاتی را در آب های این جزیره به شنا کردن مشغول شوید و سپس بعد از آن در زیر آفتاب درخشان و سوزان این ناحیه حمام آفتاب بگیرید . در این سواحل شما می توانید بیشتر ورزش های دریایی را نیز تجربه کنید. اگر شما شنا کردن و دیگر ورزش ها را بلد نیستید احتیاج به نگرانی نیست چرا که در این مکان افراد توانایی وجود دارند که می توانند این کار ها را به شما آموزش دهند. بدون شک تور پاتایا نوروز ۹۶ یکی از خاطره انگیز ترین تور ها در زندگی هر شخصی می باسد این تور می تواند برای تمام افراد شگفتی ساز باشد چرا که می تواند چیز هایی را تجربه کنند که نظیر آن را در جای دیگری از جهان نمی توانند تجربه کنند.


گالری و پارک سنگی پاتایا

یکی دیگر از مکان های دیدنی شهر پاتایا پارک سنگی آن می باشد. این پارک به قرون گذشته بر می گردد یکی از زیباترین پارک های سنگی جهان می باشد. شما می توانید در این پارک عکس های منحصر به فرد و ویژه ای بگیرید. گالری های نفاشی زیادی نیز در این پارک وجود دارد که می توانید از آن ها نیز در کنار بازدید از این پارک دیدن نمایید. تور پاتایا نوروز ۹۶ فرصت ویژه ای است تا از جاذبه های این شهر دیدن نمایید. این شهر یکی از بهترین نکان ها برای تفریح کردن می باشد. امیدواریم که خاطرات خوب و قشنگی را داین شهر برای خود به ثبت برسانید و بهترین ها را در این سغر تجربه کتید.
منبع: https://tourirani.com/
 
بالا