برگزیده های پرشین تولز

مناطق زیبا در شهر کوش آداسی

touriraniii

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2017
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
0
سن
33
کوش آداسی از جمله برترین شهر های گردشگری در جهان می باشد. این شهر به واسطه جاذبه هایی که دارد هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر و توریست در جهان می بتشد . این شهر در کنار دریای مدیترانه واقع شده است. به واسطه نزدیکی به دریا، این شهر از آب و هوای مطلوب و مساعدی برخوردار است. اگرتا کنون از این شهر دیدن نکرده اید نا به شما تور کوش آداسی نوروز ۹۶ را پیشنهاد می کنیم. این شهر دارای نقاط ساحلی زیادی می باشد واز این نظر یکی از تقاط ممتازگردشگری در جهان می باشد. در این شهر این چند ساله باپیشرفت های زیادی روبه رو شده است و سبب گشته که به عنوان یکی از قطب های گردشگری درجهان مطرح گردد. هر کسی که کمی درباره جهانگردی اطلاعات داشته باشد بی شک می داند که یکی از شهر های دیدنی دنیا کوش آداسی میباشد . در این شهر برای تمام اقشار مختلف جامعه سرگرمی وجود دارد و می تواند اوقات مفرحی را برای شما ایجاد کند. تور کوش آداسی نوروز ۹۶ فرصتی استثنایی است تا از این شهر زیبا دیدن کنید و خاطرات خوبی را برای خود از این شهر بسازید.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D8%B4-%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2.jpg


ازمیر در کوش آداسی

شهر ازمیر یکی از مکان های دیدنی در تور کوش آداسی می باشد. در این شهر جاذبه های فراوان زیادی وجود دارد که می تواند شما را در این منطقه سرگرم کند. مکان های دیدنی که در این شهر وجود دارد آن را تبدیل به یکی از ده جاذبه برتر کوش آداسی کرده است. در این مکان انواع هتل ها و رستوران های مجهز وجود دارد که همگی برای پذیرایی از شما عزیزان تدوبن شده اند. این منطقه یکی از مناطق تاریخی جهان می باشد و شما در آن می توانید آثار تاریخی زیادی را مشاهده کتید. چشم انداز های زیبایی که این شهر دارد سبب گشته است که برای هر بیننده جالب به نظررسد. اگر در تور کوش آداسی شرکت کردید حتما از این متطقه روبایی نیز دیدن نمایید. شاید یکی ازبهترین نقاطی باشد که در عمر خویش آن را نظاره میکنید.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%B4-%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D8%B3%DB%8C.jpg

نوروز در کوش آداسی


نوروز یکی از اعیادی است که در جهان سالانه میلیون ها نفر آن را جشن می گیرند. این عید که یکی از اعیاد باستانی ایرانبان می باشد و قدمتش به چند هزار سال پیش باز می گردد در بسیاری از کشور های دیگر جهان نیز جشن گرفته می شود. یکی از این شهر ها کوش آداسی می باشد. این شهر از نظر فرهنگ و قومیت در گذشته ارتباط نزدیکی با کشور ایران داشته است و در گذشته بکی از نقاط کشور ایران محسوب می گشته است از این رو در بسیاری از آداب و رسوم با هم مشترک هستند. اگر در هنگام نوروز به این شهر سفر کردید و یا در تور کوش آداسی نوروز ۹۶ ثبت نام نموده اید بی شک بدانید که اتفاقات خوب و نادری در انتظار شما می باشد و شما میتوانید اوقات خوشی را در این شهر سپری نمایید. در نزدبکی های نوروز در این شهر جشن های زیادی برگزار نی گردد و سرتاسر آن را سرورو شادی در بر گرفته می شود. اگر این عید را در کوش آداسی سپری کنید بی شک خاطرات خوب و قشنگی را می توانید از این شهر با خود همراه سازید و اتفاقات نادری را تجربه کنید.

%DA%A9%D9%88%D8%B4-%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D8%B3%DB%8C.jpg

پارک های آبی کوش آداسی

در کوش اداسی پارک های زیادی وجود دارند که به نام پارک های آبی این شهر مشهور می باشند . در این پارک ها برای تمام سنبن مختلف جاذبه و سرگرمی وجود دارد. شما می توانید انواع تفریحات آبی را در این پارک ها انجام دهید . این پارک ها از جمله نقاطی هستند که برای بچه ها بسیار هیجان انگیز می باشدو می تواند سرگرمی های متنوع و هبجان انگیزی رابرای آن ها ایجاد کند. اگر در تور کوش آداسی نوروز ۹۶ شرکت کردید حتما از این پارک های آبی و دیدنی بازدید نمایید. یکی از نکاتی را که باید حین ثبت نام توجدداشته باشید قیمت تور کوش آداسی نوروز ۹۶ می باسد چرا که معمولا در ایام عید به دلیل بالا رفتن سفر های نوروزی تعداد تور ها نیز افزایش می یتبد و شما می توانبد تور های متنوع با قیمت های متفاوتی را پیدا کتید . سعی داشته باشبد توری را انتخاب کنید که علاوه بر قیمت پایین از نظر کیفیت ارائه خدمات در سطح مطلوب و قابل قبولی نیز باشد.

%DA%A9%D9%88%D8%B4-%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B3%DB%8C.jpg

غواصی در نوروز کوش آداسی

در نوروز به دلیل این که هوا گرم می باشد و محیط جالب پدید می آید. یکی از کار های لذت بخش در ابن هنگام غواصی کردن می باشد در کوش آداسی منطقه ای وجود دارد که شما می توانید در آن جا غواصی کنید و به درون آب بروید و دنیای زیر آب را کشف نمایید. این کار حتب برای مبتدیان و کسانی که شنا بلد تیستند نیز توصیه نی شود چراکه در این منطقه افرادی هستند که این عمل و غواصی را به شما آموزش می دهند و جای هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد وشما با خیال راحت می توانید ابن کار را یاد بگیرید. دنیای زیر آب کاملا با بیرون از آن متفاوت می باشد و می تواند چیز های تازه و حالبی را به شما یاد دهد. شما می توانید در زیر آب شنای ماهی ها را از نزدیک تماشا کنید و ازحرکت دسته جمعی آن ها لذت ببرید .

%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%B4-%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D8%B3%DB%8C.jpg

خانه مریم در شهر افسوس کوش آداسی

در این شهر منطقه ای وجود دارد که برای تمام افراد جهان بسیار مهم می باسد. این منطقه که در شهر افسوس قرار دارد، خانه حضرت مریم است. این خانه برای تمام افراد جهان مقدس می باشد و یکی از مکان های دیدنی در شهر کوش آداسی تلقی می گردد. این خانه بر روی یک تپه بنا شده است و از دور نمایان نیست. وقتی که جلوتر می روید کم کم آن را می توانید مشاهده کنید اطراف ابن خانه را درختان تنومند و قوی تشکیل داده اند که نمای زیبایی به این خانه بخشیده اند . دیدن داخل این خانه فقط برای مردان مجاز می باشد و خانم ها اجازه ورود به داخل خانه را ندارند. شما باید در این مکان تمام تلاشتان را به خرج دهید تا نهایت احترام را به این مکان گذاشته باشید. همه روزه مردم این شهر برای زیارت کردن با قایق هایی به این منطقه می آیند و بعد از زیارت دوباره به مناطق خود باز می گردند .

%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-%DA%A9%D9%88%D8%B4-%D8%A2%D8%AF%D8%A7%D8%B3%DB%8C.jpg

کوش آداسی و جزیر کبوتر آن

یکی از مناطق دیدنی و جذاب جزیره کبوتر می باشد. شما در ابن جزیره می توانید انواع کبوتر ها را مشاهده کتید و از پرواز آن ها در آسمان لذت ببرید شما می توانید بچه ابن کبوتر ها آب و دان بدهید و اوقات خوشی را سپری کنید. این جزیره دارای چشم انداز های منحصر به فرد زیادی می باشد که حتما باید در تور کوش آداسی نوروز ۹۶ از آن دیدن کنید. هنگام غروب این متطقه رویایی می شود و دارای زیبایی های خاصی می شود که هر چشمی را به خود مجذوب می کند . انعکاس نور آفتاب جلوه زیبایی را ایجاد می کند و منظره بی نظیری را در این متطقه تشکیل می دهد که باعث حیرت و شگفتی انسان خواهد شد.


کوه اصحاب کهف

این کوه که یکی از نشانه های خداوند می باشد نیز در این شهر وجود دارد. بی شک همه دایتان اصحاب کهف را شنیده اند و می دانند چه اتفاقاتی گذشته است. کوه اصحاب کهف که بکی از با ارزش ترین مکان ها برای تمام مردم جهان می باشد ، در این سهر واقع شده است . شما می توانید در تور کوش آداسی نوروز ۹۶ از این کوه زیبا و بی همتا نیز دیدن کنید .
 
بالا