برگزیده های پرشین تولز

مهاجرت به کانادا

aslanzahra

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2016
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
3
من در خیلی از سایت ها گشتم اما انقدر برای دادن اطلاعات سخت هستن که ترجیح میدی با همون اطلاعات کم خودت کنار بیای و یا از منابع خارجی استفاده کنی که اونها هم با شرایط کشور ما برای مهاجرت آشنا نیستن به همین خاطر این فروم که خودم عضوش بودم و برای مسائل گردشگری ازش استفاده میکردم را برای تبادل اطلاعات و استفاده از تجربیات هم بهتر دیدم.من مشاوره تخصصی مهاجرت هستم. و پدرم وکیل مهاجرت با 13 سال سابقه وکالت هستن.و خواستم اینطوری بیشتر به کسانی که هزینه پرداخت وکالت و مشاوره براشون سخت است ولی تخصص و حرفه لازم برای مهارت را دارند کمک بکنم.
برای شروع چنتا نکته اصلی که قبل از مراجعه به هر مشاوره و حتی فکرکردن برای انجام روند مهاجرت مناسب هست را

شرایط مهاجرت به کانادا


برای مهاجرت به کانادا باید بدونید که حتما قبل از هر اقدام و مشاوره ای برای گرفتن اطلاعات در مورد مهاجرت باید بدونید که با استفاده از کدوم روش میتونید اقدام کنید.
برای مهاجرت به کانادا روش های مختلفی وجود داره :

1.مههاجرت به کانادا از طریق کار آفرینی
2. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری
3.مهاجرت به کانادا از طریق تخصص
4.مهاجرت به کانادا برای تحصیل

در ابتدا باید بدانید کدام نوع از مهاجرت برای مشا مناسب است. اما اگر هیچ یک از این روش ها با فعالیت شما به نظرتان منطبق نیست و یا همه این گزینه ها میتواند برای شما قابل اجرا باشد باید با دقت دید که کدام شرایط میتواند برای شما امتیازبندی مهاجرت به کانادا به شهری بهترو با شرایطی بهتر را ایجاد می کند.مهاجرت کانادا
در ادامه هر یک از این روش ها بطور مختصر توضیح میدم براتون.
 
Last edited:
بالا