برگزیده های پرشین تولز

موبایل هوشمند مخصوص گیم، گلکسی اس ۷ سامسونگ

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
موبایل هوشمن گلکسی اس ۷ یک گوشی ایده آل برای دوستداران دنیای بازی به حساب می آید. البته نباید انتظار داشت، این گوشی جایگزینی برای کنسول پلی استیشن یا نینتندو ۳DS شما باشد ولی به عنوان یک پلتفرم همراه، همه ویژگی های مورد انتظار و مورد نیاز یک گیمر حرفه ای را می‌توان در آن پیدا کرد. از جمله؛ سیستم خنک کننده‌ی مایع و پردازنده‌ی قدرتمند برای اجرای روان بازی ها و همچنین ویژگی های نرم افزاری ای که امکانات شخصی سازی بالایی را به شما خواهند داد. در ادامه با ittl همراه باشید.

همچنین در این لانچر، می‌توانید به بازی های جدید هم دسترسی داشته باشید. با لمس گزینه ی Charts محبوب ترین بازی ها، از لحاظ مدت زمان بازی شده و تعداد گیمرها برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد. در بخش ویدئو هم می‌توانید ؛ ویدئوهای محبوب در یوتیوب یا ویدئو های آپلود شده بر اساس بازی های نصب شده روی گوشی را تماشا کنید.
همراه با معرفی گلکسی اس ۷، سامسونگ از لانچری مخصوص برای اجرای بازی های رونمایی کرد. فولدری که همه‌ی بازی های شما را در یکجا، سازماندهی خواهد کرد. این ویژگی شامل دو امکان جالب خواهد داد؛ قبل از اینکه بازی ای را شروع کنید، می‌توانید همه هشدارها و نوتیفیکیشن های گوشی را موقتا خاموش کنید تا در حین بازی، مزاحم شما نشوند. حالت «مصرف بهینه‌ی انرژی» هم گرافیک بازی و رزولوشن صفحه نمایش را به‌گونه ای تنظیم خواهد کرد که گوشی، کمترین مصرف انرژی را داشته باشد.
%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%DA%AF%DB%8C%D9%85%D8%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-7-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF.jpg


ویژگی جالب دیگری که می‌توان در گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج پیدا کرد؛ منوی شناور در هنگام بازی است که به گیمر امکانات زیادی را خواهد داد:
  • خاموش کردن موقت هشدار ها و اعلان ها در حین بازی
  • غیر فعال کردن موقت کلیدهای بازگشت و چند وظیفگی در پایین گوشی؛ به منظور جلوگیری از لمس تصادفی آنها
  • مینیمایز کردن بازی تا بتوانید با نرم افزار دیگری در گوشی کار کنید.
  • گرفتن اسکرین‌شات از بازی
  • ضبط ویدئو از چیزی که در نمایشگر در حال پخش است؛ همچنین می‌توانید صدای بازی یا حتی صدای توضیحات خودتان روی بازی را هم ضبط کنید.
امکان ثبت ویدئو از نمایشگر که به طور پیش فرض در رابط کاربری گوشی، قرار گرفته باشد؛ ویژگی مهمی در گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج به حساب می‌آید. چون تا قبل از این، این ویژگی در هیچ گوشی هوشمندی وجود نداشت. این امکانات جالب، پرچمدار جدید سامسونگ را تبدیل به انتخاب اول گیمرها خواهد کرد.


منبع:
موبایل هوشمند مخصوص گیم، گلکسی اس ۷ سامسونگ
 
بالا