برگزیده های پرشین تولز

موزه زیر آب آنتالیا

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
38

در تور آنتالیا میتوانید از دومین موزه زیر آب دنیا و اولین موزه زیر آب اروپا در شهر آنتالیا و منطقه کنیاالتی دیدن کنید . موزه ها یکی از جذابترین دیدنی های آنتالیا هستند که بازدید از آنها به راحتی و با تهیه بلیط ورودی موزه امکان پذیر است . البته برای بازدید از از موزه زیر آب آنتالیا داشتن گواهینامه غواصی الزامی ست . در اینجا بیشتر با این موزه خاص آشنا می شویم .
antalya_side_sualti_muzesi_1turkey-qpr.jpg

موزه زیر آب آنتالیا

غواصی در آنتالیا با وجود سایت های مختلف ، یکی از جذابترین تفریحات در آنتالیا محسوب می شود اما غواصی در یک موزه در زیر آب ، جذابیت خاص خود را دارد . موزه زیر آب آنتالیا در سال 2015 افتتاح شده است و 110 مجسمه در 5 تم مختلف را به نمایش گذاشته است . موزه زیر آب در آنتالیا در منطقه جغرافیایی آب های مدیترانه برپا و در فضایی طبیعی ایجاد شده که زیبایی خاصی دارد .

antalya_side_sualti_muzesi_4turkey-qpr.jpg

موزه زیر آب در آنتالیا

برای ساخت مجسمه های موزه زیر آب در آنتالیا که بعد از موزه زیر آب مکزیک ، بزرگترین موزه زیر آب دنیاست از فرهنگ مردم آناتولی الهام گرفته شده است . 5 تم این موزه شامل رقص درویش ها ، قطار شترها و باغ های گل ، هواپیماهای جنگنده و کشتی های جنگ جهانی دوم ، جنگ استقلال ترکیه و مجسمه های بزرگان منطقه آناتولی می باشد . این آثار هنری هیچ آسیبی به طبیعت نمی رسانند . چون این موزه در آبهای اقیانوس بنا شده است ، زمان بازدید از آن در فصل های مختلف ، متفاوت است .

antalya_side_sualti_muzesi_3turkey-qpr.jpg

غواصی در موزه زیر آب آنتالیا
 
بالا