برگزیده های پرشین تولز

موضوعات برتر اینستاگرام برای افزایش فالوور در اینستاگرام چیست؟

sanazkh1365

Registered User
تاریخ عضویت
1 آگوست 2016
نوشته‌ها
134
لایک‌ها
20
سن
38
از این موضوعات برتر اینستاگرام برای کمک به افزایش تلاشهای رسانه بازاریابی و افزایش فالوور در اینستاگرام کمک بگیرید.







15 ایده خلاقانه برای پست های اینستاگرام (2)

برنامه بومرنگ

اینستاگرام برای hip و به روز نگه داشتن بازاریابی اجتماعی شناخته شده است . برای تازه نگهداشتن این سکو، اینستاگرام ویدوی یک ثانیه اپ که بومرنگ نامیده شده است ، راه اندازی کرده است. استفاده از این اپ بسیار اسان و به سادگی یک ثانیه ویدیو را ثبت و ان را تبدیل به حلقه ایی مثل ان را تبدیل به حلقه ایی مثل gif کرد.

در حالیکه بومرنگ در اکتبر 2015 راه اندازی شد، کاربران بیشتر با این اپ اشنا شدند همان طور که در قسمت های مختلف ظاهر شده است. تاریخ موضوعات برتر گوگل نشان می دهد که سرچ مقیاس گذاری برای واژه بومرنگ در ایالات متحده در سال گذشته مورد توجه بوده است.

اما چرا این اپ در اینستاگرام بسیار پر طرفدار است؟ احتمالات زیادی وجود دارد ، اما کاربران رسانه اجتماعی در حال حرکت به سمت لحظات کوتاه ( microه)ه0ستند. به همین دلیل است که محبوبیت Snapchat همچنان در حال افزایش است.

بومرنگ توانایی اشتراک گذاری ویدیو های کوتاه بدون صدا که نه تنها درست کردن آنها اسان است ، بلکه فهم آنها هم بسیار آسان است را دارد. این مهم است که به مشتریان خود و چگونگی دریافت محتویات شما از سمت آنها فکر کنید.

شما ممکن است از چگونگی مطابقت دادن کاربران اینستاگرام با ویدیو های کوتاه شما متعجب شده باشید. به هر حال همان طور که قبلا اشاره شد اینستاگرام مکان بزرگی برای منحصر به فرد بودن و نمایش تصاویر زیبا و ویدیو های برند شماست. از بومرنگ برای برجسته کردن شرکت خود در یک شیوه خلاقانه و طنز استفاده کنید. به همین راحتی بومرنگ برای افزایش فالوور در اینستاگرام کمک زیادی به شما می کند.





ویدیو های بدون مخاطب

بسیار شبیه مانند افزایش در بومرنگ ، ودیو های صامت تبدیل به یکی از موضوعات برتر اینستاگرام شده اند. حتی در فیس بوک بیشتر ناشران متوجه شده اند که بیشتر کاربران به فیلم های صدا دار علاقه ندارند.



Both Mic and LittleThings ، که به طور متوسط 150 میلیون بازدید از ویدیو های فیس بوک در نصف ماه دارند، دریافتند که 58% بازدید کنندگان به هنگام مشاهده ویدیو صدای آن را باز نمی کنند. این موضوع برتر به احتمال زیاد مرتبط است با :

افزایش روایات متنی یا زیرنویس در فیلم های فیس بوک. این در کاربرانی که از موبایل استفاده می کنند افزایش می یابد.( به خصوص در مکان های عمومی ) آسانی مشاهده بدون باز کردن صدای ان . توجه کمتری برای استفاده کنندگان از رسانه های اجتماعی دارد.

مردم به منظور دریافت محتویات فوری که دراختیارشان هست به رسانه های اجتماعی مراجعه می کنند. از آنجا که ما نمی توانیم به همان میزانی که به آن توجه می کنیم از آن استفاده کرده باشیم ، لذا می خواهیم تا جایی که می توانیم از ویدیو های آن استفاده کنیم.( کمتر زمان بزاریم). حتی مایکروسافت دریافت که در حال حاظر توجه ما کمتر از یک ماهی قرمز است. این بدین معناست که احتمالا مردم به ویدیو ها بیشترلایک می دهند.





اگر یک ویدیو به سرعت و اول بدون صدا توجه شما را جلب کند ، آیا در ادامه به آن نیاز دارید؟ ما نمی گوییم همه ویدئو های صدادار بد هستند آمار موضوعات برتر به سمت تماشای یک ویدیو در کوتاه ترین زمان ممکن افزایش داشته است. مردم می خواهند بتوانند به سرعت اطلاعات را دریافت و به طرف بعدی بروند.

به عنوان یک برند می توانید این را به نفع خود به بازی بگیرید. تلاش کنید تعدادی ویدیوی بدون صدا بسازید ، اما اطمینان حاصل کنید که تماشاکنندگان می فهمند که چه اتفاقی افتاده است. همان طور که قبلا گفته شد بومرنگ ها جواب شما برای ویدیو های صامت خواهد بود.





فیلتر های Snapchat Selfie در اینستاگرام

درحالیکه این مقاله درباره موضوعات برتر اینستاگرام برای افزایش فالوور در اینستاگرام است، محبوبیت یکپارچه سازی بقیه اپ ها و بازاریابی های اجتماعی در اینستاگرام شایان ذکر است. اگر چه اینستاگرام به رشد خود ادامه می دهد ، چالشی است با Snapchat برای افزایش تماشای فیلم های صامت توسط کاربران در پلت فرم هایشان.

به همین دلیل است که اخیرا دراینستاگرام ویدیو های طولانی 60 ثانیه ایی منتشر شده است، که امروزه این توانایی را به کاربران می دهد که از محتویات ویدیو فراتر روند. به هر حال یک موضوع برترمحبوب در همه رسانه های اجتماعی با فیلتر های Snapchat است.

بر طبق مصاحبه BuzzFeed ، Snapchat انتظار دارد از فیلتر های عکاسی این شبکه بازاریابی حمایت شود تا به 16 میلیون بازدید در روز برسد. هزینه؟ Snapchat در حال یک شارژ بسیار بالای 700 هزار دلاری برای اجرای فیلتر های خاص در یک روز است.







هم اکنون بیشتر برند ها از مزایای فیلتر های sponsored Snapchat استفاده می کنند. اما این تصاویر و ویدیو ها صرفا بر اساس Snapchatنیستند. با تعداد بسیار بالای تصاویر صورت های سگی و رنگین کمان روی Snapcha مردم با اپلود ویدیو در Snapcha خود از یک ویدیو دو ودیو می گیرند و همچنین می توانند از ان در اینستاگرام هم استفاده کنند.

به طور حتم فیلتر های سلفی یکی از بزرگ ترین موضوعات برتر در اینستاگرام برای افزایش فالوور در اینستاگرام هستند. اما این می تواند برای تجارت که از مزایای ان بهره مند شود سخت باشد. تلاش کنید که اطمینان حاصل کنید که برند شما جنبه های انسانی و طنز را با فیلتر های Snapcha را دارد.

به سادگی Snaps های خود را ذخیره کنید و آنها را در اینستا گرام اپلود کنید. شما می توانید مطمین شوید که تجارت شما هم روی Snapcha است . هرچند برای تجارت موفق به افزایش فالوور در اینستاگرام نیاز دارید، اما فراتر از تعداد فالوور ها فکر کنید.





اشتراک ، تم یا تکرار

موضوع برتر اینستاگرام بدست اوردن محبوبیت برای تجارت ، خود را در موضوع خاصی قرار دادن است. این به این معناست که عکس ها و ودیو های شما اشترامات، تم ها یا مکررات یکسانی را به طور سرتاسری دنبال می کنند.



بسیاری از مردم نگران از دست دادن تعامل با محتویاتشان هستند. از سوی دیگر کاربران باید این را به عنوان یک موقعیت برای استفاده از محتوای بسیار خوبی در حیطه خود در نظر بگیرند.

با بیش از 300 میلیون کاربر فعال روزانه ، مردم همیشه حسابهای اینستاگرام خود را چک می کنند.این بدین معنی است که مردم علاقه بیشتری در ساختن اینستاگرام خود به بهترین شکل نشان می دهند. همین عقیده باید وارد کسب و تجارت شما بشود.

عکس های خیلی خوب در نهایت در جذب مخاطبان شما و افزایش فالوور در اینستاگرام بهتر عمل خواهند کرد. مطمئن شوید که زمان و تلاش خود را برای زیبا ساختن اینستاگرام با خلق یک تم متداول یا داستانی در آن گذاشته اید. این به محتوای شما برای مقابله با الگوریتم های جدید اینستاگرام کمک خواهد کرد.



بهترین راه برای فهمیدن اینکه کار چیست امتحان کردن عکس های مختلف به سبک ویدیو و و اینکه کدام پست ها بیشترین تعامل در اینستاگرام را دارند است. درباره معیار های بیهوده ساده مثل لایک ها عجله نکنید. در عوض ، از میزان تعامل ، کامنت ها، لایک ها، بازدید ها و کلیک بر لینک پروفایل ببینید که پست ها چطور خوب کار می کنند.



Sprout Social’s ابزارهای قوی تحلیلی اینستاگرام می تواند کسب و کار شما را با داده های عمیق در نشان دادن اینکه کدام پست ها برای افزایش فالوور در اینستاگرام بهتر عمل می کنند بهبود بخشد. نه تنها این ، اما با ردیابی هشتگ ها و ویژگی های نظارت شما می توانید در میان بهترین موضوعات برتر اینستاگرام قرار بگیرید.





مدیریت حساب های چند گانه اینستاگرام

در اوایل سال جاری اینستاگرام ویژگی حسابهای چند گانه را ثبت کرد. برای سالها کاربران فقط می توانستند از یک حساب استفاده کنند و سپس از آن خارج شده و به حساب دیگری بروند. امروزه کاربران می توانند به سادگی می توانند آنها را تغییر دهند ، که این به این معناست که بیشتر مدیران رسانه های اجتماعی بیش از یک حساب را مدیریت می کنند.

مدیریت چندین حساب تلگرامی اجازه تجارت برای ساخت بیش از یک برند را به ما می دهد. همانطور که قبلا ذکر شد . مردم برای دسترسی سریع به عکس ها و ویدیو ها به اینستاگرام می آیند. ساختن بیش از یک برند می تواند به شما برای پوشش دادن خطوط عمودی کمک کند.





برای مثال اگر برند شما به بزرگی برند آدیداس است ، شما یک حساب چند کاره اینستاگرام می خواهید بنابراین کاربران می توانند انچه را که دقیقا می خواهند یا شما را به سادگی فالوو کنند یا خرید کنند.



خوشبختانه با Sprout Social شما می توانید کامنت ها ، هشتگ ها و پست ها را از چند حساب اینستاگرام در یکی مدیریت کنید . اینکار عقب و جلو رفتنی که هنوز با پلت فرم های اصلی به هنگام مدیریت کردن مکالماات در اینستاگرام پیش می اید را از بین می برد.





از اینستاگرام به عنوان سایت تجاری خود استفاده کنید

یکی دیگر از موضوعات برتر اینستاگرام برای افزایش فالوور در اینستاگرام ،بدست آوردن زمینه ایی برای استفاده از آن به عنوان وب سایتتان می باشد. بیشتر کسب و کار ها همه محصولات خود را به عنوان تصویر پست می گذارند و به سادگی با لینک دستور العمل تصمیم خرید را در مخاطب ایجاد می کنند.

این موضوع برتر برای خریدان بالقوه؛ اشتراک گذاری و گذاشتن پست مجدد برای چیزی یا ذکر آن برای دوستانشان کسانی که ممکن است علاقه داشته باشند را بسیار ساده می کند. ناگهان ، هر صفحه خرید پست خود را دارد ، جایی که مردم می توانند برای دیگران ارسال یا ان پست را مجدد برای خود ارسال کنند.



کسب و کار های کوچک در این تاکتیک موفق می شوند. و بوسیله یکی شدن با تلاش های رسانه اجتماعی ، با یک ابزار مدیریتی اینستاگرام مانند Sprout Social، صاحبان کسب و کار می توانند ببینند که کدام هشتگ ها یا پست ها بیشترین تعامل را دریافت می کنند.

به علاوه، کامنت های اینستاگرام می تواند به single-stream شما فرستاده شود با بقیه حساب های اجتماعی بنابراین شما می توانید این را نگه دارید ، نظارت کنید و به سرعت به هر کسی که سوالی دارد پاسخ دهید .



***

مهم نیست که شما از کدام یک از موضوعات برتر اینستاگرام می خواهید استفاده کنید، هوشمندانه است که با انچه مخاطبین شما در رسانه های اجتماعی انجام می دهید در یک راستا بمانید. بازاریابان همیشه بدنبال راههایی برای دستیابی به موضوعات برتر اینستاگرام برای جذب مخاطبان و افزایش فالوور و افزایش لایک هستند. شما برای دیدن محتوای خود در این مسابقه در رقابت هستید.

تهیه و ترجمه: فالوجتف ربات افزایش فالوور ایرانی و خرید فالوور ایرانی
 
بالا