• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

مکانیک keep-building در Dragon Age: Inquisition وجود خواهد داشت

lala90

Registered User
تاریخ عضویت
5 می 2009
نوشته‌ها
172
لایک‌ها
43
محل سکونت
زابل
در بازی Dragon Age: Inquisition مکانیکی وجود خواهد داشت که با آن شما قادر خواهید بود قلعه هایی را تسخیر کنید و از آن ها حفاظت کنید تا بتوانید مأموریت های جدیدی را باز (Unlock) کنید. این سیستم در یکی از پیش نمایش های جدید این بازی که همین چند روز پیش منتشر شد، فاش شد.

این موضوع نشان می دهد که بایو وار (Bioware) فکر نمی کند که Dragon Age: Inquisition شباهت زیادی با Mass Effect 3 داشته باشد. او هم چنین اصرار دارد که نژاد Quanari هم قابل بازی باشد. برای مشاهده ی صحبت های کامل وی می توانید به اینجا مراجعه کنید.

هم اکنون OPM پیش نمایش جدید و کاملی از این بازی تهیه کرده است که طبق آن این مکانیک هم در آن وجود خواهد داشت.

بازیکنان تلاش خواهند کرد تا دشمنان را در کنار شخصیت های پشتیبان یعنی Varric، Vivienne و Cassandra نگه دارند. هر وقت که شما قلعه ای را تسخیر کنید شما قابلیت دسترسی به مأموریت های داخل آن منطقه را خواهید داشت. در بازی Orlais های پراکنده ای وجود دارد و هر زمان که شما یکی از آن ها را آزاد کنید، آن ها هم به عنوان پاداش به شما کار جدیدی خواهند داد.

هم چنین در این سایت نوشته بود:

بازیکنان می توانند به مأموران Inquisition را محول کنند، مثلا ۵۰ نفر از آن ها را برای باز سازی یک غول استخدام کنند. این غول ها روحیه ی سربازان را در هنگام مقابله با دشمنان افزایش خواهد داد. یا مثلا بازیکنان می توانند ۱۰ سرباز را مأمور کنند تا یک معدن گوگرد بسازند؛ این معادن باعث افزایش در آمد Inquisition ها خواهد شد.

نظر شما در مورد این مکانیک چیست؟ آیا این مکانیک را دوست دارید؟

Dragon Age: Inquisition در نیمه ی سوم سال ۲۰۱۴ برای PS3،PS4،XBOX ONE،XBOX 360 و PC منتشر خواهد شد.
 
بالا