برگزیده های پرشین تولز

مکعب پر سروصدایAnker

mdc.ir

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2015
نوشته‌ها
336
لایک‌ها
41
مکعب پر سروصدایAnker

از دیگر نمونه‌های اسپیکر بلوتوث شرکت انکر، مدلAnker A7908است. این اسپکر بلوتوث پرتابل با طراحی مکعبی که دارد نظر شما را جلب می‌کند. این مدل با قدرت صدای 4 وات، صدای فراگیر و بسیار شفاف را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه این محصول را بررسی می‌کنیم.

طراحی

هندسه مکعبی این بلندگو جالب به نظر می‌رسد. پوسته بیرونی محصول از پلاستیک مات و باکیفیت است که با لمس آن متوجه این موضوع خواهید شد. ابعاد این وسیله 8 در 8 و ارتفاع آن 6 سانتی‌متر است. این اسپیکر بر روی ترازو عدد 280 گرم را نشان می‌دهد که به دلیل استفاده از باتری 2100 میلی‌آمپر چنین وزنی منطقی به نظر می‌رسد. بخش جلو دارای 3 دکمه برای کنترل موزیک است؛ دو دکمه برای تنظیم حجم صدا و کلید وسط برای اجرا/توقف موسیقی. همچنین چراغ وضعیتLEDو میکروفون در بالا و پایین تعبیه شده‌اند. در وجه سمت راست نیز دکمه روشن/خاموش، جک 3.5 میلی‌متری صدا و درگاهmicro USBبرای شارژ جای گرفته‌اند. با اتصال سیم شارژ چراغLEDبه رنگ قرمز روشن می‌شود. مانندمدل A7901بخش زیرین اسپیکر توسط نوار لاستیکی پوشیده شده تا در زمان پخش موسیقی لرزشی ایجاد نشود و صدای اضافه تولید نگردد. در مجموع طراحی بدنه در کمال سادگی انجام شده و شما متوجه المان غیرمرتبط با محصول نخواهید شد.

امکانات داخلی

اسپیکر بلوتوث پرتابل Anker A7908 دارای یک بلندگوی 4 وات است. با استفاده از درگاه بی‌سیم بلوتوث می‌توانید تمامی موسیقی‌های موجود در تبلت، تلفن همراه و یا نوت‌بوک را پخش کنید. درگاه بلوتوث از پروفایل‌های HSP, HFP, A2DP, AVRCP پشتیبانی می‌کند.


برای مشاهده ادامه مطلب کلیککنید

منبع : فروشگاه اینترنتی میرداماد

anker a7908 by mdc (1).jpg

 
بالا