برگزیده های پرشین تولز

میکروفون جادویی :BEYERDYNAMIC مدل: MC 840

sedabardaran1000

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 آگوست 2016
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
2
سن
34
محل سکونت
تهران
بررسی میکروفون beyerdynamic MC 840 در خدمت همراهان صدابرداران هستیم.

MC840 راباید میکروفونی ریز نقش با دیافراگمی بزرگ دانست که با ارائه ویژگی هایی نظیر: ۵ الگوی گیرایی متفاوت و سوییچ پذیر (همه سویه، کاردیویید عریض(ًWide-Cardioid)، کاردیویید، هایپر کاردیویید و دوسویه(Figure-eight) به همراه ۲ میزان متفاوت پد تضعیف سیگنال و ۲ تنظیم متفاوت LOW-CUT در نوع خود بی همتا است.

این میکروفون را می توان در بسیاری از جهات نسلی جدید و تکامل یافته از میکروفون بی نظیر MC 740دانست. به عنوان مثال کپسول MC840 همان کپسول میکروفون MC740 است با این تفاوت که در جزییات و مدار این کپسول بیشتر از ترانسفورماتور بهره گرفته شده است وبه نسبت مدل MC740 از الکترونیک کمتری استفاده شده است. میکروفون MC840 برای کاربری ضبط استودیویی بی نظیر ضبط صدای خواننده،گیتار آکوستیک،پیانو و ساز های کوبه ای طراحی و در نظر گرفته شده و حتی میتوان از آن به عنوان میکروفون بخش اور هد مجموعه سازهای درامز در جمع میکروفون های مورد نیاز برای ضبط صدای این ساز نیز استفاده کرد اما نکته قابل اهمیت در کاربری این میکروفون با در نظر گرفتن ویژگی های آن امکان استفاده از MC840 در ارکستر است به طوری که به خوبی میتوان از این میکروفون استودیویی برای دریافت جزییات صدای ارکستر با وضوحی بالا بهره گرفت. لازم به ذکر است در پکیج این میکروفون، لرزه گیر مخصوص آن نیز ارائه میشود.

%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%81%D9%88%D9%86-2.jpg


کوچک و زیبا و دوست داشتنی

گرچه باید MC840 را میکروفونی با دیافراگمی بزرگ ونیز کپسولی با پوشش طلا با قطر فعالی معادل ۸،۰ اینچ دانست اما از نظر ساختاری این میکروفون کمی کوچکتر ازمیکروفون های مشابه به خود است، ویژگی ای که بسیاری از مدل های مشابه به دلیل رسیدن به قطر فعال ذکر شده بر روی خود از آن چشم پوشی کرده اند.

شایان ذکر است که میزان کمی کوچک شدن کپسول در این میکروفون توانسته است به بهبود پاسخ خارج از محور میکروفون نیز کمک کند.

پاسخ فرکانسی ۳۰ هرتز تا ۲۰ کیلو هرتز و همچنین بر آمدگی ملایم و عمدی در محور ۱۰ کیلو هرتز بر روی تمام الگوهای گیراییMC 840 روحی از کیفیت را دراینمیکروفون دمیده است.

همانطور که از کمپانی قدرتمند و با سابقه ای مانند بیرداینامیک انتظار میرود، MC840 با ظرافت بسیار مهندسی و ساخته شده است.

توری فولادی و دو لایه این میکروفون به همراه بدنه برنجی مشکی رنگ ، تنومند و سبک وزن آن نیز به زیبایی فوق العاده ۸۴۰ MC افزوده است.خروجی در نظر گرفته شده برای این میکروفون همان خروجی ۳ پین XLR است و فانتوم پاور ۴۸ ولت برای فعال کردن این میکروفون کندانسر بر روی میکسرهای صدا وجود دارد.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%81%D9%86-2.jpg


گردآوری: صــــــــــدابرداران
 
بالا