برگزیده های پرشین تولز

میکسر خمیر 33 لیتری – IGF

الینا0098

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2019
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
سن
33
به هنگام راه اندازی فست فود باید به یاد داشته باشید که حتما لیستی از تجهیزات مورد نیاز را تهیه کنید. برای تهیه این لیست باید به مسائلی دقت نمایید. از این مسائل میتوان به بودجه، اندازه محیط کار، تعداد مشتریان در روز و … نام برد. برای تکمیل لیست خود حتما با افرادی که در این زمینه فعالیت دارند مشورت بگیرید تا بهترین تجهیزات رابه شما پیشنهاد دهند.
پس از تهیه لیست اقدام به نوشتن امکاناتی که هر یک از این تجهیزات باید داشته باشند کنید. پس از انجام این مراحل میتوانید تجهیزات فست فود خود را تهیه نمایید. برای این مرحله ضروریست که با افراد مجرب صحبت کنید و از آنها مشورت بگیرید. چرا که با توجه به قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی انتخاب نادرست باعث ضرر مالی شدید به کسب و کار نوپا میشود.
یکی از این تجهیزات که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد میکسر خمیر میباشد. از میکسر خمیر در فست فودها، کافی شاپ‎ها، هتل‎ها، رستوران‏ها و قنادی ها استفاده میشود.

میکسر خمیر صنعتی چیست؟

میکسر خمیر صنعتی برای تبدیل آرد به خمیر در کسب و کارهای فوق مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه معمولا مورد نیاز کافی شاپ‎ها، رستوران‎ها، هتل‎ها و فست فود ها میباشد.در زمان‎های گذشته پیش از پیشرفت تکنولوژی در قنادی‎ها به صورت دستی خمیر را درست میکردند. اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وجود میکسر خمیر دیگر در این نوع کسب و کارها تهیه خمیر به صورت دستی انجام نمیشود. چراکه تهیه خمیر به صورت دستی هم زمانبر و هم غیر بهداشتی تر از تهیه خمیر به وسیله میکسر خمیر است.
با توجه به سرعت بالا و عملکرد آن، قیمت میکسر خمیر برای صاحبان کسب و کارهای فوق بسیار مقرون به صرفه میباشد.با خرید میکسر خمیر خیالتان از تمیزی محیط کارتان راحت باشد. با داشتن این دستگاه دیگر کثیفی های تهیه خمیر به صورت دستی در محیط کارتان به وجود نمی‎آید.


-خمیر2.jpg


قیمت میکسر خمیر



قیمت دستگاه میکسر خمیر با توجه به اندازه و ابعاد آن متغییر است. پیش از خرید میکسر خمیر باید وزن دلخواهی که میخواهید دستگاه تحمل کند را بدانید و متناسب با آن دستگاه را تهیه نمایید.برای کارگاه‎های کوچک قنادی باید از میکسر خمیر با تحمل وزن پایین تر استفاده نمایید.

نکاتی مهم درباره میکسر خمیر


دستگاه‏هایی که دارای ابعاد کوچکتری هستند دارای سروصدای کمتری میباشند. پس اگر آرامش آشپزخانه صنعتی برای شما دارای اهمیت زیادی است باید به این نکته دقت نمایید.معمولا به هنگام ساخت خمیر توسط میکسر خمیر صنعتی، توری مناسبی برای افزودن سایر مواد به میکسر خمیر در حال کار وجود دارد. در نتیجه به هنگام میکس خمیر میتوانید مواد دیگری را نیز به خمیر بیافزایید.سعی کنید از میکسر خمیری خریداری نمایید که فضای کمتری را در آشپزخانه بگیرد. زیرا اکثر آشپزخانه‏های کافی شاپ‎ها، قنادی ها و … دارای فضای کوچکی هستند. پس تجهیزات فست فود خود را به گونه‎ای خریداری نمایید که فضا کافی برای همه تجهیزات وجود داشته باشد و جا کم نیاورید.
به هنگام خرید دقت کنید که دستگاه حتما دارای سیستم امنیتی به هنگام کار با دستگاه باشد. معمولا این سیستم‎های امنیتی برای پاکسازی و تعمیر و نگهداری از دستگاه تعبیه میشود.معمولا میکسر خمیر، خمیر را با سرعت مختلف میکس میکند. برای انتخاب میکسر خمیر باید بدانید که با چه سرعتی میخواهید خمیر خود را میکس کنید.یکی از مزایای خرید میکسر خمیر صنعتی صرفه جویی در نیروی کار و انرژی میباشد. در کل خرید میکسر خمیر حتی برای قنادی‎های کوچک هم پیشنهاد میشود.لازم به ذکر است که تهران تجهیز سالیان سال است که با وارد کردن تجهیزات فست فود توانسته در بازار رضایت مشتریان خود را جلب کند. برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی با کارشناسان تهران تجهیز تماس حاصل فرمایید.


-خمیر1.jpg

دستگاه خمیر گیر پیتزا دارای مزایا و ویژگیهای زیر میباشد:


  • دارای سر/درب ثابت است.
  • دستگاه به دلیل جمع و جور بودن کاملا بدون صدای ناهنجار(نویز) میباشد.(بیشترین مقدار صدا 60 دسیبل)
  • دستگاه دارای 2 ترانسفورماتور برق میباشد.
  • دستگاه دارای صفحه توری ویژه ای است که اجازه افزودن ترکیبات بیشتری را در هنگام مخلوط کردن میدهد.
  • طراحی شده برای اشغال فضای کمتر
  • دارای 3 سیستم محافطتی است، هم بصورت فعال و غیرفعال، برای حفظ کامل ایمنی کاربر در هنگام استفاده، پاکسازی و تعمیر و نگهداری از دستگاه.
  • مطابق با قوانین جهانی سلامت و امنیت
 
بالا