برگزیده های پرشین تولز

ناگفته هایی از زنان

maryamgolii

Registered User
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2015
نوشته‌ها
130
لایک‌ها
10
سن
34
» :: هر آنچه مردان باید بدانند!!!
img12817_vc_13940816-112601_.jpg


توضیحات بیشتر:

ما همگی تو زندگیمونسعی کردیم از یکی که خوشمون اومده، بریم جلو و پیشنهاد دوستی و یا در نهایت خواستگاری و ازدواج خلاصه از اینجور داستانا داشته باشیم.

ولی خب این قسمت قشنگ ماجراست. همیشه روال به همین سادگی نیست. بیشتر اوقات(یعنی حدود۹۰%)وقتی از یکی خوشمون میاد جرات اقدام در ما کشته می شه !! اگر طرف مقابل یک دختر زیبا و خوشگل باشه که اوضاع وحشتناک تر هم میشه چون رقابت بقیه مردان هم در کنار شما برای دست یابی به اون دختر کار شما را سخت تر می کنه.

شما وقتی یک دختر زیبا رو می بینید و می خواهید به او پیشنهادی بدید. انگار قدماتون خشک میشه و ضربان قلب میره رو هزار و دست آخر یا از مطرح کردن خواسته خودتون پشیمون میشید و یا اگر بلاخره جرات کنید حرفی بزنید، اینقدر خرابکاری می کنید که طرف مقابل فراری میشه!!

و حسرت ارتباط مجدد تا آخر عمر رو دلتون میمونه … اونوقت میگید:

-همه دخترا فکر پولن

-همه دخترا ذات خرابی دارن

-همه دخترا بی وفا هستن و…

یکی نیست بگه بابا این مشکل من بودم که با ندونم کاریها و اشتباهاتم طرف مقابل رو فراری دادم.

این من بودم با کادوی زیاد خریدن، محبت بیش از اندازه کردن، احساسی بودن، وابسته و آویزون بودن و… نشون دادم مرد بی خاصیتی هستم!!

به این شکل توجه کنید:

%D8%A8%D8%A7%20%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%20%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D8%B4%D8%A7%D9%87%20%D9%82%D8%AF%D9%85%20%D8%A8%D8%B2%D9%86.jpg


مراحل انتخاب شدن از بین بقیه مردان

فرض کنید در مرحله اول ۱۰۰ نفر از یک دختری خوششون میاد البته نه در حد عاشقی ولی به هر حال از دید این صد تا مرد دختر جالبیه.

در همون مرحله اول حدود ۹۰ درصد بی خیال پیشنهاد و یا هر گونه پیشروی می شوند که بخش اعظم این ۹۰ درصد از روی ترس و یا خجالت هیچ اقدامی نمی کنند. و اصلا به مرحله بعد نمیرن.

خب حالا نوبت اون ۱۰ درصد شجاع تر میرسه که بالاخره تصمیم میگیرن کاری کنن و میرن مرحله دوم. اما فقط یک نفر شانس اینو داره که نفر برتر باشه و در مرحله سوم حضور داشته باشه و اون همون فردیه که رفتار مردونه و مسیر و روشهای جذب جنس مخالف رو خوب بلده. از بین نفرات مرحله دوم خیلیا واقعا بلد نیستن کار رو به نتیجه برسونن و با ندونم کاری به راحتی شانس خودشونو میدن دست بقیه رقبا.

دخترا به راحتی می تونن تشخیص بدن که شما فرد ایده آلشون هستید یا نه؟ شما یک مرد برتر هستید یا نه؟

حالا شما فکر میکنید کدوم مرحله هستید؟!

ما تو این بسته می خواهیم شما رو از هر مرحله ای که هستید کاری کنیم که چطور برید مرحله بعد و احتمال موفقیت شما چند برابر بشه.
برای دیدن ادامه و خرید کلیک نمایید
 
بالا