برگزیده های پرشین تولز

نبرد در دورافتاده‌ترین نقطه زمین

ehsanbsb

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2014
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
5
سن
41
محل سکونت
تهران
image_low_noresize.php

جنگ یک کسب‌وکار پرمخاطره است و زمانی که صحنه نبرد به یک نقطه دورافتاده از کره خاکی کشیده می‌شود، پیروزی در مقابل دشمن دشوارتر می‌نماید.
این مساله همه ماجرایی است که در بازی Hearts of Iron IV با آن مواجه خواهید شد. در این بازی فرماندهی یکی از کشورهای کره زمین را عهده‌دار هستید و مانند اتفاقی که در جنگ جهانی دوم رخ داد، بازی را طوری مدیریت می‌کنید که یک ملت در مقابل همه جهان ایستاده است. وظیفه اصلی شما این است که با تعیین استراتژی‌های صحیح بتوانید در مقابل همه بلاها و توفان‌های پیش‌رو جان سالم به‌در ببرید و نیروهای دشمن را از پا دربیاورید. هر یک از کاربرانی که این بازی را انجام می‌دهند، می‌توانند تنظیمات متفاوتی را برای آن در نظر بگیرند و اینکه شما روحیه صلح‌طلب یا جنگ‌طلب داشته باشید، Hearts of Iron IV همه قابلیت‌ها و امکانات مورد نیاز شما را ارایه می‌دهد. ماجرای بازی با جریان‌های تاریخی هماهنگ شده است و در به انجام‌رساندن چالش‌های استراتژیک که پیش‌روی خود می‌بینید، بايد از نهایت هوش و توانایی فکری خود استفاده کنید تا در نسخه مجازی جنگ جهانی دوم به پیروزی برسید.
براي مثال شما می‌توانید در این بازی مدیریت ایالات متحده در سال 1936 را در اختیار بگیرید و حتی از سلاح‌های اتمی استفاده کنید. در نقاط مرزی کشور آمریکا امکان راه‌اندازی اردوگاه‌های نظامی وجود دارد تا خود را برای مقابله با دشمن آماده کنید. در آن سال ارتش ایتالیا به‌صورت گسترده گروه‌های نظامی خود را وارد آفریقا کرد که این اتفاق روی جریان بازی نیز تاثیر گذاشت. زمانی که ایتالیا تصمیم گرفت نیروهای نظامی خود را از آفریقا خارج کند، بزرگ‌ترین ارتش جهان را در اختیار داشت. این ارتش نوظهور و پرقدرت مدیترانه‌ای از توانایی‌های خود استفاده کرد تا در مقابل حملات هیتلر به کشورهای فرانسه و روسیه بایستد. به دنبال فشارهای فراوان ارتش آلمان فرانسه تسلیم شد. ولی روسیه گزینه‌های بیشتری را پیش‌روی خود داشت. جوزف استالین به‌صورت هم‌زمان دیگر نبردها را در نقاط مختلف جهان آغاز کرد و با برخی ارتش‌ها وارد همکاری شد تا بتوانند فشار جهانی را روی آلمان بیشتر کند. این اتفاقات نهایتا به جنگ داخلی اسپانیا منتهی شد و تبعات آن به منطقه پسیفیک و در نهایت بریتانیا انتقال یافت. همه این ماجراها موجب شد تا موضع آمریکا برای حضور در جنگ جهانی دوم تغییر کند و در نهایت ماجرای بازی Hearts of Iron IV به‌گونه‌ای پیش برود تا شما استراتژی‌های بهتری را برای پیروزی بر دشمن در اختیار بگیرید.
ادامه را اینجا بخوانید
منبع: ictnews.ir
 
بالا