برگزیده های پرشین تولز

نحوه انتقال اعتبار در اپراتورهای مختلف

Ava98

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 اکتبر 2020
نوشته‌ها
32
لایک‌ها
29
سن
26
اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل برای آسان کردن فرایند انتقال اعتبار از سیم کارتی به سیم کارت دیگر، روش‌هایی را ارائه داده‌اند که در ادامه به هر کدام از این روش‌های انتقال اعتبار می پردازیم. کاربران اپراتورهای ایرانسل و رایتل می‌توانند بین دو سیم کارت اعتباری اعتبار خود را انتقال دهند، ولی برای کاربران اپراتور همراه اول این انتقال اعتبار می‌تواند بین دو سیم کارت اعتباری، یا از دائمی به اعتباری باشد.



ایرانسل
اپراتور ایرانسل راه‌های متفاوتی را جهت انتقال اعتبار برای کاربران فراهم نموده است تا مشترکان بتوانند اعتبار خود را برای مشترکان دیگر ایرانسل انتقال داده و یا از آن‌ها اعتبار بگیرند. لازم به ذکر است که با هر اقدام، 50 تومان از اعتبار فرد انتقال دهنده کسر می‌شود.

اپلیکیشن ایرانسل من: در انتهای صفحه اصلی این برنامه، در بین خدمات ایرانسل، گزینه "شارژ برای دیگران" را انتخاب نمایید تا به سرویس خط به خط هدایت شوید. بر روی گزینه درخواست شارژ کلیک کرده و سپس شماره و مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید.

کد دستوری: با شماره گیری #۱*۱۴۲* شماره مخاطبی که قصد انتقال شارژ برای او را دارید وارد نمایید. پس از تعیین مبلغ، رمز 4 رقمی را وارد کنید. اگر قبلا این رمز را تعیین نکرده و یا آن را فراموش کرده‌اید، با کد #۲*۱۴۲* می‌توانید این رمز را تعیین یا بازیابی نمایید. در صورتی که قصد ارسال درخواست انتقال اعتبار برای کسی را داشته باشید، می‌توانید با کد #۳*۱۴۲* و انجام مراحل وارد کردن شماره و مبلغ مورد نظر، درخواستتان را ارسال کنید.

پیامک: پیامکی که حاوی اطلاعات شماره مشترکی که قصد انتقال شارژ برای او را دارید، مبلغ و رمز چهار رقمی را به شماره 1112 ارسال نمایید. توجه داشته باشید که تمامی این اطلاعات را به ترتیب یعنی اول شماره مورد نظر، مبلغ (به ریال) و رمز چهار رقمی که در بین هر کدام ":" می باشد، وارد کنید.
نمونه: 9387654321:40000:4321



همراه اول
همراه اول نیز با ایجاد راه‌هایی برای انتقال شارژ از سیم کارت‌های اعتباری به اعتباری و همچنین دائمی به اعتباری، امر انتقال شارژ را برای مخاطبین خود آسان کرده است. نکته قابل توجه این است که برای انتقال اعتبار در اپراتور همراه اول نیاز به هیچ گونه رمزی ندارید. مقدار اعتبار انتقال داده شده، باید ضریبی از 10.000 ریال بوده و بین 10.000 تا 100.000 ریال باشد. سقف انتقال از سیم کارت دائمی به اعتباری نیز هر ماه 500.000 ریال می‌باشد.

سامانه همراه من: در قسمت صورت حساب، گزینه انتقال اعتبار را انتخاب نموده و باقی مراحل را به ترتیب انجام دهید.

کد دستوری: کد دستوری *10*141# را شماره گیری کرده و سپس شماره و مبلغ مورد نظر را وارد نمایید.

پیامک: شماره شخصی را که می‌خواهید برای او اعتبار بفرستید در یک پیامک وارد نموده سپس با قرار دادن "*"، مبلغ مورد نظر را نوشته و به شماره 8911 ارسال کنید. سپس پیامکی برایتان ارسال می شود تا شماره و مبلغ ارسال شده را با ارسال عدد 1 تائید نمایید.



رایتل
مشترکین رایتل ابتدا باید با شماره گیری #133* سرویس انتقال شارژ را فعال کرده و یک رمز چهار رقمی برای خود انتخاب کنند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که در تعیین رمز چهار رقمی نباید از اعداد یکسان و متوالی استفاده نمود. حداقل میزان اعتبار انتقال داده شده 10.000 و حداکثر 100.000 ریال می باشد. هزینه کسر شده در هر انتقال اعتبار نیز 500 ریال است.





منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز
 

niham

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2021
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
سن
35
در ایرانسل راهی برای انتقال شارژ بیشتر از 1000 تومان هم هست؟
 
بالا