برگزیده های پرشین تولز

نحوه تمیز کردن مخلوط کن صنعتی

roya0024

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 فوریه 2020
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
8
سن
29
مخلوط کن صنعتی وسیله‎ای است که در کافی شاپ‎ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. معمولا در کافی شاپ‎ها از این دستگاه برای تهیه انواع مختلف نوشیدنی استفاده میشود. در انتهای هر روز باید مخلوط کن صنعتی به خوبی شسته و تمیز شود تا برای روز بعد آماده باشد. اگر مخلوط کن را به خوبی تمیز نکنید ممکن است مواد غذایی در آن باقی بماند و بوی بدی داخل پارچ را فرا گیرد. معمولا در کافی شاپ‎ها از چندین پارچ‎ برای درست کردن انواع نوشیدنی و دسر استفاده میشود. اما ممکن است گاهی برای درست کردن یک نوشیدنی مجبور به شستن پارچ و مخلوط کن صنعتی در طی روز کاری باشید. در این صورت بهتر است که به طور کامل نحوه تمیز کردن آن را آموزش ببینید تا به هنگام تمیز کردن آن به دستگاه آسیبی وارد نکنید.
برای خرید مخلوط کن صنعتی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
زمان تمیز کردن مخلوط کن صنعتی


هر چه زمان شستن مخلوط کن صنعتی نزدیکتر به آخرین زمان استفاده باشد، راحتتر تمیز خواهد شد. اگر دقیقا پس از استفاده وقت ندارید تا پارچ مخلوط کن صنعتی را بشویید بهتر است داخل آن را پر از آب کنید تا زمان شستن مواد غذایی به دیواره‎ها و تیغه نچسبد و به راحتی با یک اسکاچ نرم شسته شود.
[تصویر:  -کن-صنعتی3-1.jpg]

تمیز کردن مواد غذایی چسبیده به پارچ مخلوط کن صنعتی

اگر دقیقا پس از استفاده از دستگاه آن را نشسته اید و مواد غذایی به دیواره‎های آن چسبیده است بهتر است که داخل پارچ را پر از آب ولرم کنید و بگذارید کمی در این حالت بماند. سپس بعد از گذشت زمان مناسب دیواره‏های آن را به کمک یه اسکاچ نرم تمیز کنید سپس برای رفع بوی آن محلولی از آب ولرم با مایع ظرفشویی درست کنید و داخل پارچ بریزید و بگذارید کمی در این حالت باقی بماند سپس به طور کامل تمیز و آبکشی کنید.نحوه شستشو مخلوط کن صنعتی دقیقا پس از استفاده

اولین مرحله برای شستشو مخلوط کن صنعتی شستن پارچ است. پارچ را از دستگاه جدا کنید سپس به اندازه نصف حجم داخل پارچ آب بریزید. سپس به آب موجود در داخل پارچ چند قطره مایع ظرفشویی اضافه کنید. سپس دقت کنید که در پارچ را به خوبی ببندید. سپس پارچ را روی دستگاه قرار دهید و مخلوط کن صنعتی را روشن کنید تا داخل پارچ به خوبی توسط محلول آب و مایع تمیز شود.
[تصویر:  -کن-صنعتی1-1.jpg]

تا اینجا با نحوه تمیز کردن مخلوط کن صنعتی آشنا شدید. اگر دستگاهتان با روش‎های فوق تمیز نشد میتوانید از روش زیر استفاده نمایید.
استفاده از لیمو طبیعی جهت تمیز کردن لک‎ها و مواد غذایی

اگر پس از انجام مراحل فوق هنوز مواد غذایی بر روی پارچ مخلوط کن صنعتی وجود دارد باید از مخلوط آب گرم، مایع ظرفشویی و لیمو استفاده کنید. لیمو را با پوست به قطعات کوچکتر تقسیم کنید سپس در داخل محلول موجود در پارچ بریزید سپس دستگاه را روشن کنید تا به خوبی همه دیواره‎ها تمیز شوند. از این کار برای بوزدایی داخل پارچ نیز استفاده میشود. پس از انجام این مراحل هم مواد غذایی داخل پارچ تمیز شده و هم بوی بد داخل آن به طور کامل از بین رفته است.اگر پس از این مرحله باز هم مواد غذایی بر روی دیواره‎ها مشاهده میکنید هرگز از سیم و مواد شوینده‎ قوی جهت شستن استفاده نکنید. اکر پارچ مخلوط کن صنعتی را با سیم بشویید دیواره‎ها دارای خط و خش شده و این موجب باقی ماندن باکتری و کثیفی‎ها در میان این شیارها میشود.معمولا لک‎های معمولی با این روش‎ها از بین خواهند رفت اما اگر مخلوط کن صنعتی شما بسیار کثیف است باید از سرکه و جوش شیرین جهت تمیز کردن و از بین بردن لکه ها استفاده کرد. که در مقالات بعدی به این روش‎ها میپردازیم.
جهت خرید تجهیزات کافی شاپ میتوانید با شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.
[تصویر:  -کن-صنعتی2-1.jpg]

دستگاه مخلوط کن با دو سرعت دارای مزایا و ویژگیهای زیر میباشد:

  • این دستگاه دارای دو سرعت دستی و کنترلی است.
  • دستگاه دارای طراحی بسیار هوشمندانه ای است.
  • مخلوط کن بسیار کارآمد بوده و دارای طول عمر بالایی است.
  • دستگاه دارای موتور قدرتمندی است، که این موتور دارای محافظ حرارتی بوده و به راحتی، بدون گرم شدن دستگاه ترکیبات متراکم و فشرده را مخلوط میکند.
  • دستگاه مخلوط کن دارای پارچ شفاف، با دوام و دارای ظرفیت 2 لیتری است.
  • این محصول ساخت کشور آمریکا میباشد.
 
بالا