برگزیده های پرشین تولز

نحوه راه اندازی شغل مراقبت از حیوانات خانگی ( سگ )

web_iri

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2019
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
1
سن
33
امروزه توجه مردم اکثر کشورها و همین طور ایران به حیوانات خانگی به خصوص سگ بیش تر شده و به تعداد دوستداران این حیوانات خانگی افزوده است .پیش بینی میشود که صنعت حیوانات خانگی بیش از ۷۵ میلیارد در سال جاری درآمد زا بوده است. و این مقدار به طور مداوم در حال افزایش است.
واضح است که مردم عاشق حیوانات خانگی خود هستند. و حاضرند مقدار زیادی پول برای آنها هزینه کنند. به این معنی است که برای کارآفرینانی که حیوانات را دوست دارند، فرصت های شغلی زیادی وجود دارد.
اگر فکر میکنید تمام روز وقت گذراندن با سگ های دیگران (درحالی که آنها سر کار هستند یا مسافرت رفته اند) اوقات خوبی است، می توانید به راه انداختن شغل مراقبت از حیوانات خانگی ( سگ ) ها فکر کنید. این شرکت ها در سرتاسر کشورها برای مراقبت از حیوانات و آرامش خاطر صاحبانشان که نمی توانند ۲۴ ساعته کنار سگ هایشان باشند، در حال گسترش هستند.
اگر در فکر چگونگی راه اندازی شغل مراقبت از حیوانات خانگی ( سگ ) هستید، این مقاله می تواند راهنمای سریعی برای شروع کارتان باشد. با ما در مقاله راهندازی شغل مراقبت از حیوانات خانگی همراه باشید…
برای شغل مراقبت از سگ ها برنامه ریزی کنید
قبل از هرگونه اقدام قطعی، مهم است که دقیقا مشخص کنید تجارتتان چه خدماتی را به افراد ارائه خواهد داد. فهرست خدماتتان می تواند شامل کارهایی مانند گرداندن سگ ها، حمام کردن و آموزش به آنها شود. برخی دیگر ساعاتی را مشخص میکنند تا در ازای پرداخت ساعتی، حیوانات خانگی خود را پیش شما بگذارند و سپس آنها را ببرند. شما باید با محدود کردن خدمات ،برآورد قیمت ها و ساعت های کاری خود، تعیین کنید که در طول روز قادر به نگه داری از چه تعداد سگ هستید .
برنامه ریزیتان باید همچنین شامل توجه به هرگونه رقابت محلی (که ممکن است با آن رو به رو شوید) بازاریابی، برآورد بودجه و هزینه ها شود. یک الگوی برنامه کسب و کار به صورت آنلاین به شما کمک خواهد کرد که بتوانید از آن به عنوان نقطه ای شروع استفاده کرده تا شما را در جریان همه جزئیات مربوط به این ایده بگذارد.
مکانی مناسب پیدا کنید
سگ ها برای دویدن و بازی کردن به فضا نیاز دارند. شما هم ممکن است به لانه های سگ و برخی امکانات دیگر برای جدا کردن انواع سگ ها در زمان بازی ،نیاز داشته باشید ؛خصوصا بیشتر مراکز نگه داری سگ ها، توله سگ ها را از سگ های بزرگ جدا میکنند تا آن‌ها در امان باشند. بنابراین، شما به احتمال زیاد به فضای کافی برای جا دادن چند گروه مختلف و به محیطی گسترده برای بازی سگ ها نیاز دارید.
برخی افراد در صورتی که ملکی با اندازه مناسب داشته باشند، کار نگه داری از سگ ها را در خانه خود انجام می دهند ؛ اما شما ممکن است نیاز داشته باشید که ساختمانی جداگانه پیدا کنید که به مقدار کافی فضا در داخل و بیرون آن داشته باشد. بنابراین شما باید این هزینه ها را هم به برنامه خود اضافه کنید.
روی تجهیزات با کیفیت سرمایه گذاری کنید
مردم بهترین چیزها را برای حیوانات خانگی خود می خواهند. این به این معنی است که آنها نمی خواهند حیوانات خانگی خود را پیش شما بگذارند تا این حیوانات فقط تمام روز را در لانه خود بنشینند. برای رضایت واقعی و راحتی آنها، شما به مواد و تجهیزاتی مانند غذای با کیفیت، سرگرمی، اسباب بازی، تختخواب و محصولات نظافت نیاز خواهید داشت. شما همچنین ممکن است نیاز به ایجاد سیاست هایی در مورد غذا و سرگرمی داشته باشید، زیرا ممکن است برخی سگ ها دارای حساسیت غذایی باشند یا صاحبانشان بخواهند فقط برخی از مواد خاص را مصرف کنند. در این موارد، میتوانید به آنها اجازه دهید خودشان برای سگ هایشان غذا بیاورند یا برای افزودن ترجیحات خاص آنها نسبت به خدماتتان، هزینه اضافی دریافت کنید.

تشریفات اداری لازم را تکمیل کنید
وقتی شغلی را راه اندازی می کنید، باید مطمئن شوید که همه مجوزهای لازم را دارید و از قوانین و مقررات جامعه محلی خود پیروی می کنید. هر ایالت و شهری برای راه اندازی مشاغل قوانین متفاوتی دارد. بنابراین از دولت محلی خود فرم ها و درخواست نامه های لازم را درخواست کنید. همچنین ایجاد یک ساختار تجاری رسمی مانند« LLC » ( شرکت با مسئولیت محدود )ایده خوبی است.
بیمه تجارت نیز بسیار مهم است، به ویژه برای شغلی که در آن با حیوانات خانگی دیگران سر و کار دارید. با نماینده ی محلی تماس بگیرید که بتواند به شما در پوشش هرگونه بدهی که ممکن است با آن رو به رو شوید ،کمک کند.
اعضای گروه مجربی را استخدام کنید
اگر بخواهید همزمان از بیش از چند سگ مراقبت کنید، احتمالا به گروهی نیاز خواهید داشت تا در نگه داری از آنها به شما کمک کنند. لازم است که برای این شغل افرادی را استخدام کنید که با حیوانات رابطه خوبی دارند،افرادی که خودشان حیوان خانگی دارند، و همچنین افرادی که تجربه کارهایی مانند پرستاری از حیوانات خانگی، سگ گردانی ، نظافت یا آموزش حیوانات خانگی را دارند.
برای صاحبان حیوانات خانگی شهر خود تبلیغ کنید
زمانی که همه تجهیزات و خدماتتان مهیا شد، زمان جذب مشتری می رسد. وقتی صحبت از تبلیغات است، با صاحبان حیوانات خانگی ملاقات کنید. اطراف پارک های محلی مخصوص سگ ها، فروشگاه های وسایل حیوانات خانگی و کلینیک های دامپزشکی تدارک پخش کنید.
همچنین ایجاد یک حضور آنلاین شامل وب سایت و پروفایلی در فهرست های راهنما در سایت « گوگل » مهم است. کلمات کلیدی مرتبط مانند مراقبت از سگ ها و موقعیت مکانی خود را درج نمونده تا افرادی که در جستجوی آن خدمات خاص در نزدیکی شما هستند ،بتوانند شما را به سرعت به صورت آنلاین پیدا کنند. سپس آدرس وب سایت، ایمیل یا شماره تماس خود را در اختیارشان بگذارید تا به راحتی بتوانند قرار ملاقاتی با شما ترتیب دهند.
مشتریان جدید را بررسی کنید
متأسفانه بسیاری از دارندگان مشاغل مراقبت از سگ ها به خاطر برخی از سگ هایی برای مراقبت می آورند، با چالش هایی رو به رو می شوند! اگر یک سگ بیمار باشد یا نتواند با سایر سگ ها به خوبی معاشرت کند، می تواند برای سایر مشتری های شما مشکل ایجاد کرده و کارتان را مختل کند. برای جلوگیری از این امر، باید یک برنامه کامل و مصاحبه داشته باشید که در واقع در آن ،وقت خود را با آن سگ خاص می گذرانید. حتی میتوانید آزمایشی را در نظر بگیرید که تحت نظارت بیشتری قرار بگیرد.
همچنین ایده خوبی است که با مشتریان قراردادهای مشخصی ببندید تا آنها دقیقا بدانند که شما چه خدماتی را ارائه میدهید و نیز چه انتظاری از آنها دارید. این ایده می تواند در محافظت از شغلتان به شما کمک کند که در درازمدت همه مشتری های انسانی راضی و سگ ها را سالم نگه دارید.
منبع: مجله پزشکی دکترچک
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,714
لایک‌ها
13,909
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
زاد و ولد و توله کشی ممنوع
خرید و فروش حیوانات ممنوع
عقیم سازی و نگهداری از سگ و گربه های بی پناه در اولویت هست
 

web_iri

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2019
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
1
سن
33
بله دوست عزیز درسته
 

sinassghm

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2020
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
27
سلام دوست عزیز من برای پت خودم که یک سگ هست از خدمات آرایشگاه حیوانات خانگی پت استایلیست استفاده میکن.هم توی کارشون خیلی حرفه ای هستن هم این که اصلاح موی سگ و گربه رو با کمترین قیمت و خیلی ارزان انجام میدن.
همینطور من خیلی خودم علاقه داشتم که وارد این حوضه بشم و کسب درآمد کنم که به من گفتن که آموزش آرایشگری هم انجام میدن و من در دوره آرایشگری حیوانات خانگی این مجموعه شرکت کردم و خیلی راضی بودم.
 
بالا