برگزیده های پرشین تولز

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام. راهنمای گام به گام

karanmasivan

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 ژوئن 2019
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
34
شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال 2010 ظاهر شد و در این مدت محبوب ترین شبکه اجتماعی جهان شد. مکانیک برنامه بسیار ساده و سر راست است که علاقه به آن تاکنون از بین نرفته است. در زمان این نوشتن ، 700 میلیون نفر از اینستاگرام استفاده می کنند. و برخی از آنها در حال حاضر در حساب اینستاگرام خود درآمد کسب می کنند. چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟ در اینجا راهنمای گام به گام نحوه کسب درآمد در اینستاگرام آورده شده است.

محتوا
6 راه برای کسب درآمد در اینستاگرام
1 راه چگونگی کسب درآمد در اینستاگرام - انجام کارهای کوچک برای پول
چگونه کار می کند؟
چگونه شروع کنیم؟
از کجا انجام کارهای کوچک:
2 روش نحوه درآمدزایی در اینستاگرام - فروش تبلیغات
چگونه می توان از تبلیغات اینستاگرام درآمد کسب کرد؟
تبادل تبلیغات در اینستاگرام:
3 روش نحوه کسب درآمد در اینستاگرام - برنامه های وابسته
چگونه کار می کند؟
چگونه می توان در برنامه های وابسته در اینستاگرام درآمد کسب کرد؟
سایت های وابسته:
4 روش نحوه درآمدزایی در حساب اینستاگرام - فروشگاه خود
چگونه یک فروشگاه اینستاگرام ایجاد کنیم و درآمد کسب کنیم؟
5 روش نحوه درآمدزایی در اینستاگرام - فروش عکسهای خود
چگونه کار می کند؟
از کجا می توانیم با فروش عکس های اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟
6 راه برای کسب درآمد در اینستاگرام - خدمات SMM
چگونه کار می کند؟
چگونه شروع کنیم؟
6 راه برای کسب درآمد در اینستاگرام
در حال حاضر 6 روش محبوب برای کسب درآمد اینستاگرام وجود دارد:

انجام کارهای کوچک برای پول؛
فروش تبلیغات؛
درآمد در برنامه وابسته؛
فروشگاه شما در اینستاگرام؛
فروش عکسهای شما؛
خدمات SMM
من در مورد هر یک از روش های کسب درآمد در اینستاگرام صحبت خواهم کرد ، اما من هزینه آن را بیان نمی کنم. همیشه فرق می کند و غیرممکن است پیش بینی کنید که چقدر می توانید درآمد کسب کنید. بنابراین…

1 راه چگونگی کسب درآمد در اینستاگرام - انجام کارهای کوچک برای پول


با استفاده از این شبکه اجتماعی می توانید با انجام کارهای مختلف مختلف پول بدست آورید. برای این کار نیازی به داشتن حساب کاربری با تعداد زیادی دنبال کننده ندارید. کافی است در یکی از سایت ها (در زیر) ثبت نام کنید و شروع به کار کنید.

چگونه کار می کند؟
شما در سایت یا در برنامه ثبت نام می کنید ، حساب اینستاگرام خود را پیوست کنید. پس از ثبت نام ، باید دوست داشته باشید ، نظر دهید یا ارسال مجدد کنید. این سایت یا برنامه به شما پول می پردازد.

این روش کار می کند زیرا بسیاری از حساب ها می خواهند محبوب باشند. یک راه سریع برای انجام این کار "تقلب" است. دارندگان حساب پول خود را برای دنبال کردن ، دوست دارند یا نظر خود را در مورد آنها می دهند.

چگونه شروع کنیم؟
ایجاد یک حساب کاربری. تمام اطلاعات مربوط به خود را تکمیل کنید.
دوستان خود را به حساب خود اضافه کنید. شروع به ساخت مشترکین کنید. سعی کنید حداقل 100 مشترک داشته باشید.


در عین حال ، هرگونه پست یا عکس زیبا را انجام دهید. طرح کاملاً مهم نیست ، نکته اصلی این است که حساب شما خالی نیست.
پس از آن یکی از سایت های ذکر شده در زیر را انتخاب کنید ، ثبت نام را تکمیل کنید و درآمد خود را شروع کنید.
از کجا انجام کارهای کوچک:
smmok-in.ru سرویسی است که تعداد زیادی وظیفه دارد. حداقل مقدار برداشت 15 روبل است. فقط پول را می توان به کیف پول Webmoney برداشت کرد.
v-like.ru - در اینجا می توانید نه تنها در اینستاگرام بلکه در سایر شبکه های اجتماعی درآمد کسب کنید. شما می توانید پول را تنها زمانی برداشت کنید که حساب شما حداقل 15 روبل باشد. درآمد را می توان در کیف پول Webmoney ، Yandex.Money یا حساب تلفن همراه خود دریافت کرد. تنها اشکال این سرویس این است که می توانید در اینجا فقط برای عضویت در حساب شخص دیگری درآمد کسب کنید.


forumok.com یک سرویس کوچک است ، اما با پرداخت خوبی برای انجام کارهای انجام شده. پولی که در لایک کسب کرده است به کیف پولهای Webmoney ، Yandex.Money ، منتقل می شود. حداقل مقدار برداشت 200 روبل است.
cashbox.ru یک سرویس کوچک دیگر است اما با پرداخت خوبی. همچنین می توانید نه تنها در اینستاگرام بلکه در سایر شبکه های اجتماعی درآمد کسب کنید.
ad-social.org - در این سایت فقط می توانید در VKontakte ، توییتر یا اینستاگرام درآمد کسب کنید. همه وجوه به QIWI ، حساب موبایل یا Webmoney برداشت می شود.


bosslike.ru - این سرویس با شبکه های اجتماعی مختلف کار می کند. دستورالعمل مفصلی در مورد چگونگی تقویت لایک ، یک برنامه وابسته وجود دارد. من اطلاعات دقیق تری نمی دانم زیرا من از این سایت استفاده نمی کردم.
قبل از استفاده از هر یک از سایت های فوق ، حتما قوانین آنها را بخوانید!

2 روش نحوه درآمدزایی در اینستاگرام - فروش تبلیغات
کسب درآمد در اینستاگرام همچنین از قرار دادن تبلیغات در حساب شما ناشی می شود. این تبلیغات را می توان در صرافی های ویژه یافت. پس از ارسال ، شما برای نمایش و یا برای خرید محصول تبلیغاتی ، پول دریافت خواهید کرد.

چگونه می توان از تبلیغات اینستاگرام درآمد کسب کرد؟
ایجاد یک حساب کاربری در برنامه. آن را کاملاً پر کنید.
دوستان و عکسها را به حساب خود اضافه کنید.
اگر نمی دانید چگونه به زیبایی عکس بگیرید ، دوره هایی را در اینترنت پیدا کنید. با یادگیری اصول اولیه عکاسی ، می توانید عکس های زیبایی بگیرید و در حساب کاربری خود پست کنید. این امر باعث جذب مشترکان جدید خواهد شد. و برای این روش درآمد شما باید حداقل 100 نفر داشته باشید. نحوه "ارتقاء" حساب خود را می توان به صورت رایگان در اینترنت نیز یافت.
مطمئن باشید که هشتگ را در پست های جدید قرار می دهید. هشتگ های معروف را می توان در instatag.ru یافت.


حتماً در زیرنویس برای عکسهای جدید سؤالاتی را برای مشترکین در نظر بگیرید. بنابراین شما می توانید ارتباطات را در صفحه خود تحریک کنید ، که این امر بر نظر تبلیغ کننده تأثیر مثبت می گذارد.
پس از به دست آوردن حداقل 100 مشترک ، سایتی را که دوست دارید در زیر انتخاب کنید و ثبت نام کنید.
شروع به انجام کارهای ساده و کسب درآمد کنید.
تبادل تبلیغات در اینستاگرام:
sociate.ru محبوب ترین ارز برای درآمدزایی از تبلیغات است. شما می توانید پول جمع شده را به Webmoney ، Yandex.Money و QIWI پس بگیرید. این سایت دارای بخشی با کمک است که در آن به تفصیل مکانیسم های تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی محبوب روسی شرح داده شده است.
instach.ru یک مبادله بسیار بزرگ با تعداد زیادی سفارش است. می توانید پول نامحدود کسب کنید. هزینه نقل و انتقالات یا حداقل برداشت ها وجود ندارد.


adstamer.com کمی کوچکتر از دو مورد قبلی است. کمیسیون 10٪ برای برداشت وجوه پرداخت می شود. می توانید از طریق کیف پول های معروف Webmoney ، Yandex.Money و QIWI پول دریافت کنید.
plibber.ru - در تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام متمرکز شد. حداقل مبلغ برداشت 100 روبل و کمیسیون خدمات 15٪ است. شما می توانید پول را فقط به کیف پول Webmoney برگردانید.
3 روش نحوه کسب درآمد در اینستاگرام - برنامه های وابسته
روشی که قطعاً کار خواهد کرد (شخصاً آزمایش شده). شما می توانید در برنامه های وابسته نه تنها در اینستاگرام بلکه با استفاده از یک وبلاگ ، وب سایت یا شبکه های اجتماعی دیگر درآمد کسب کنید.

چگونه کار می کند؟
یک برنامه وابسته هنگام ثبت نام در سایت است و به شما یک لینک منحصر به فرد داده می شود. شما سعی می کنید این لینک را از هر طریق ممکن تبلیغ کنید. اگر کاربر روی این پیوند کلیک کند ، ثبت نام کند یا خریدی انجام دهد ، یک جایزه در حساب خود دریافت خواهید کرد (هر سایت هزینه را به صورت جداگانه تعیین می کند).

چگونه می توان در برنامه های وابسته در اینستاگرام درآمد کسب کرد؟
ایجاد یک حساب کاربری و پر کردن تمام اطلاعات مربوط به خود.
عکسهایی با هشتگ اضافه کنید.
دوستان خود را به حساب خود اضافه کنید.
افزودن دوستان به سایر کاربران را شروع کنید. درباره آنها نظر دهید و لایک ها را ترک کنید ، بنابراین آنها مایل به اشتراک در شما هستند.
پس از جمع آوری حداقل 100 مشترک ، سایت زیر را انتخاب کنید و ثبت نام کنید.


مواد لازم سایت (بنرها ، تصاویر ، متون و غیره) را انتخاب کنید و شروع به ارسال آنها در حساب خود کنید. حتما هشتگ های محبوب اضافه کنید.
درصدی از خرید یا بازدید را دریافت کنید.
سایت های وابسته:
portalals.aliexpress.com محبوب ترین برنامه وابسته است. این فروشگاه متخصص در فروش کالاهای چینی است. یک سیستم پاداش انعطاف پذیر وجود دارد. پس از رسیدن به 16 دلار در حساب ، به کیف پول شما می توانید پول انتقال دهید.
adf.ly یک سایت جالب انگلیسی ، اما ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید ثبت نام و شروع به کوتاه کردن لینک ها است. به عنوان مثال ، شما یک حساب کاربری آشپزی اینستاگرام دارید. می توانید هر سایتی را با یک دستور العمل انتخاب کنید و لینک را در سرویس adf.ly کوتاه کنید. لینک کوتاه شده را در حساب خود منتشر کنید. برداشت ها از اینجا هر ماه با 10 دلار شروع می شود تا کیف پول Payoneer شما.
vulkanpartner.com یک برنامه آنلاین وابسته به کازینو است. برای ثبت نام کاربران جدید می توانید پول دریافت کنید. پرداخت ها یک بار در هفته انجام می شود. می توانید از طریق کیف پول Webmoney ، Yandex.Money ، Paxum یا Qiwi پول کسب کنید. حداقل مبلغ برداشت وجود ندارد.
admitad.com - در این سایت می توانید لیستی از سایت هایی که برنامه های وابسته دارند را پیدا کنید. پس از ثبت نام ، هر سایتی را که دوست دارید انتخاب می کنید ، یک برنامه ارسال کنید و توزیع مواد وابسته آماده یا پیوندها را در حساب اینستاگرام خود شروع کنید. حداقل برداشت پول از هر کیف پول محبوب 1000 روبل است.
همچنین می توانید به هر یک از سایت های مورد علاقه خود بروید. او به احتمال زیاد یک برنامه وابسته خواهد داشت. شما نیاز به ثبت نام در آنجا و تهیه مواد لازم برای تبلیغات (بنر ، متن ، عکس و غیره) دارید. پس از آن می توانید محتوای نهایی را در اینستاگرام خود تبلیغ کنید و درآمد کسب کنید.

4 روش نحوه درآمدزایی در حساب اینستاگرام - فروشگاه خود


گزینه دیگر برای کسب درآمد در اینستاگرام ایجاد فروشگاه آنلاین خود است. اگر می توانید و می خواهید لوازم آرایشی ، خدمات عکاس ، شیرینی ، جواهرات ، لوازم جانبی ، صنایع دستی و ... بفروشید ، بهترین گزینه برای انجام آن در اینستاگرام است. متأسفانه ، شما نمی توانید خدمات ساخت کلبه های ساختمانی یا فروش مجدد یک ماشین استفاده شده را بفروشید. اما همه چیز دیگر ، با کار صالح با این شبکه اجتماعی ، می تواند پول خوبی را به ارمغان آورد.

چگونه یک فروشگاه اینستاگرام ایجاد کنیم و درآمد کسب کنیم؟
طاقچه ای را انتخاب کنید که می خواهید در آن کار کنید.
یک محصول و یک روش معاملاتی (محصولات خود ، dropshipping ، حق رای دادن و غیره) انتخاب کنید.
ایجاد یک حساب کاربری و ایجاد 6-12 پست با طراحی زیبا با هشتگ.
دوستان خود را اضافه کنید.
مسابقه محصول رایگان را برگزار کنید.
افزودن دوستان به سایر کاربران را شروع کنید. درباره آنها اظهار نظر کنید ، لایک ها را ترک کنید. به این ترتیب آنها بیشتر مایل به دنبال شما خواهند بود.
سود کسب کنید.
هنگام ایجاد فروشگاه ، بسیار مهم است که محصولات را در عمل نشان دهید. اگر مانیکور انجام می دهید ، پس کار خود را نشان دهید. اگر ماسک خواب ایجاد می کنید ، نحوه ظاهر آنها را نشان دهید ، به ما بگویید که از چه موادی ساخته شده اند. بنابراین شما می توانید حساب کاربری خود را با اطلاعات مفید پر کنید ، باعث می شود کاربران به شما اعتماد کنند و از خرید از شما نترسند.

5 روش نحوه درآمدزایی در اینستاگرام - فروش عکسهای خود
در حال حاضر سایت های عکاسی رایگان بسیار محبوب هستند. اما آنها یک اشکال بزرگ دارند - گاهی پیدا کردن آنچه شما نیاز دارید در آنجا بسیار دشوار است. حساب های کوچک اینستاگرام با عکس های خوب تقاضای زیادی دارند.

چگونه کار می کند؟
شما یک حساب کاربری ثبت می کنید و شروع به نمایش عکس های خود می کنید. برای ایجاد آنها ، داشتن تلفن کافی است. شما در سایت های ذکر شده در زیر ثبت نام می کنید ، اکانت اینستاگرام خود را وصل کرده و عکس های تلفن همراه خود را برای پول می فروشید.

از کجا می توانیم با فروش عکس های اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟
clashot.com - خدمات پس از ثبت نام به شما امکان می دهد عکسهای تلفن همراه خود را بفروشید. می توانید چندین بار یک عکس بفروشید. متوسط هزینه یک عکس 0.44 دلار است. اگر بیش از 50 دلار در حساب خود داشته باشید ، می توانید با استفاده از PayPal یا Skrill پول برداشت کنید.
mobileprints.com - اگر سطح پایه انگلیسی دارید ، در اینجا ثبت نام کنید. می توانید عکس بگیرید و سپس آنها را بر روی بوم ، کاور و موارد دیگر چاپ کنید. برای یک عکس چاپ شده می توانید 20 دلار دریافت کنید. ماهانه یکبار پرداخت به PayPal انجام می شود.
snapwi.re یک وب سایت انگلیسی زبان برای فروش عکس های اینستاگرام است. شما می توانید پول را فقط هنگام پرداخت بیش از 25 دلار از پی پال برداشت کنید.
20th20.com بزرگترین سایت انگلیسی زبان است که می توانید از عکسهای اینستاگرام درآمد کسب کنید. متوسط هزینه یک عکس متفاوت است ، شما می توانید فقط در کیف پول پی پال پول بدست آورید.
6 راه برای کسب درآمد در اینستاگرام - خدمات SMM
اگر حاضر هستید در صفحه خود ، بلکه در صفحه شخص دیگری درآمد کسب نکنید ، این گزینه مناسب شما خواهد بود. بسیاری از حساب های معروف و مشهور توسط متخصصان حرفه ای SMM نگهداری می شوند. شما می توانید این کار را هم در خانه (مستقل) و هم در مطب انجام دهید. متوسط حقوق این متخصص از 3000 تا 30،000 روبل است.

چگونه کار می کند؟
شما به عنوان "مدیر محتوای Instagram" ، "متخصص SMM" یا "مدیر صفحه اینستاگرام" شغلی پیدا می کنید ، با شرایط و ساعات کاری موافقت می کنید. بسته به جای خالی ، شما متن هایی برای اینستاگرام می نویسید ، عکس می گیرید ، با مشترکان ارتباط برقرار می کنید ، مسابقات را انجام می دهید و موارد دیگر.
ترجمه کردم امیدوارم مفید باشه.در همین حد تونستم ترجمه کنم
 
بالا