برگزیده های پرشین تولز

نحوه ی فعال کردن پیام در حال انتظار در تلفن های تک خط سانترال پاناسونیک

faterrasa

Registered User
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
127
لایک‌ها
12
سن
43
محل سکونت
تهران
وقتی کاربر یک داخلی با داخلی دیگری تماس می گیرد، در صورتی که کسی به تماسش پاسخ ندهد، این امکان وجود دارد تا از پیغام در حال انتظار آگاه شود. بدین ترتیب روشن شدن چراغ یا کلید مربوطه بر روی تلفن آن کاربر، نشان می دهد که یک تماس از دست رفته و یا یک پیغام ضبط شده دارد.
کلید MESSAGE جهت تماس برگشتی با داخلی مربوطه و یا گوش دادن به پیغام ضبط شده استفاده می شود.
هنگامی که برای یک تلفن PT، پیغام گذاشته می شود، کلید MESSAGE و یا چراغ قرمز MESSAGE/Ringer روشن می شود. با فشردن کلید MESSAGE در حالیکه گوشی روی دستگاه قرار دارد اطلاعات تماس گیرنده مانند زیر نمایش داده می شود.

1.JPG


برنامه ریزی سیستم تعیین می کند که یک تلفن تک خط (SLT) می تواند اطلاعیه پیغام در حال انتظار که توسط داخلی های دیگر گذاشته شده را دریافت کند یا خیر!
برای فعال سازی این قابلیت باید مراحل زیر را انجام دهید :
1- وارد محیط برنامه ریزی شده و کد 619 را وارد نمائید.
2- کلید SP-PHONE را زده تا وارد برنامه شوید.
3- داخلی مورد نظر خود را که می خواهید این قابلیت برایش فعال شود را از میان 24 داخلی موجود انتخاب نمائید.
4- با کلید MUTE می توان، حالت Disable را به حالتEnable تغییر داد.

2.JPG


5- با فشردن کلید STORE تغییرات وارد شده را ذخیره نموده و با کلید Hold از برنامه خارج شوید.
 
بالا