برگزیده های پرشین تولز

نرم‌افزاری برای خاموش کردن اتوماتیک کامپیوترتان

IT GALAXY

Registered User
تاریخ عضویت
23 مارس 2013
نوشته‌ها
473
لایک‌ها
277

این نرم‌افزار امکان مدیریت اتوماتیک خاموش کردن، شروع مجدد، قفل صفحه کار، خواب زمستانی، تعلیق و Log Off کامپیوتر شما را فراهم می‌کند.



n00059050-b.jpg




عرش نیوز:به نقل از ایتنا
مقدمه:
ایتنا قصد دارد بتدریج نرم‌افزارهای مفید و مناسبی را که در مدیریت کامپیوترتان به شما کمک می‌کند، و نیز در حل برخی مشکلات می‌تواند یاریگر شما بوده(و البته رایگان است) را به شما معرفی و ارائه نماید.
این نرم‌افزارها و گجت‌ها پس از بررسی کامل در تحریریه ایتنا و نیز تهیه و افزودن راهنمای مناسب به آن، به خوانندگان محترم ایتنا و همه کاربران وب، عرضه می‌شود.



نرم‌افزاری برای خاموش کردن اتوماتیک کامپیوترتان
این نرم‌افزار رایگان امکان مدیریت اتوماتیک خاموش کردن، شروع مجدد، قفل صفحه کار، خواب زمستانی،تعلیق و Log Off کامپیوتر شما را فراهم می‌کند. (قابل نصب در ویندوز ۷ و ویستا)

راهنما
بعد از دریافت گجت و نصب آن، موس را روی گجت حرکت دهید تا دکمه‌های تنظیم ظاهر شود، بر روی دکمه Options که به شکل آچار در شکل قابل مشاهده است کلیک کنید.
در پنجره‌ای که باز می‌شود با سه گزینه اصلی مواجه خواهیم شد:
dsd.jpg


Select Action
عملکردهای مختلف گجت را در این قسمت می‌توانیم انتخاب کنیم. برای مثال جهت خاموش شدن کامپیوتر با توجه به زمان بندی که باید صورت بگیرد، گزینه Shutdown و برای شروع مجدد کامپیوتر گزینه Restart را می‌توان انتخاب کرد.

Set Timer
این گزینه و گزینه بعدی Set Time بلافاصله بعد از انتخاب نوع عملکرد گجت فعال می‌شود، در این بخش یک زمان سنج معکوس وجود دارد که تا ۲۴ ساعت امکان زمان دهی به آن امکان‌پذیر است، برای مثال اگر قصد دارید بعد از ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه کامپیوتر شما خاموش یا راه‌اندازی مجدد شود باید در قسمت hours عدد ۰۳ و در بخش min عدد ۲۰ را انتخاب کنید.

Set Time
در این قسمت شما می‌توانید یک ساعت را برای عملکرد گجت اختصاص دهید، برای مثال اگر شما هم مثل من از دانلود رایگان شبانه استفاده می‌کنید و بخواهید بعد از اتمام ساعات رایگان دانلود کامپیوتر خاموش شود، این بخش می‌تواند به شما کمک کند. در زیر این بخش گزینه‌ای با عنوان Repeat قرار گرفته که با انتخاب آن زمان بندی بطور مداوم یا بهتر بگویم هر روز سر ساعت اجرا خواهد شد.

در پایین گجت چند آیکون رنگی وجود دارد که در واقع کار آنها انجام سریع (بدون زمان بندی) عملکرد‌ها است، شما با فشردن هر کدام آز آنها بلافاصله شاهد انجام عملکرد خواهید بود. جهت قفل شدن این بخش کافیست بر روی فلش بالای این آیکون‌ها کلیک کنید.
تنظیمات دیگری همچون تغییر پوسته گجت و آیکون‌ها در بخش Options وجود دارد که به سادگی می‌توان آنها را بنا بر سلیقه خود تغییر داد.

>>>>>>>> نرم‌افزار را اینجا دانلود کنید. <<<<<<<<


 
بالا