برگزیده های پرشین تولز

نرم‌افزار فتوشاپ Photoshap

mina.kamali

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2022
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
3
سن
29
نرم‌افزار فتوشاپ

یکی دیگر از نرم‌افزارهای کاربردی که در بسیاری از حوزه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد نرم‌افزار فتوشاپ است که یکی از محصولات بی نظیر و پر کاربرد شرکت Adobe می‌باشد که در بسیار از حوزه‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید. این نرم‌افزار پر کاربرد یک نرم‌افزار ویرایش عکس حرفه‌ای و طراحی پیکسلی است که در بسیاری از زمینه‌های گرافیکی کاربرد دارد که شما می‌توانید با استفاده از ابزار‌های حرفه‌ای نرم‌افزار فتوشاپ کارهای جذاب و خلاقانه مانند ادیت و ویرایش عکس، طراحی و متحرک سازی کارهای گرافیکی، طراحی و ترکیب هنرهای دیجیتال و … انجام دهید و به راحتی تصاویر و عکس های خود را تغییر دهند و تصاویری جدید ایجاد کنند.

با آموزش این نرم‌افزار و قابلیت های بی شماری که دارد می‌توانید در بسیاری از حوزه‌ها از فتوشاپ استفاده کنید و کسب در آمد کنید. از نرم افزار فتوشاپ برای کارهای گرافیکی، طراحی‌های تبلیغاتی مانند طراحی کارت ویزیت، لگو، طراحی بنر پوستر، پست و استوری‌های اینستاگرامی... استفاده می‌شود از دیگر کاربردهای این نرم‌افزار می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

· ویرایش تصاویر

· طراحی های گرافیکی

· طراحی قالب برای وب سایت

· طراحی و دیزاین تصاویر نقل‌قول

· طراحی جلد کتاب

· ساخت کاراکتر و انیمیشن‌های دوبعدی

· استفاده در حوزه معماری

· استفاده در حوزه مد و فشن

· و...

امروزه بیشتر افراد از طریق دوره های غیر حضوری و تهیه پکیج های آموزشی نرم‌افزار های مختلف را تهیه می کنند و از طریق آن‌ها کسب درآمد می‌کنند شما می‌توانید پکیج آموزش فتوشاپ را تهیه کنید و بعد از مسلط شدن به این نرم‌افزار با استخدام در دفاتر مختلف و یا به صورت مستقل از فریلنسری کسب درآمد کنید.
 
بالا