برگزیده های پرشین تولز

نرم افزاري براي مديريت سرمايه گذاري و تحليل هايپ ها

msoft

Registered User
تاریخ عضویت
17 آپریل 2005
نوشته‌ها
11
لایک‌ها
0
با عرض سلام خدمت دوستان گرامی
آیا از تعدد سایت های سرمایه گذاری و عدم اطمینان به آنها خسته شده اید ؟ آیا از اینکه روزانه به چندین سایت HYIP که در آنها سرمایه گذاری کرده اید مراجعه نمایید و پیگیر سرمایه و سود خود باشید خسته شده اید ؟
این نرم افزار راهکاری برای حل این مشکلات است . این نرم افزار سرمایه های شما را در HYIPهای مختلف مدیریت می کند و HYIP هاي مختلف را آنالیز کرده و نمودار تحلیلی خود را ارائه می دهد .
برای دانلود این نرم افزار می توانید نسخه trial آن را از لینک اول دریافت نموده و سپس فایل کرک آن را از لینک دوم دریافت نمایید . مطمئن باشید که فایل های C++dll بر روی سیستم شما نصب شده باشند چون در غیر این صورت با پیغام خطا در سیستم در حین کرک مواجه خواهید شد .
First link : http://rapidshare.de/files/5496920/hyipac17.rar.html
Second link: http://rapidshare.de/files/5496190/crackhyip.exe.html

امیدوارم قادر باشید از این آدرس دانلود کنید. کسانی که با دانلود در این سایت آشنا نیستند ، باید ابتدا وارد لینک های فوق شوید . سپس روی گزینه free کلیک کنید و منتظر شوید تا در صفحه بعدی ( در برخی مواقع با شمارش معکوس) لینک دانلوود ظاهر شود که در قسمت تحتانی صفحه قرار خواهد داشت سپس بر روی آن کلیک کنید و به طور اتوماتیک دانلود شروع می شود . حال همین کار را برای لینک بعدی تکرار کیند . موفق باشید .
 

vahidrk

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2005
نوشته‌ها
3,511
لایک‌ها
561
سن
36
محل سکونت
Home
کرکش که ویروس نداره؟
 
بالا