برگزیده های پرشین تولز

naserbachacheri

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2016
نوشته‌ها
16
لایک‌ها
0
سن
28
افرادی که کانال دارن و هر روز میخواهند پست رو به کانال بفرستند و از فرستادن مطالب از گوشی موبایل خسته شدن این نرم افزار رو به انها پیشنهاد میکنم
attachment.php

امکانات نرم افزار :

  • قابلیت اجرا در تمام ویندوز ها
  • محیطی ساده وفارسی
  • قابلیت ارسال متن و عکس
  • بدون نیاز به تلگرام Desktop
  • بدون درگیر شدن ماوس و کیبورد
  • درج لینک منبع
شماره تماس : 09366672662
ایدی تلگرام : naser2662@
کانال ما در تلگرام : najvaye_asheghi@
http://robat1395.blogfa.com
 

mostafahtsm

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 مارس 2015
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
2
سن
36
نرم افزار ارسال مطلب اتوماتیک به کانال تلگرام همانطور که از نام آن پیداست جهت ارسال مطالب و فایل ها به کانال تلگرام و اطلاع رسانی به کاربران کانال در زمان های مشخص شده مورد استفاده است. برای مدیران کانال خیلی با اهمیت است که کانال آنها همیشه به روز باشد و اگر موقعی پیش اید که مدیر کانال دسترسی به اینترنت نداشته باشد( مثلا در مسافرت) ممکن است برخی کاربران کانال را ترک کنند و این ضربه بزرگی به اعتبار کانال وارد می کند. اما با این نرم افزار کاربردی و مفید نباید نگران آپدیت کانال خود باشید چراکه کافیست مطالب و فایل های مورد نظر را آماده و به نرم افزار معرفی کنید و بقیه کار را به نرم افزار بسپارید تا نرم افزار فایل ها و مطالب را به کانال بر اساس زمانبندی تعیین شده از طرف شما ارسال کند.
همانطور که توضیح دادم مثلا شما قصد دارید چند روز یا حتی چند ماه به مسافرت روید و یا در برخی از روزها کارهایی پیش می آید که نمی توانید مطلب را به کانال ارسال کنید ولی با این نرم افزار فایل و مطالب و زمان بندی مورد نظر را مشخص می کنید و به راحتی به مسافرت می روید و این نرم افزار بقیه کارها را به صورت خودکار انجام می دهد.
جهت مشاهده امکانات کامل این نرم افزار می توانید به لینک زیر در سایت کاناز مراجعه کنید.
نرم افزار ارسال مطلب اتوماتیک به کانال تلگرام
 
بالا