برگزیده های پرشین تولز

نرم افزار ارسال پست به سایت و وبلاگ با امکان درج برچسب خودکار

javidplus

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 نوامبر 2014
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
5
کار نرم افزار به این صورت هست: در قسمت سمت راست به مرور صفحات وب می پردازید. حالا در صفحه ای که خواستید مطلب آن را به سایت خود ارسال کنید، کلید دریافت را کلیک می کنید، با یک کلیک، محتویات دلخواه شما به سایت یا وبلاگ شما منتقل می شود. فقط کافی است در وبلاگ خود کلید ارسال مطلب را کلیک کنید و تمام.
البته این قسمت (یعنی کلیک خودکار بر روی ارسال) نیز قابل انجام هست. منتها به دلیل اینکه شاید بخواهید عنوان مطلب یا برخی قسمت های دیگر را تغییر دهید کلید ارسال کلیک نمی شود و شما می توانید دستی این قسمت را انجام دهید.
شما راحت می توانید عنوان را تغییر دهید. همان طور که می بینید با کلیک روی دریافت، مطلب دریافت شده و در وبلاگ شما درج می شود و فکوس توی قسمت عنوان قرار داده می شود که خیلی سریع می توانید عنوان را تغییر دهید.
امکان حذف خودکار لینک های موجود در متن نیز وجود دارد. در صفحه تنظیمات می توانید تعیین کنید که لینک های موجود در متن حذف شود یا خیر.
امکان درج برچسب ها نیز به صورت خودکار فراهم است. یعنی با همان یک کلیک روی کلید دریافت، برچسب ها نیز به قسمت برچسب وبلاگ شما منتقل می شود (در صورت وجود در سایت منبع).
امکان درج برچسب خودکار هم وجود دارد. به این صورت که یک سری کلمات به عنوان برچسب در قسمت تنظیمات نرم افزار وارد می کنید، حالا موقع ارسال متن (یعنی وقتی روی کلید ارسال کلیک کردید)، برنامه در متن به جستجو پرداخته و در صورتی که این کلمات در متن شما وجود داشت آن را به صورت برچسب اضافه می کند.
امکان تغییر عنوان هم به این صورت هست که شما مثلا می توانید کلماتی مشخص کنید که به طور خودکار این کلمات به ابتدا یا انتهای عنوان اصلی افزوده شود و نیازی نداشته باشید خودتان عنوان را تغییر دهید.
در حال کار کردن بر روی قسمت تغییر خودکار عنوان نیز هستم. در صورتی که این امکان را هم اضافه کردم آپدیت را قرار خواهم داد. (البته این یکی رو قول نمی دم.)
این نرم افزار به خصوص زمانی که تعداد فیلدها برای کامل کردن زیاد باشد خیلی کاربرد دارد. برای مثال اگر بخواهید لینک دانلود کتاب الکترونیکی را قرار دهید نیاز به پر کردن 5 فیلد دارید لینک دانلود، لینک کمکی، حجم فایل، مترجم، انتشارات. که پرکردن دستی این ها زمان بر خواهد بود. نرم افزار با همان یک کلیک همه فیلدها را خودکار کامل خواهد کرد.
در قسمت تنظیمات می توانید تعیین کنید که لینک منبع نیز درج شود یا خیر. البته مسؤولیت درج نکردن منبع به عهده خودتان می باشد.
امکان پیاده سازی برای هر سایت یا وبلاگی وجود دارد. (چه برای ارسال و چه برای دریافت)
امکان هرگونه شخصی سازی هم وجود دارد. تنظیمات خاصی هم اگر مد نظرتان هست بفرمایید تا در صورت امکان اعمال شود.

دمویی که گذاشتم فقط برای مشاهده کارکرد برنامه است و ارسال نمی کنه.

یه نکته ای رو یادم رفت:
شما باید سایت هایی که می خواهید به عنوان منبع استفاده کنید بگید تا من توی برنامه اعمال کنم.

قیمت برای سایت اول و دوم هر کدوم 10 هزار و هر سایت بیشتر 5 هزار.

لطفا پیشنهادی چیزی هم دارید خصوصی کنید.
با تشکر.
 

فایل های ضمیمه

  • Demo.zip
    710.9 KB · نمایش ها: 55
Last edited:
بالا