برگزیده های پرشین تولز

نرم افزار بهای تمام شده

zaaraa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 ژوئن 2020
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
سن
30
داشتن نرم افزار حسابداری بهای تمام شده دغدغه بسیاری از سازمان هاست که با نرم افزارهای حسابداری رایج قادر به محاسبه آن نیستد. نرم افزارهای ERP با یکپارچگی تمام عیار با تمامی فرآیندهای مورد نیاز یک سازمان از جمله مدیریت وظایف، مدیریت حسابداری تحلیلی، موجودی، جریان نقدینگی، هزینه های تولید، هزینه های حسابداری، حمل و نقل، تدارکات و دارایی های ثابت، اطلاعات مالی و هزینه ها و درآمدهای مربوط به سازمان را جمع آوردی کرده تا بتوانند در نهایت بهای تمام شده تولید (Cost Accounting) که محاسبه دقیق آن غایت پیاده سازی هر نرم افزار ERP ای است را محاسبه نماید.

از دیگر ویژگی های نرم افزار مالی حسابداری Dynamics NAV می توان به ارسال معاملات؛ تهیه صورتهای مالی؛ و هماهنگ سازی حساب ها و مجموعه ها در چند شرکت در ساختارهای هولدینگی، پشتیبانی از حساب های مالی چند ارزی و….. نام برد.

از دیگر ویژگی های نرم افزار مدیریت مالی Microsoft Dynamics NAV که برای بهینه سازی کارکرد این ERP طراحی شده است می توان موارد زیر را نام برد:

Flow Fields: گفتیم که هدف نهایی از پیاده سازی نرم افزار ERP در هر شرکت و یا سازمان تجاری، محاسبه بهای تمام شده تولید (Cost Accounting) است. برای این منظور نیاز است تا اطلاعاتِ مربوط به هزینه ها و درآمدها از تمام بخش های شرکت و در لحظه جمع آوری و به طور مرتب به روزرسانی شود تا اطمینان حاصل گردد که اعمال تغییرات کاربران در دیگر ماژول ها، در ماژول مدیریت مالی نیز اعمال شده است. در صورت استقرار و پیاده سازی نهایی نرم افزار ERP در تمام سطوح سازمان و از طریق این قابلیت شما قادر خواهید بود بهای تمام شده تولید (Cost Accounting) را در لحظه محاسبه نمایید.

مدیریت نقدینگی (Cash Manager): قابلیت مدیریت نقدینگی در ماژول مدیریت مالی به کاربران اجازه می دهد تا حساب های بانکی را ایجاد و اصلاح کنند، انتقال وجوه بین حساب های بانکی خود را اصلاح و بررسی نمایند و حتی فرایند تکمیل صدور چک را به صورت خودکار مدیریت نمایند.

همچنین شرکت سامیکس توانسته است قابلیت مغایرت گیری حساب های متعدد یک مجموعه واحد را در بستر این نرم افزارERP توسعه دهد که این امر باعث کاهش قابل توجه زمان صرف شده برای مغایرت گیری دستی حساب ها شده است.

پرداختنی ها و بدهی های شرکت ( Payables and Receivables): با استفاده از این قابلیت در ماژول مالی نرم افزار ERP Dynamics NAV می توانید شرایط پرداخت، روش های پرداخت، دوره های تخفیف و شرایط پرداخت مالی مجموعه خود را تعریف نمایید. همچنین این ماژول با مدیریت درلحظه حساب های مالی شما، قابلیت پرداخت اتوماتیک و یا یادآوری پرداخت ها و سررسیدهای پرداخت را برای مجموعه شما فراهم می نماید.

امنیت(Security): با توجه به اهمیت اطلاعات مالی هر مجموعه ای، نفوذناپذیری و قابلیت مدیریت دسترسی به این اطلاعات در سطوح مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. ماژول مالی نرم افزار ERP Dynamics NAV به شما اجازه می دهد سطح دسترسی کاربران برای ورود و ویرایش و تائید اطلاعات را بر اساس چارت سازمانی تعیین کرده و از این طریق دسترسی به اطلاعات مالی خود را براساس نیازها و الزامات شرکت خود طراحی نمایید.

ردیابی حساب ها (Traceability): با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود تمام دنباله حساب های ممیزی نشده خود را برای شفافیت کامل ردیابی کنید.

مدیریت دارایی های ثابت (Fixed Assets): در مدیریت دارایی های ثابت شما قادر خواهید بود تمام جزئیات مورد نیاز برای دارایی ها از لحظه خرید تا مستهلک شدن نهایی و همچنین میزان استهلاک را محاسبه و براساس آن ها گزارش های تحلیلی تهییه نمایید.
 
بالا