• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

نرم افزار تلفن گویا نسخه فارسی

2mx

Registered User
تاریخ عضویت
3 می 2013
نوشته‌ها
293
لایک‌ها
19
تماسهای خود را مدیریت کنید


یکی از نیازهای اصلی هر اداره پاسخگویی به تلفنهای ارباب رجوع است که به دلیل مسائل مختلف, این امر با مشکلات زیادی مواجح است.اشتباه گرفتن شماره از سوی گیرنده یا خستگی ناشی از اطلاع دادن یک موضوع خاص از سوی کاربر به افراد و غیرو… شرکت با بررسی نقاط ضعف و قوت این عمل اقدام به طراحی این نرم افزار نمود. با استفاده از این نرم افزار امکان پاسخگویی خودکار به تلفنها به وجود آمد که تمامی واحدهای اجرایی و اطلاع رسان هر اداره بصورت مجزا میتوانند از این نرم افزار جهت ارائه هر چه بهتر خدمات خود استفاده نمایند که برخی از این مزیتها بشرح ذیل میباشد:

  • پاسخ دهی خودکار به تماسها
  • اتصال به داخلی توسط نرم افزاروقابلیت کنترل دستگاه سانترال
  • ضبط مکالمات مشتری به همراه ارائه کد رهگیری
  • پیگیری کد رهگیری توسط مشتری
دو مورد فوق را میتوان در سیستم ۱۳۷ شهرداری استفاده نمود بدین صورت که ارباب رجوع با شهرداری تماس گرفته و انتقاد یا پیشنهادش راگفته, سپس یک کد رهگیری ازطرف نرم افزار برای ارباب رجوع خوانده میشودوبعد از ۲۴ یا۴۸ ساعت دیگر ارباب رجوع با شهرداری تماس مجدد گرفته و با وارد کردن کد رهگیری خود پاسخ ضبط شده ازسوی شهرداری برایش پخش میشود.

  • اتصال به داخلی مجازی (بدون سانترال) همراه با ضبط مکالمات
  • قابل برنامه ریزی تا ۹۰ کلید
  • برنامه ریزی برای ساعات مجاز و ساعات غیر مجاز
  • پشتیبانی تا بینهایت خط تلفن
  • پخش صدای خاص برای بیان توضیحات
  • امکان رفع عیب نرم افزار از راه دور
  • اتصال به بانک اطلاعاتی دیگر و ارائه خدمات متنوع (ارائه نمرات دانشجو,پیگیری وضعیت پرونده ها و غیرو…)
  • پشتیبانی از بانکهای(SQL,MDB,DBF,DB,XLS,DAT)
  • گرفتن تماس از سوی برنامه با شماره تماسهای مختلف جهت اطلاع از موضوع خاص(با قابلیت تشخیص برداشتن گوشی)
  • مدیریت صندوق صوتی, میتوانید موقع خروج از محل کار سیستم صندوق صوتی را فعال کرده و از آن به بعد تمام تماسهای مشتری ضبط میشود شما میتوانید حتی از منزل خود پیامهای نشنیده خود را گوش کنید. فقط یک نکته که هر داخلی برای دسترسی به صندوق صوتی نیاز به رمز دارد که توسط مدیر به آن شخص داده میشودو بعد کارمندان از طریق تلفن میتواند رمز خودرا تغییر دهد.یعنی بدون داشتن کد امنیتی شنیدن پیامها ممکن نمیباشد
  • همچنین این نرم افزار میتواند سیستم عامل شما را کاملا محدود کرده تا کسی قادر به دسترسی فایلهای برنامه نداشته باشد.
  • دارای گزارشات متنوع از کارکرد تماسها, پیامها و غیرو…میباشد.
  • قابلیت ایجاد کاربر جدید و ارائه مجوز دسترسی به قسمتهای گوناگون برنامه
  • میتوان تمام صداهای موجود برنامه را ویرایش کرده و صدای خودتان را جایگذین نمایید.
  • قابل استفاده در بانکها , موسسات,آژانسهای مسافرتی,بیمارستانها,شرکتها,مراکز پشتیبانی,هتل ها,شرکتهای بیمه و تمامی دفاتری که پاسخگویی تلفن برایشان مهم میباشند.
  • نکته بسیار مهم برای مدیران پایین آوردن حجم کاری اپراتور انسانی
  • سازگار با ویندوز اکس پی و ویندوز ۲۰۰۳ سرور
پیش نیاز این نرم افزار SQL Server میباشد
جهت خرید یا مشاوره با ما درارتباط باشید
30 111 29 0919
973 1394 0919
09354979521
500020401580
 
بالا