برگزیده های پرشین تولز

نرم افزار حذف روت کیت TDSSkiller

markazesh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 اکتبر 2015
نوشته‌ها
68
لایک‌ها
15



نرم افزار حذف روت کیت TDSSkiller ابزاری قدرتمند برای شناسایی و حذف روت کیت ها می باشد. ایننرم افزار با رابط کاربری ساده و قابل فهم برای کاربران، قادر به حذف بد افزارهای Rootkit.Win32.TDSS ،rootkits و bootkits می باشد.

روت کیت به مجموعه ای از نرم افزار ها گفته می شود که کنترل یک سیستم رایانه ای را بدست می گیرند. روت کیت ها امکان دسترسیهکرهابه قسمت های root کامپیوتر را فراهم می کنند؛ به گونه ای که کاربر هرگز متوجه نصب این نرم افزار روی سیستم خود نمی شود.
هنگامی که روت کیت ها کنترل سیستم را بدست می گیرند هکرها می توانند تمامی تنظیمات سیستم را تغییر دهند. البته این نرم افزار ها به خودی خود مخرب نیستند؛ بلکه با قرار گرفتن در کنار ویروس ها یا کرم ها، ماهیتی خطرناک پیدا می کنند. این ابزاری نرم افزاری است که پنهان سازی فایل، پروسه یا کلیدی خاص در رجیستری را امکان پذیر می کند. روت کیت ها که اغلب در سطح سیستم‌ عامل فعالیت می کنند با اعمال تغییراتی در آن، به مقاصد خود دست می یایند.

مقابله با روت کیت ها
روت کیت ها ابزارهایی پیچیده هستند که نمی‌توان آن ها را مانند تروجان های یک فلش درایو با Shift + Delete حذف کرد. حذف روت کیت ها به وسیله نرم افزارهای امنیتی قدرتمند مانند نرم افزار حذف روت کیت TDSSkiller امکان پذیر است. با رصد دائمی فایل های مهم سیستمی به وسیله یک برنامه امنیتی قدرتمند، می توانید با خیال آسوده تری به کارتان ادامه دهید. در واقع این برنامه ها با مقایسه فعالیت های لایه‌ی سیستم عامل با لایه های پایین تر، تغییرات مشکوک را در صورت وجود، تشخیص می دهند و با دقت بیشتری آن ها را بررسی می کنند؛ به این ترتیب، علت فعالیت های مشکوک را مشخص کرده و روت کیت را به دام می اندازند.

قابلیت های نرم افزار حذف روت کیت TDSSkiller
  • شناسایی و حذف Rootkit ها و بد افزارها
  • رابط کاربری گرافیکی
  • امکان اجرا در حالت Safe Mode
  • حذف بد افزارهای Rootkit.Win32.TDSS ،rootkits و bootkits
  • پشتیبانی از ویندوز های 32 بیتی و 64 بیتی


دانلود نرم افزار حذف روت کیت TDSSkiller
 
بالا