برگزیده های پرشین تولز

نرم افزار رایگان مدیریت کارهای روزانه+مدیریت چک+وب سرویس رایگان

TextSms.ir

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 اکتبر 2013
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0

در دنیای پر مشغله امروز، مدیریت زمان بندی ها کاریست بس دشوار و البته بسیار مهم. مدیریت قرار ملاقات ها، مدیریت حسابهای بانکی و حتی خوش قول بودن در "پــاس کردن یک چک بانکی" !
براساس همین نیازهای روزافزون، بر آن شدیم نرم افزاری مفید و ساده جهت مدیریت کارهای روزانه و مدیریت چک ها طراحی و برنامه نویسی کنیم. نرم افزاری که به شما کمک میکند هیچ چیزی را فراموش نکنید! حتی یک قرار ملاقات ساده را.
با استفاده از نرم افزار مدیریت چک و مدیریت کارهای روزانه "بامبو چک" دیگر نگران فراموش کردن هیچ قرار ملاقاتی نباشید.
به استفاده کنندگان از این نرم افزار یک عدد پنل رایگان ارسال پیامک داده میشود.
این نرم افزار در ابتدای هر روز کاری، برایتان یک پیامک ساده جهت یادآوری قرارها و کارهای روزانه تان ارسال میکند. همچنین با استفاده از این نرم افزار میتوانید چک های خود را مدیریت کنید. بدین صورت که میتوانید چک هایی که از دیگران دریافت کرده اید و یا چک هایی را که داده اید را مدیریت نمایید تا آنها را فراموش نکنید.
همچنین این امکان را دارد که در صورت تمایل میتوانید به افرادی که چک داده اید، یک پیامک شامل متن و توضیحات چک ارسال کنید تا وی را از رسیدن موعد پرداخت چک مطلع سازید.
از دیگر قابلیتهای این نرم افزار کوچک و ساده میتوان به مدیریت چک های "پاس شده دریافتی" ، "پاس نشده دریافتی" ، "چکهای پاس شده و پاس نشده دریافتی" اشاره کرد..
لازم به ذکر است که این نرم افزار بصورت کاملا رایگان از طریق همین صفحه قابل دانلود است و همچنین کاربران و اعضا سامانه TextSms.ir میتوانند با استفاده از وب سرویس خود از نرم افزار جهت یادآوری ها استفاده نمایند.
توجه: در صورتی که از ویندوز XP استفاده میکنید لازم است تا NET Framework 3.5 را روی رایانه خود نصب کنید.
1381164404.png
بخش دیگر نرم افزار مدیریت چک بامبو بخش ارسال پیامک تبلیغاتی است. که با متصل شدن به وب سرویس سایت TextSms.ir و بواسطه پنل ارسال پیامک این سایت، امکان ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس پیش شماره را میدهد.
همچنین در بخش دیگری از این نرم افزار میتوانید مشتریان خود را گروه بندی و ذخیره نمایید.امکانی که در بهبود روابط کاری و مشتری مداری میتواند بسیار مفید باشد.
بخش دیگر نرم افزار BamboChek امکان ارسال ایمیل تلیغاتی از طریق اکانت Gmail-Yahoo-AOL-Live است. برای استفاده از این قابلیت بسیار مفید کافیست اطلاعات حساب کاربری خود را که در یکی از این سایتها ایجاد کرده اید را در بخش مربوطه وارد نمایید. سپس اقدام به ارسال ایمیل های تبلیغاتی خود کنید.
در کل قابلیتهای نرم افزار مدیریت چک Bambo به شرح زیر میباشد:

  • مدیریت کاربران
  • گروه بندی مشتریان
  • تعریف مشتری
  • تنظیم کارهای روزانه ارسال پیامک های مربوطه
  • پیامک یادآوری
  • ارسال پیامک به مشتریان
  • ارسال پیامک براساس پیش شماره و تصادفی
  • مدیریت چک ارسال پیامک های مربوطه
  • هشدار چک ارسال پیامک های مربوطه
  • چاپ چک و مدیریت چک های دریافتی و پرداختی
  • ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • گزارش پیامکهای ارسال شده
  • تهیه نسخه پشتیبان

پس از دانلود فایل و خارج کردن آن از حالت زیپ، فایل bambochek.exe را اجرا کنید و نرم افزار را نصب نمایید.
سپس به درایو C کامپیوتر رفته و فولدر anbarprice را در درایور C خود کپی کنید.
توجه داشته باشید که فولدر anbarprice را بصورت کامل کپی کنید. این فایل حاوی دیتابیس برنامه است.
لطفا قبل از کپی کردن فایل anbarprice به درایو C آنرا از حالت ZIP خارج نمایید و فولدر را بصورت کامل با نام anbarprice منتقل نمایید.
هر سوالی در رابطه با نرم افزار و یا مشکلی در زمان استفاد و نصب آن برایتان بوجود آمد، میتوانید از طریق بخش پشتیبانی سایت و یا تماس با شماره 02188878790 مشکل را برطرف نمایید.
1381164324.png
توجه: اگر هنوز پنل ارسال پیامک اختصاصی خود را در TextSms.ir نساخته اید، همین حالا عضو سامانه شده و از طریق بخش پشتیبانی درخواست فعالسازی پنل رایگان پیامک نمایید.
پس از نصب برنامه میتوانید با نام کاربری admin و رمز عبور 1111 وارد برنامه شوید.
در ابتدای ورود به برنامه پنجره "پیامک روزانه" ظاهر میشود. این قسمت مربوط به کارهای روزانه شما است. که میتوانید آنرا ببندید. در این بخش کارهای روزانه به شما نمایش داده میشود و میتوانید آنها را برای خودتان پیامک کنید.
پس از بستن پنجره فوق به صفحه اصلی نرم افزار رفته و بر روی عبارت "تنظیم پنل اس ام اس" کلیک کرده و در پنجره باز شده، اطلاعات مربوط به پنل را وارد و ذخیره نمایید. توجه داشته باشید که در این بخش باید اطلاعات صحیح مربوط به پنل ارسال پیامک خود را وارد نمایید. و همچنین باید شماره موبایل خود را بصورت صحیح (بطور مثال 09123456789) وارد نمایید. و سپس ذخیره کنید.
در بخش مدیریت کاربران میتوانید کلمه عبور مربوط به بخش مدیریت را تغییر دهید. هم اکنون کلمه عبور 1111 است.
سایر بخشهای نرم افزار نیز به سادگی در دسترس است و میتوانید آنها را ویرایش نمایید.
 

sanaeisanam

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2017
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
سن
29
بالا