برگزیده های پرشین تولز

نرم افزار سایت ساز

DKdentist

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 ژانویه 2017
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
34
محل سکونت
تهران
با توجه به فراگیر شدن وب سایت ها و فناوری های مربوطه نیاز به طراحي وب سايت به صورت آسان و حرفه اي مشهودتر از گذشته قابل لمس است، به اين منظور بر آن شديم پرتالي را طراحی نمائیم که هر شخصي بتواند به راحتی براي خود وب سايتي را آماده نماید.

ویژگی سایت ساز :
سایت ساز ، پرتال یکپارچه مبتنی بر وب می باشد که کاملا ماژولار بوده و به آساني ارتقا و توسعه پيدا مي کند.
یکی از مهمترین و بهترین ویژگیهای سایت ساز کاج این است که تمامی قالبهای آن کاملا ریسپانسیو بوده، به این معنا که طراحی وب سایت به گونه ای باشد که در نمایشگرهای مختلف به درستی نمایش داده شود. با سایت ساز کاج میتوانید سایت خود را با بروزترین، زیباترین و کاربردی ترین قالب های دنیا راه اندازی کنید.

نمونه قالبها :
با استفاده از این قالبها کاربر می تواند ثبت نام و طراحی و راه اندازی وب سایت خود را شخصا انجام دهد. این کار بدون داشتن هیچ گونه دانش برنامه نویسی و در کمترین زمان ممکن صورت می پذیرد.

طراحی سایت ها با استفاده از این قالبها از طریق drag & drop انجام می شود. به این معنا که به آسانی هرچیزی را که برای سایت خود لازم میدانید، مانند :منو، متن و ... را با موس کشیده و در هر جای سایت خود قرار دهید و با استفاده از پنل ادمین که در اختیار دارید هر زمان که نیاز پیدا کردید سایت خود را تغییر دهید.

GetFile


بروزرسانی:
می توانید هر زمان که خواستید متن، تصاویر و قسمتهای مختلف درهر صفحه و یا تمام صفحات سایت خود را بارها و بارها ویرایش کنید.

ارتقا:
در هرزمان امکان اضافه کردن ماژولهای مختلف برای شما فراهم شده است

موتورهای جستجو:
این سایت ساز با سازگاری کامل با موتورهای جستجو نوشته شده است. که باعث می شود به راحتی در موتورهای جستجو شناسایی شده و در وب انتشار یابد

انتشار آسان:
سایت شما از همان ابتدا بر روی سرور بصورت اتوماتیک نصب می شود و احتیاج به هیچ کار دستی نمی باشد.

توجه : برای داشتن سایتی با قالب اختصاصی با ما تماس بگیرید.

سایت ساز کاج این امکان را به شما می دهد که سایتی با قالب کاملا اختصاصی داشته باشید. به این صورت که اگر قالبی مورد سلیقه کاربر است که مشابه آن در سایت ما موجود نیست ما برایتان اجرا کرده و با اطلاعات شما در کمترین زمان ممکن تحویل می دهیم.
 
بالا