برگزیده های پرشین تولز

ahyousefi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 آپریل 2017
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
33
محل سکونت
محلات
فرهنگ واژه های مریخ به فراخور پنجمین سالگرد فوت جناب آقای حمیدرضا یوسفی منتشر گردید. نرم افزار فرهنگ واژه های مریخ یک نرم افزار بسیار ساده و البته قدرتمند می باشد که به راحتی می توانید از آن در زمینه ترجمه واژه های انگلیسی به فارسی استفاده نمایید. پایگاه داده این نرم افزار دارای 50296 واژه می باشد که نسبت به بسیاری از نرم افزارهای دیگر در این زمینه بسیار ناچیز است و عملا در برابر سایر رقبا حرفی برای گفتن ندارد. اما تیم مریخ برای برطرف نمودن این ضعف راه حلی اندیشیده است که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
marsdictionary.jpg
نرم افزار خالق فرهنگ واژه های مریخ:
با استفاده از نرم افزار خالق فرهنگ واژه های مریخ که بصورت پیش فرض همراه با نرم افزار فرهنگ واژه های مریخ بر روی سیستم نصب می گردد هر کاربر به راحتی می تواند واژه هایی را که در نرم افزار فرهنگ واژه های مریخ موجود نیست در نرم افزار خالق فرهنگ واژه های مریخ ثبت نماید و پایگاه داده نرم افزار خالق فرهنگ واژه های مریخ را برای تیم مریخ ارسال نماید تا پس از بررسی و تست در پایگاه داده نرم افزار فرهنگ واژه های مریخ درج گردد و از طریق بروزرسانی در اختیار سایر کاربران قرار گیرد.
marsdictionarycreator.jpg
برای دانلود نرم افزار فرهنگ واژه های مریخ بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
DOWNLOAD
حجم: 7.531 کیلوبایت​
نرم افزار فرهنگ واژه های مریخ رایگان می باشد و شما کاربران عزیز برای استفاده از این نرم افزار نیازی به پرداخت هزینه ندارید. فقط کافیست برای شادی روح جناب آقای حمیدرضا یوسفی یک فاتحه بخوانید.
آدرس وب سیات شرکت نرم افزاری اوستا
 
بالا