برگزیده های پرشین تولز

MyNewEmailForRegister

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 می 2016
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
0
سن
54
نرم افزار مديريت تعميرگاه اسكناس
ويزگي هاي نرم افزار مديريت تعميرگاه اسكناس:
· سفارشي سازي مخصوص مشاغل تعميراتي مانند صنف كامپيوتر، موبايل، الكترونيك، يخچال فريزر و...
· امكان يادگيري سريع بدون نياز به دانش حسابداري
· صدور قبض و رسيد تعميرگاه و فاكتور تعميرات با امكان طراحي رسيد چاپي در نرم افزارOffice Word
· ثبت قطعات مصرفي و اجرت خدمات با امكان مديريت انبار قطعات
· محاسبه درصد تعميركاران، تعريف درصد مجزا براي هر تعميركار يا هر دستگاه تعميري
· امكان كار كردن به صورت شبكه بدون افت سرعت
· ارسال پيامك به مشتري پس از پذيرش و تعمير دستگاه و امكان پيگيري وضعيت دستگاه تعميري از طريق پيامك
· تلفن گوياي هوشمند: مشتري مي تواند از طريق تلفن وضعيت تعمير دستگاه خود و هزينه نهايي را بررسي كند (بدون نياز به نيروي انساني).
· يكپارچگي و هماهنگي كامل با نرم افزار حسابداري فروشگاهي اسكناس

image001.jpg

تفاوت گفتني نيست، ديدني است...


برای مشاهده اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید
 

MyNewEmailForRegister

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 می 2016
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
0
سن
54
لیست امکانات نرم افزار مديريت تعميرگاه اسكناس
نسخه پايه:
· امكان ارائه خدمات مختلف تعميراتي، تعويض كاري
· امكان ثبت اطلاعات مشتري، دستگاه تعميري در كمترين زمان ممكن
· امكان پذيرش و تحويل سريع در يك فرم براي مشتريان حضوري
· امكان تعريف قطعات و خدمات جهت ثبت سريع و مشخص نمودن قيمت هر يك از قبل
· يكپارچگي با نرم افزار حسابداري و ثبت خودكار اسناد حسابداري مربوط به تعميرگاه
· بررسي هوشمند صحت سريال دستگاه و هوشمندي سيستم نسبت به سريال تكراري
· استفاده از تمام قابليتهاي سيستم بصورت همزمان بدون نياز به خروج از يك بخش
· امكان پشتيبان گيري بر روي سرور اينترنتي براي امنيت بيشتر اطلاعات
· امكان جستجوي سريع و پيگيري وضعيت دستگاه تعميري
· امكان كار در شبكه با سرعت و امنيت بالا و سازگاري با تمامي نسخه هاي SQL Server
· بازيابي هوشمند سوابق مشتري و دستگاه حين پذيرش جهت الگوبرداري و تسريع در امور
· طراحي فرم چاپي در Office Word، ذخيره گزارشات به فرمت Excel، Word و...


نسخه ويژه:
· تمامي امكانات نسخه پايه
· محاسبه درصد تعميركاران، تعريف درصد براي هر تعميركار يا هر دستگاه تعميري
· تعريف واحد هاي تعميرگاه، خدمات و تكنسين هاي هر واحد
· تقسيم دستگاه هاي تعميري پذيرش شده بين واحد ها و تعميركاران
· امكان تعمير گروهي يك دستگاه توسط چند تعميركار يا چند واحد تعميري
· ارائه خدمات گارانتي، نمايندگي و...
· تعريف وضعيت دلخواه براي دستگاه تعميري علاوه بر وضعيت هاي پيش فرض
· امكان دريافت هزينه تعمير به صورت نقد، كارتخوان، چك، حواله و...
· امكان تعريف صندوق هاي متفاوت و مشخص كردن متصدي هر صندوق
· هشدار هوشمند به مديريت هنگام عبور پرسنل از حدود تعريف شده در نرم افزار
· تعريف كاربران با سطوح دسترسي و اختيارات مختلف و نظارت بر اعمال كاربران
· امكان گزارش گيري كامل از تمامي بخش ها، تعيين ستون هاي نمايشي، طراحي گزارشات جديد، ساخت انواع نمودار آماري و گرافيكي، جستجو و فيلتر سريع گزارشات

 

MyNewEmailForRegister

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 می 2016
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
0
سن
54
سیستم ارسال پیامک

امكان پيگيري وضعيت دستگاه تعميري با پيامك
امكان ارسال پيامك خودكار اتمام خدمات تعمير براي مشتريان تعميرگاه با امكان ارسال هزينه تعمير و...
امكان ارسال پيامك خودكار يا دستي آخرين وضعيت دستگاه تعميري به مشتري
امكان ارسال پيامك تشكر و خوش آمد گويي پس از پذيرش دستگاه تعميري
امكان ارسال پيامك تبليغاتي براي تمام مشترياني كه دستگاه تعميري آنها ايراد خاصي داشته است
امكان ارسال پيامك انبوه براي مشترياني كه دستگاه تعميري آنها مارك يا مدل خاصي بوده است
امكان ارسال پيامك انبوه براي گروهي از مشتريان (مثلا مشترياني كه گوشي S7 آنها ايراد برد داشته است)
امكان ارسال پيامك فقط براي مشترياني كه دستگاه آنها تعمير شده ولي پس از گذشت زمان طولاني هنوز براي تحويل گرفتن دستگاه خود مراجعه نكرده اند
امكان ارسال پيامك انبوه فقط براي مشتريان يك شهر يا يك محله
امكان تعريف متن سفارشي براي تمامي پيامك هاي انبوه خودكار و استفاده از اطلاعات مشتري (مانند نام مشتري و مدل گوشي) در متن پيامك
امكان ارسال پيامك به شماره هاي خارج از نرم افزار با استفاده از فايل اكسل (Excel)
امكان استفاده از اطلاعات موجود در فايل اكسل در پيامك انبوه (مانند نام و نام خانوادگي و...)
جلوگيري هوشمند از ارسال پيامك تكراري براي مشتريان
امكان تنظيم ساعات ارسال پيامك هاي انبوه (به عنوان مثال مي توانيد تنظيم كنيد در ساعات آخر شب يا ظهر پيامك ارسال نگردد)



 

MyNewEmailForRegister

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 می 2016
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
0
سن
54
سیستم تلفن گویا


سيستم تلفن گويا با قيمت مناسب بدون نياز به سخت افزار هاي گران قيمت در كنار نرم افزار اسكناس نصب مي شود و به راحتي قابل استفاده است. براي استفاده از اين سيستم فقط نياز به سخت افزار كوچكي داريد كه به صورت رايگان در اختيار شما قرار مي گيرد و مي توانيد سيم تلفن را به آن سخت افزار متصل نماييد
در اين سيستم هر زمان مشتريان با شما تماس بگيرند سيستم تلفن گويا به طور خودكار به آنها پاسخ خواهد داد و مشتريان مي توانند با وارد كردن شماره قبض خود از آخرين وضعيت دستگاه تعميري خود مطلع شوند. به عنوان مثال اگر دستگاه مشتري مورد نظر تعمير شده باشد سيستم به صورت صوتي علاوه بر اعلام تعمير به مشتري، هزينه تعمير را نيز اعلام مي كند.



 

MyNewEmailForRegister

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 می 2016
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
0
سن
54
پشتيباني و به روز رساني

پشتيباني نرم افزار اسكناس به صورت تلفني، آنلاين (به صورت Remote Control)، چت با آي دي تلگرام و... مي باشد.
پشتيباني از زمان نصب نرم افزار تا يك سال به صورت كاملا رايگان ارائه مي شود.
پس از پايان زمان پشتيباني رايگان، تمديد پشتيباني اجباري نيست و در صورت تمايل و رضايت مشتري از خدمات، ساليانه مبلغی جهت ارائه خدمات دريافت مي گردد.
به روز رساني نرم افزار نيز به صورت خودكار و آنلاين انجام مي گردد و هزينه اي ندارد.

image003.jpg

هميشه كنارتان مي مانيم...​

آموزش نرم افزار نیز به صورت آنلاین و رایگان از طریق Remote Control ارائه می گردد.
همچنین مستندات کامل آموزشی در سایت نرم افزار به صورت تصویری قرار دارد:


 

MyNewEmailForRegister

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 می 2016
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
0
سن
54



آموزش سطح 1 (مقدماتی) نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش اسکناس برای تعمیرگاه ها و شرکت های خدماتی کوچک تا متوسط
عناوین فصل ها:
فصل اول: شروع به کار نرم افزار خدمات
فصل دوم: پنجره اصلی نرم افزار مدیریت تعمیرگاه
فصل سوم: آموزش پذیرش دستگاه تعمیری
فصل چهارم: آموزش تعیین تکلیف دستگاه تعمیری
فصل پنجم: آموزش تحویل دستگاه به مشتری
فصل ششم: آموزش جستجوی سریع دستگاه
 

MyNewEmailForRegister

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 می 2016
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
0
سن
54

اگر شما صاحب یک تعمیرگاه متوسط یا بزرگ هستید حتما این آموزش را مطالعه کنید.
مطالب موجود در این آموزش:
آموزش تعریف کاربران تعمیرگاه و سطوح دسترسی هر کاربر
تعریف خدمات تعمیرگاه
تعریف واحد های تعمیری و تعمیرکاران هر واحد
تعریف درصد و محاسبه حقوق و دستمزد تعمیرکاران
تعریف شرکت های گارانتی و نحوه ثبت اطلاعات گارانتی در نرم افزار
نکات پذیرش دستگاه تعمیری
انتقالات دستگاه تعميري بين كاربران و واحد هاي مختلف
مشاهده دستگاه های تعمیری
گزارش صندوق مسئولین پذیرش و منشی و تحویل موجودی صندوق از ایشان


 

MyNewEmailForRegister

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 می 2016
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
0
سن
54
توضیح در مورد سیستم تلفن گویا اسکناس و آموزش تنظیمات این سیستم
عناوین فصل ها:
فصل اول: تلفن گويا هوشمند اسكناس چيست؟
فصل دوم: تفاوت تلفن گويا هوشمند و سيستم سانترال ساده چيست؟
فصل سوم: آموزش تنظيمات تلفن گويا در نرم افزار تعميرگاه يا خدمات پس از فروش اسكناس

 
بالا