برگزیده های پرشین تولز

نرم افزار - network chat

shaahani

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 اکتبر 2007
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
0
محل سکونت
Iran, mashhad
نرم افزار نتورك چت

NetworkChat.jpg

اين برنامه در نسخه اول امكان ارسال متن را روي شبكه دارا ميباشد هرچند اين نرم افزار براي استفاده در شبكه محلي LAN طراحي شده اما شما ميتوانيد آن را در هر شبكه ديگري نيز بكار بگيريد
كافي است نرم افزار را روي كامپيوتر هاي مورد نظر نصب كنيد و آدرس آن ها را در بخش Remote Host وارد نمايد.
شيوه ذخيره سازي آدرس ها به نحوي هست كه شما هرگاه آدرسي را وارد ميكنيد و از اين كنترل خارج ميشويد(يا Enter ميزنيد) اين آدرس در حافظه نرم افزار براي هميشه ذخيره ميشود آنگاه هر 3 دقيقه يك بار تمام آدرس هاي موجود در حافظه بررسي ميشود و از اين تعداد آنهايي كه آنلاين هستند و اين نرم افزار در آنها نصب شده در ليست نمايش داده ميشوند(بجز آدرس هاي ايگنور شده) هرگاه گزينه SendAll را براي ارسال همگاني فعال كنيد پيام شما براي تمامي آدرس هاي نمايان در اين ليست ارسال ميگردد .
نرم افزار قابليت ذخيره آدرس ها تا 255 عدد دارا است . هرگاه دكمه Clear History فشرده شود تمامي آدرس هاي حافظه همچنين متن هاي ارسالي قبلي شما( از زمان را اندازي برنامه) پاك سازي ميگردند.
با زدن دكمه بالا و پايين روي اين متن ها ميتوانيد حركت كنيد يا با دكمه Ctrl+z آخرين عمل خود را باز گردانيد و...
نرم افزار از زمان راه اندازي ويندوز آغاز به كار ميكند تا زمان خروج از ويندوز مگر اينكه شما آنرا متوقف كنيد كه در اين صورت دريافت و ارسال پيام انجام نميگيرد .
به اين نكته توجه داشته باشيد كه در انواع سيستم عامل ها بايد سيستم امنيتي و ديواره آتش خود را به صورتي تنظيم كنيد كه اجازه فعاليت به اين نرم افزار داده شود در غير اين صورت با دريافت داده ها با مشكل مواجه ميشويد .(در گاه هاي مورد استفاده 6006 و 6007)
اگر نرم افزار در وضعيت Silent قرار گيرد در هنگام دريافت پنجره اصلي نمايان نميشود اما پنجره كوچكي براي چند ثانيه پايين صفحه مانيتور شما ظاهر ميگردد همچنين ايكن نرم افزار در system try (كنار ساعت) به حالت زرد رنگ در آمده و نشان از رسيدن پيام جديد است .
در هر بار راه اندازي ويندوز اگر تمايل به استفاده به اين نحوه (Silent) هستيد بايد اين گزينه را فعال كنيد .
برخي از امكانات نرم افزار :
صداي دريافت پيام

صداي اسپيكر داخلي كامپيوتر (در هنگام رسيدن اولين پيام و زدن زنگ)
(اين بخش براي كامپيوتر هايي كه داراي اسپيكر خارجي نيستند يا اينكه نرم افزاري تمام صفحه آنها را به طور دائم و روي تمامي پنجره ها اشغال كرده است، طراحي گرديده)

صداي زنگ – تنها در حالت Silent غير فعال ميگردد .

امكان ارسال همگاني متن

بررسي تمامي كامپيوتر هايي كه اين نرم افزار روي آنها نصب گرديده (در زمان نمايان بودن پنجره هر 3 دقيقه يكبار)

داراي 7 قالب مجزا

داراي بيش از 80 پس زمينه مختلف

امكان تغيير پس زمينه كامپيوتر مقابل (كامپيوتري كه آدرس آن در Remote Host است)
با گزينه Personal Change اين امكان غير فعال ميگردد.

امكان ثبت 255 متني كه براي اشخاص ارسال گرديده .

امكان استفاده از تمامي زبان ها براي ارسال و دريافت (بايد فونت مربوطه در هر 2 كامپيوتر موجود باشد)

امكان ناديده گرفتن افراد به وسيله ايگنور ليست و توقف كلي سرور نرم افزار

وضعيت تصوير ، قالب ، خوصوصيت ها تايپ و نوع خط ، موقعيت پنجره و ... در هر بار خروج ذخيره ميگردد تا در راه اندازي مجدد از آن بهره گيري شود.

اندازه 34.2 مگابايت

برنامه نويس علي شاهاني - خرداد 89

دريافت از پرشين گيگ (3قسمت لينك مستقيم)

قسمت اول 14 مگا بايت
قسمت دوم 14 مگابايت
قسمت سوم 6.25 مگابايت

دريافت مستقيم و كامل از بزرگترين بانك اطلاعاتي نرم افزاري دنيا SoftPedia


لينك مستقيم دريافت از سافت پديا اينجا است
(وارد صفحه مورد نظر شده و لينك مربوط به نوشته [Softpedia Secure Download (US) [EXE را با استفاده از يك نرم افزار مديريت دانلود يا خود مرورگر دريافت كنيد )

اين برنامه هم بعد از نصب در استارت آپ قرار ميگيره و هر زمان هر كامپيوتري در ويندوز آماده به كار باشه در بخش آدرس(كامبو باكس) برنامه آن را ميبينيد و امكاناتي مثل شكلك ، زنگ (كه در خيلي موارد مفيد هست) هم ميتونيد استفاده كنيد.
تنها كار كه بايد بكنيد بعد از نصب يك بار تك به تك آدرس هاي كامپيوتر ها را در كامبو باكس آدرس نوشته و دكمه Enter را بزنيد تا براي هميشه آدرس ها در حافظه نرم افزار ذخيره بشه و تمام كامپيوتر هاي آماده به كار ليست بشن علاوه بر آن هرچي قبلا ارسال شده با دكمه بالا نمايان ميشه و ميتونيد دوباره ارسال كنيد ...
اگر خواستيد از نرم افزار من در شبكه هاي رسمي كشور استفاده كنيد پيشنهاد ميكنم روي هر كامپيوتري كه نصب كرديد بعد از نصب به شاخه نصب شده بريد و عكس هايي كه نبايد باشن رو حذف كنيد مشكل خاصي به جز يك خطا پيش نمياد ...
 
Last edited:
بالا