برگزیده های پرشین تولز

نسخه اندروید Gboard به روزرسانی شد.

sonami777

Registered User
تاریخ عضویت
11 جولای 2011
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
7
gboard_emoji_drawing_2.gif

به نقل از تلگرام سئو :
با به روزرسانی جدید برای Gboard در اکوسیستم اندروید ، روش های جدیدی برای جستجو اموجی ها و پیشنهادات عبارات ارائه شده است.

از این پس نسخه اندروید Gboard آنچه شما تایپ می کنید را پیش بینی و گزینه های ممکن را به کاربر پیشنهاد می دهد. با رسم تصاویر معنادار و شبیه به اموجی های موجود در نسخه اندروید Gboard روی صفحه دیوایس خود کاربران می توانند به اموجی های مورد نظر خود دست پیدا کنند.

روش به این سبک است که رسم خط ها و تصاویر بطور خودکار شناسایی شده و گزینه های مرتبط با آن ها به کاربر ارائه می شود. در نخستین پویانمایی پیوست شده این قابلیت را ملاحظه خواهید کرد.

علاوه بر ارائه گزینه های مرتبط با اموجی ها ، در این ورژن به روزرسانی شده نوشته های کاربر شناسایی و با تخمین زدن کلمات ، پیشنهادات تکمیل کننده عبارت در اختیار شخص قرار می گیرد. این به روزرسانی فقط زبان انگلیسی را پشتیبانی می کند اما اعلام شده که در هفته های پیش رو زبان های دیگر هم پشتیبانی خواهد شد. در دومین پویانمایی پیوست شده با نحوه استفاده از این قابلیت آشنا خواهید شد.

هم چنین این به روزرسانی شامل روش های چندگانه ارائه نتایج جستجو هم می باشد. به این روش که با جستجو در کیبورد نتایج چندگانه ایی در اختیار کاربر قرار می گیرد تا به جستجو بپردازد با این تکنیک جستجوها و به اشتراک گذاری ها در اپ ها و برنامه ها آسان تر شده است. می توان با یک کلیک در نقشه ها جستجو کرد ، با مکان مورد نظر تماس برقرار کرد و یا یک ویدئو یوتیوب تماشا کرد.

این نسخه جدید به روزرسانی شماره 5 برای Gboard در این سال میلادی بود که دومین به روزرسانی برای ورژن اندروید به حساب می آید.

gboard_multiple_prediction_1.gif
 
بالا