برگزیده های پرشین تولز

نسخه جدید سیستم عامل Ubuntu 8.04 LTS (Hardy Heron) Alpha 1

متالیک

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
31 مارس 2007
نوشته‌ها
2,128
لایک‌ها
285
توزیع محبوب لینوکس Ubuntu که یکی از توزیع‌های Debian است که به طور رایگان برای دانلود در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و در سال‌های اخیر گوی سبقت را از توزیع‌های تجاری Red Hat و نیز Suse کمپانی Novell ربوده است.

ubuntu.png


سیستم عامل Ubuntu نگارش نهایی "Hardy Heron" در سه ماهه دوم سال 2008 میلادی عرضه خواهد شد و شامل تمام ابزارهای لازم از جمله مرورگر صفحات وب، نرم افزار های Presentation، ساخت اسناد متنی، صفحه گستر، پیغام رسان فوری و بسیاری دیگر از برنامه های سودمند می باشد.

Ubuntu سیستم عاملی کاملاً رایگان است. شما می توانید از این سیستم عامل بر روی کامپیوتر خانگی خود، در مدرسه، لپ تاب و هر سیستم رایانه ای دیگری استفاده نمایید.

آخرین نسخه لینوکس Ubuntu درحال حاضر نسخه LTS 8.04 موسوم به "Hardy Heron" است. "Hardy Heron" دومین نسخه از Ubuntu است که از سوی کمپانی Canonical تحت پشتیبانی بلند مدت قرار می‌گیرد. نخستين نسخه با پشتیبانی بلند مدت این سیستم عامل، نسخه Dapper Drake بود که در ژوئن سال 2006 میلادی عرضه شده بود.

نصب نسخه‌های آزمایشی Hardy Heron برای کاربرانی که مایلند سیستم‌های پایدار و قابل اطمینان داشته باشند توصیه *نمی‌شود*. این نسخه‌ها مخصوص توسعه دهندگان و علاقه‌مندانی است که مایلند در روند توسعه اوبونتو و گزارش ایرادات مشارکت نمایند.

دانلود: Ubuntu 8.04 LTS (Hardy Heron) Alpha 1

http://cdimage.ubuntu.com/releases/hardy/alpha-1/

منبع خبر: WinBeta.Net
 
بالا