برگزیده های پرشین تولز

نسخه جدید ورد آف وارکرفت ، Shadowlands

palettewebdesign

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2019
نوشته‌ها
54
لایک‌ها
7
سن
29
World of Warcraft Shadowlands نام جدید ترین بسته الحاقی از سری بازی های دنیای وارکرافت است که در طی مراسم بلیزکان 2019 از آن رو نمایی شد .
وقایع داستانی این بازی بعد از بسته ی گسترش دهنده ی Battle for Azeroth جریان دارد ، زمانی که Sylvanas ، Helm of Domination را نابود می کند و این عنوان بازیکن ها را به ماجراجویی ای در سرزمین مردگان می برد . برای متوقف کردن Sylvanas ، بازیکن ها باید به Shadowlands وارد شود به باز گردانده شدن نظم جناح های مختلف ساکن در آنجا کمک کنند .
دو تا از مکان های جدید این بسته ی گسترش دهنده ، Oribos و The Maw هستند که اولی هاب مرکزی بازیکن ها و دومی مکان مکس لول پایان بازی می باشد و هنوز اطلاعات چندانی از آن منتشر نشده است . همچنین یکی دیگر از مکان های جدید Bastion نام دارد که اولین منطقه ای است که بازیکن ها در این بسته به آن وارد می شوند . این منطقه خانه ی کرایان ها ، خدمت کاران فرشته مانند Valkyr است ، همچنین پهلوان مشهور و صاحب نام دنیای World of Warcraft یعنی The Lightbringer نیز در این منطقه زندگی می کند .

تریلر رسمی بازی را میتوانید در این لینک مشاهده کنید

با توجه به تریلر های ارائه شده این بازی تفاوت های چشمگیری با نسخه های قبلی بازی خواهد داشت و جذابیت های زیادی برای کاربران به بازی افزوده شده است.

خرید Shadowlands

اضافه شدن نژادهای جدید به بازی نیز از دیگر جذابیت های اضافه شده به بازی ست.
  1. نژاد Kyrians که فرشتگانی از اهالی Bastion هستند
  2. نژاد Necrolords که از نظامیان ارتش Lich king هستند
  3. نژاد Night Fae که محافظان طبیعت هستند
  4. نژاد Vanthyr که خون اشام هستند
 
بالا