برگزیده های پرشین تولز

نسل جدید PlayStation در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
شاید انتظار داشته اید که هنوز خبری از نسل جدید PlayStation دستکم در آینده نزدیک نباشد ولی با توجه به تحلیلی که در ادامه درباره آن توضیح بیشتری می‌دهیم ظاهرا بزودی شاهد نسل جدید کنسول پلی استیشن خواهیم بود.

نسل جدید PlayStation
بطور خلاصه تحلیل‌هایی که توسط روزنامه وال استریت (Wall Street Journal) شده است نشان می‌دهد که در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی شاهد عرضه مدل و نسل جدید PlayStation خواهیم بود.

البته که همیشه تحلیل ها درست از کار در نمی‌آیند و نمی‌توان بر روی تحلیل ها نظر قطعی داد ولی در توییتی که توسط این روزنامه منتشر شده است تاکید می‌شود که این تحلیل توسط شخصی انجام شده است که در باره زمان عرضه کنسول های PS4 Pro و PlayStation Slim هم نظر درستی داشته است.

در نوشته ای دیگر می‌توانید مقایسه کنسول های PS4 و PS4 Slim و PS4 Pro را ببینید.

کنسول جدید سونی در برابر مایکروسافت
بنابراین همین موضوع است که به این پیش‌بینی سندیت و اعتبار می‌دهد. احتمالا هم در این باره از سونی هیچ اظهار نظری نخواهیم داشت و سونی در این باره سکوت خواهد کرد.

کنسول PS4 نه ماه پس از اینکه بطور رسمی معرفی شد، به بازار عرضه شد در حالی که این بازه زمانی برای کنسول های PS4 Slim و PS4 Pro به ترتیب یک هفته و دو ماه بود تا وارد بازار شوند.

عرضه یک سیستم جدید کنسول بازی در آینده نزدیک ممکن است برای پروژه تازه شرکت مایکروسافت یا همان Project Scorpio که به این دلیل رقم خورد تا کنسول بهتری از PS4 Pro باشد، مشکل ساز شود.

البته این موضوع به همان اندازه که برای شرکت مایکروسافت ناخوشایند است ممکن است باعث افت در فروش و قیمت کنسول های PS4 و PS4 Pro شود.

از سویی دیگر با توجه به افزایش فروش کنسول های فعلی سونی، احتمال اینکه سخت افزاری جدید منتشر شود کمی دور از منطق می‌رسد.

PlayStation 5
روزنامه وال استریت دقیقا توضیح نمی‌دهد که نظر شخص تحلیل‌گر درباره ظاهر نسل جدید کنسول PlayStation چیست؛ شاید نام آن PlayStation 5 باشد و شاید هم نه!

به هرحال Xbox Scorpio تا اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه خواهد شد و اگر در کمتر از یکسال پس از عرضه آن قرار باشد کنسول جدیدی عرضه شود این دو کنسول به شدت با یکدیگر مورد مقایسه قرار می‌گیرند.

Xbox Scorpio قرار است ورژن بهبودیافته و پیشرفته Xbox One باشد و تمامی بازی های Xbox One و همچنین بعضی از بازی های Xbox 360 را اجرا خواهد کرد.

اما درباره سونی، اگر یک مدل جدیدی از کنسول پلی استیشن عرضه شود، آیا می‌تواند بازی های مدل قبلی پلی استیشن را اجرا کند یا محدود به یک سری از ورژن های جدید بازی ها خواهد شد؟ این یک سوال کلیدی است!

118فایل
 
بالا