برگزیده های پرشین تولز

نشریه اینترنتی با جناب ام تی

mohsenonline

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 آپریل 2004
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
0
احتمالا درباره این موضوع قبلا تاپیکهایی ایجاد شده و بحثهایی شده است. بعضی از آنها را دیده ام، اما با اجازه بزرگترها این تاپیک را اینجا ایجاد میکنم تا بیشتر در این باره صحبت کنیم و از نظرات دوستان بهره مند شویم.

:blush: سؤال من: چند تا نشریه داریم که آنها را میخواهیم با ام تی مدیریت کنیم. برای هر نشریه یک وبلاگ درست میکنیم. راهی که من برای جدا کردن مطالب هر شماره از نشریه با شماره های دیگر در نظر گرفته ام این است که برای هر شماره یک category جداگانه درست میکنم.
نکته دیگر هم این است که میخواهیم فقط تیتر مقالات شماره آخر نشریه در صفحه اول آن بیاید. دوستان برای این کار چه راه حلی را پیشنهاد میکنند؟

ببخشید یه کم پیچیده شد. اگه نیازی هست، بیشتر توضیح بدم. :graduated
 

mohammad57

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 آپریل 2004
نوشته‌ها
124
لایک‌ها
0
به نظر من واسه هر موضوع يه وبلاگ درست كنيد و بعد بوسيله MTOTHERBLOG Plugin همه را در ايندكس اصلي بذاريد ... اين جوري مي تونيد هم ارشيو مجله را نگه داشت و هم آرشيو هر موضوع را جداگانه، البته فكر كنم خيلي فضا مي گيره

بهر حال خودش يه ايده است :blush:
 

Mashaheer

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 می 2003
نوشته‌ها
1,992
لایک‌ها
17
سن
43
محل سکونت
UAE
من از نوشته شما سه برداشت كردم كه تقريبا هر سه شبيه به هم هستند با كمي تفاوت...
اگر ميشه بگيد منظور شما كداميك هست؟
1. شما چند نشريه داريد، و براي هر نشريه يه وبلاگ جداگونه ساختيد، حال ميخواهيد مطالب جديد هر نشريه رو در صفحه اول سايت به نمايش بذاري؟

2. يه نشريه داري و اين اين نشريه در چند موضوع مختلف هست كه براي هر موضوع يه دسته ساختيد و قصد داريد مطالب جديد هر بخش رو در صفحه اصلي قرار بدهيد؟

3. چند نشريه داريد، هر نشريه در يك وبلاگ و با چند موضوع مختلف، بعد قصد داريد كه مطالب هر بخشهاي مختلف رو در صفحه اصلي قرار بديد مثلا مطالب مربوط به كامپيوتر (از تمامي نشريه ها) در يه بخش، كل مطالب سياسي نشريه ها در يه بخش و ...
 

mohsenonline

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 آپریل 2004
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
0
جناب مشاهیر عزیز.
ممنون از توجهتان. من منظورم بیشتر همان مورد اول است که ذکر کردید.
ما چند نشریه داریم. برای هر نشریه یک وبلاگ جداگانه ساخته ایم. حالا برای اینکه قضیه ساده تر شود، فرض میکنیم فقط یک نشریه داریم.
برای جدا کردن مطالب هر شماره از این نشریه، یک کتگوری برای آن شماره می سازیم. مثلا تمام مطالب شماره اول در کتگوری با عنوان 1 قرار میگیرد.
خوب. حالا چیزی که من میخواهم این است که خود ام تی بیاید و لیست مقالات آخرین کتگوری را در صفحه اول وبلاگ بیاورد. به این نکته توجه داشته باشید که وقتی ما یک کتگوری جدید برای شماره جدید نشریه مان می سازیم، ام تی باید اتوماتیک لیست مقالات کتگوری قبلی را از صفحه اول وبلاگ برداره و لیست مقالات کتگوری جدید را به آن اضافه کنه.
دوستان برای این قضیه چه پیشنهادی دارند؟ اصلا امکان پذیر هست؟ ;)
 
بالا