mohsen_d_62
Registered User
اجرای پروژه های سیستم های تلفنی مبتنی بر IP
توسط یک تیم متخصص با سوابق کاری درخشان و قابل ارائه
Voip یا یک سیستم تلفنی بر بستر شبکه های کامپیوتری (کابلی و بیسیم ) قابل پیاده سازی است
این سیستم مناسب برای شرکت های کوچک و بزرگ با ساده ترین و پیچیده ترین نیاز های ارتباطی مخابراتی است
از امکانات این سیستم میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
داشتن یک سانترال تلفنی هوشمند نرم افزاری
فکس سرور
منشی تلفنی هوشمند (تلفن گویا)
پیامگیر تلفنی
دورکاری تلفنی
و ...
نصب و پیکربندی ساده تر نسبت به سیستم های تلفنی سنتی
مدیریت آسان به علت رابط گرافیکی تحت وب
کاهش هزینه های تلفنی (ارتباط شعب و دفاتر از طریق اینترنت بدون هزینه تلفن شهری و شهرستان)
عدم نیاز به سیم کشی مجزا و استفاده از شبکه کامپیوتری موجود
امکان استفاده از گوشی های تلفن نرم افزاری و کاهش هزینه های خرید تجهیزات
امکان جابجایی شعب و دفاتر بدون قطعی در سیستم مخابراتی
امکان جابجایی شماره تلفن بدون تغییر در ساختار سیم کشی
امکان توسعه بدون صرف هزینه برای خرید سخت افزار و یا با حداقل هزینه نسبت به سیستم های قدیمی
خدمات بهتر به مشتری و بهره وری بیشتر در کار پرسنل توسط گزارشات آماری و ...
کنترل و نظارت بهتر از طریق گزارشگیری پیشرفته ذخیره شدن اطلاعات تماس های ورودی و خروجی و ضبط مکالمات بدون نیاز به تجهزات اضافی
توسط یک تیم متخصص با سوابق کاری درخشان و قابل ارائه
Voip یا یک سیستم تلفنی بر بستر شبکه های کامپیوتری (کابلی و بیسیم ) قابل پیاده سازی است
این سیستم مناسب برای شرکت های کوچک و بزرگ با ساده ترین و پیچیده ترین نیاز های ارتباطی مخابراتی است
از امکانات این سیستم میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
داشتن یک سانترال تلفنی هوشمند نرم افزاری
فکس سرور
منشی تلفنی هوشمند (تلفن گویا)
پیامگیر تلفنی
دورکاری تلفنی
و ...
نصب و پیکربندی ساده تر نسبت به سیستم های تلفنی سنتی
مدیریت آسان به علت رابط گرافیکی تحت وب
کاهش هزینه های تلفنی (ارتباط شعب و دفاتر از طریق اینترنت بدون هزینه تلفن شهری و شهرستان)
عدم نیاز به سیم کشی مجزا و استفاده از شبکه کامپیوتری موجود
امکان استفاده از گوشی های تلفن نرم افزاری و کاهش هزینه های خرید تجهیزات
امکان جابجایی شعب و دفاتر بدون قطعی در سیستم مخابراتی
امکان جابجایی شماره تلفن بدون تغییر در ساختار سیم کشی
امکان توسعه بدون صرف هزینه برای خرید سخت افزار و یا با حداقل هزینه نسبت به سیستم های قدیمی
خدمات بهتر به مشتری و بهره وری بیشتر در کار پرسنل توسط گزارشات آماری و ...
کنترل و نظارت بهتر از طریق گزارشگیری پیشرفته ذخیره شدن اطلاعات تماس های ورودی و خروجی و ضبط مکالمات بدون نیاز به تجهزات اضافی
Last edited: