با سلام خدمت دوستان
آقا می خواستم بدونم چطور می تونم در یک سیستم در شبکه یک پرینتر را نصب کرد و برای کل یوزر ها هم دیفالت کرد ؟؟؟
ممنون
سلام
برای این کار اگه از XP استفاده می کنی برو start > Printer & faxes
اگر هم از vista استفاده می کنی برو start>control panel >printers
سپس
روی پرینتری که قرار است به اشتراک گذاشته شود مانند folder ها راست کلیک کرده و گزینه ی share یا sharing را انتخاب کنید سپس روی change sharing option را انتخاب کرده و تنظیمات لازم رو انجام بده
برای دیفالت کردن هم سر هر دستگاه به طور جداگانه رفته و در قسمت printers یا printers & faxes روی پرینتری که مورد نظر است راست کلیک کرده و گزینه set as default را انتخاب کن
موفق باشی