برگزیده های پرشین تولز

نظرتان راجب به سخنرانیه ریس جمهور چه بود ؟

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Second Life

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2004
نوشته‌ها
863
لایک‌ها
58
جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور خیلی مناسبی برای ملّت ماست، شما که انتظار نداشتید Abraham Lincoln رئیس جمهورمون بشه!!! داشتید؟؟؟ :rolleyes::rolleyes:
نه دیگه واقعا حرف حق رو زدی.
چرا پرشین تولز رو فیلتر نمیکنن پس مدیریت چرا این تاپیکها رو حذف نمیکنه:D
نکنه خبری انقلاب شده خودمون خبر نداریم
 

Messenger

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 جولای 2006
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
0
سن
36
محل سکونت
زیر میز کامپیوتر

farhad12

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
1,013
لایک‌ها
0
متدولوژی پوپولیسم: استفاده از واژگان و ادبیات کوچه و بازاریِ بی ارزش و غیر حرفه ایِ سخیف برای جازدن اهداف شخصی به عنوان اهداف ملی و ندادن پاسخ مستقیم و اشکار به انتقادات صریح با ایجاد صمیمیت دروغین.

متدولوژی نخبه گرایی دیوان سالار: استفاده از واژگان و ادبیات فوق تخصصی برای وحشت زده کردن شنونده ی عامی و نا آشنا به سیاست و اقتصاد برای ابهام سازی و فرار از پاسخگویی به نقد و دغدغه ی عموم، پیچاندن و درهم کردن جملات بجای دادن پاسخ صریح.
دقیقا همینه
افرین
 

orginalfilm

کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
27 آگوست 2006
نوشته‌ها
2,451
لایک‌ها
1,527
سن
43
محل سکونت
زير يه سقف
آقا ی احمدی نژاد ظاهرا که آدم خوبیه .

منم ازش خیلی خوشم می آد .. اگه حرفای تو سخنرانی اش هم راست باشه که دیگه دمش گرم
 

korosh bozorg

Registered User
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2005
نوشته‌ها
294
لایک‌ها
7
http://www.baztab.com/news/58749.php


رئيس‌جمهور در نخستين حضور خود در گفت‌وگوي ويژه شبكه دو پس از گذشت يك سال و نيم از آغاز رياست‌جمهوري گفت: به هيچ وجه نگران تهديدات و مشكلات خارجي و داخلي كشور نيستم.

دكتر احمدي‌نژاد درباره صدور قطعنامه عليه كشور در فاصله پنج ماه اخير در شوراي امنيت اظهار داشت: ما همه تلاشمان را مي‌كنيم كه قطعنامه سوم تصويب نشود، اما اگر هم تصويب شد، هيچ اهميت و تأثيري ندارد. تعدادي از كشورهاي جهان به ما گفته‌اند كه حتي اگر ايران تحريم هم بشود، با ما رابطه اقتصادي خود را حفظ خواهند كرد.

رئيس‌جمهور در پاسخ به شگفتي مجري برنامه كه پرسيد: آقاي احمدي‌نژاد شما واقعا با وجود اين تهديدات و مشكلات خارجي، نگران كشور نيستيد، گفت: نه، من اصلا نگران نيستم و هيچ اتفاقي نخواهد افتاد.

رئيس‌جمهور درباره اظهارات رئيس قوه قضائيه، مبني بر خروج 200 ميليارد سرمايه از كشور گفت: اينها نه معناي سرمايه را مي‌فهمند و نه معناي ميليارد را. در يك سال گذشته، نه تنها سرمايه از كشور خارج نشده، بلكه سرمايه‌‌گذاري خارجي، 90 درصد رشد داشته و كجا بهتر از ايران براي سرمايه‌گذاري خارجي است؟

دكتر احمدي‌نژاد در پاسخ به پرسش مجري برنامه درباره اظهارات رئيس مجلس، مبني بر لزوم مهار گراني مسكن توسط دولت در وضعيت كنوني گفت: اين حرف‌ها درست نيست و از سي سال پيش تاكنون، ما كمترين رشد قيمت در مسكن را داشته‌ايم و از ابتداي سال تاكنون نيز تنها 15 درصد در قيمت مسكن رشد ايجاد شده كه كمتر از سال‌هاي گذشته است.

احمدي‌نژاد درباره ريشه گراني‌هاي مسكن گفت: از زماني كه من در شهرداري بودم، متوجه اين مسئله شده‌ام كه يك باندي با هماهنگي با شهرداري تهران، قيمت مسكن را بالا مي‌برند و سپس اين مسئله را به كل كشور گسترش مي‌دهند.

رئيس‌جمهور درباره اظهارات هاشمي رفسنجاني نسبت به اجراي اصل 44 و علت عدم شركت در همايش آن گفت: اين‌كه يك‌سري از افراد درباره اجراي اصل 44 اظهار نگراني مي‌كنند، مهم نيست، دولت بيشترين توجه را به اجراي اصل 44 داشته و لزومي براي شركت در همه همايش‌هايي كه سالانه ده‌ها و صدها بار در كشور برگزار مي‌شود، از طرف رئيس‌جمهور، وزير يا معاون نيست.

احمدي‌نژاد درباره تهديدات خارجي گفت: من هم آن برنامه را كه دوستي در آن نسبت به احتمال حمله هشدار مي‌داد، ديدم. اين حرف‌ها نيست. آمريكا قدرت و توان حمله به ايران را ندارد و در آمريكا آدم‌هاي عاقلي هستند كه مي‌گويند، نبايد اين كار انجام شود.

مجري برنامه از وي پرسيد، بوش كه به حرف آدم‌هاي عاقل نظير گزارش «بيكر ـ هميلتون» گوش نمي‌دهد و احمدي‌نژاد در پاسخ گفت: نه اينطور نيست.

وي همچنين با اشاره به اظهارات محسن رضايي گفت: اين‌كه كسي بخواهد شهيد شود، لازم نيست حتما جنگ شود. اگر براي مردم خدمت كنيد، در بستر مردن هم شهادت است.

احمدي‌نژاد درباره حضور ليستي منتسب به وي در انتخابات شوراها كه خواهر وي، دبير هيأت دولت، مشاور جوان او به همراه استاندار و رئيس منصوب وي در مركز زنان در آن حضور داشتند، با عنوان حاميان دولت گفت: اين ليست هيچ ارتباطي به دولت و من نداشت و بيشتر گروه‌ها خود را به من منتسب مي‌‌كردند و براي اولين بار بود كه رئيس‌جمهور در انتخابات بي‌طرف بود.

رئيس‌جمهور در اين برنامه گفت‌وگوي خبري، هفده بار با مقايسه عملكرد خود با كليه دولت‌هاي گذشته، عملكرد خود و دولتش را بهتر از آنها دانسته و پنج بار نيز به سفر موفقيت‌آميز خود به آمريكاي جنوبي اشاره كرد. همچنين جلسه خود با شوراي روابط خارجي ـ وابسته به حكومت آمريكا ـ را رسمي و به درخواست آنها عنوان كرد.

احمدي‌نژاد در پاسخ به پرسشي درباره ارتباط دولت با نخبگان، با مقايسه تلويحي با سه رئيس‌جمهور قبل كه روحاني بودند، گفت: من نخبه و دانشگاهي هستم و رياضيات خوانده‌ام. بيشترين دوستان و آشنايان من هم استاد دانشگاه و دكتر و مهندس هستند و اين دولت در مقايسه با دولت‌هاي قبل، بالاترين حد تحصيلات و بيشترين نخبه را در درون خود دارد و با نخبگان نيز بيشترين ارتباط را دارد.

احمدي‌نژاد درباره اصرار مجري برنامه نسبت به پرسش خود درباره گراني‌ها گفت: گراني دو نوع است؛ يكي ساختاري كه هميشه بوده، اما در اين دولت كم شده است و دوم القايي كه واقعي نيست و به مردم القا مي‌شود.
احمدي‌نژاد همچنين با تشكر از وزراي دولت خود، به ويژه براي شركت در سفرهاي استاني گفت: اين دولت خيلي براي مردم زحمت مي‌كشد و فشار زيادي را تحمل مي‌كند كه من شرمنده آنان هستم
 

arashkhan

کاربر فعال برق و الکترونیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 آپریل 2006
نوشته‌ها
485
لایک‌ها
7
محل سکونت
51.50 , 35.75
هرچی باشه ما افتخار می کنیم که رییس جمهورمون یه مهندسه. افکارش مهندسیه.
 

Amir_2591

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2006
نوشته‌ها
60
لایک‌ها
0
احمدي‌نژاد در پاسخ به پرسشي درباره ارتباط دولت با نخبگان، با مقايسه تلويحي با سه رئيس‌جمهور قبل كه روحاني بودند، گفت: من نخبه و دانشگاهي هستم و ...

Laugh Out Loud ..

ای خدا، همه چیزمان بالعکس جاهای دیگر دنیاست، در تمام عالم، "نخبه گرایی"(= Elitism) آنقدر قبیح است که یک فحش سیاسی شمرده می شود، ولی در ایران شعار انتخاباتی و پوپولیستی است..نخبه گرایی یعنی گرفتن فرصتهای برابر از همه و تقسیم ناعادلانه ی منابع، یعنی تقبیح "معمولی بودن" و تئوریزه کردن و ستایش "متفاوت بودن"، یعنی باور داشتن به گله وار بودن جامعه و نیازمندی آن به *****، یعنی :" تو اگر فقیر هستی، تقصیر خودت است"، یعنی مردم صلاحیت رای دادن و انتخاب سرنوشت را ندارد، یا اصلا به آن نیازی نیست و "هرکس به اندازه شعور و توانایی که دارد باید به مدارج بالاتر ترقی بکند، آنهم تحت ***** یک حزب قدرتمند و رژیمی تماما نخبه"، یعنی سیستمی ناسیوکرات مبتنی بر توتالیتریسم اقتصادی(طبقاتی)و اریستوکراسی، یعنی "هرکس توانش را دارد، می تواند از دیگران بهره ی جسمی و روانی و کاری بکشد"، یعنی نفی برابری ابنای بشر و تقلیل آن از یک ارزش و حق پیشفرض به متغیری وابسته به عوامل بیرونی و ثانوی، یعنی تائید به جان هم افتادن انسانها برای دستیابی به منابع ثروت و حق مالکیت بیشتر، یعنی "دنیا به کام زورمندان است و ناتوان باید بمیرد" ... یعنی بدبختی ، یعنی بیچارگی ...

پیام بازرگانی:
آقایان، بانوان، رأی اولی ها و رأی دومی ها،
اینبار که خواستید رأی بدهید، هرکار می کنید بکنید، فقط به "نخبه گرایی" رای ندهید ..
 

BRADER SHIAN

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,491
لایک‌ها
2
محل سکونت
مینشن
هرچی باشه ما افتخار می کنیم که رییس جمهورمون یه مهندسه. افکارش مهندسیه.

افتخار .. احمدی نژاد!:lol:
عحمایت از ریس جمهور یعنی حمایت از ف ی ل ت ر ی ن گ اینترنت کم سرعت !هولا کاست فرهنگی برای دانشجوهاو...;)
 

BRADER SHIAN

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,491
لایک‌ها
2
محل سکونت
مینشن
آقا ی احمدی نژاد ظاهرا که آدم خوبیه .

منم ازش خیلی خوشم می آد .. اگه حرفای تو سخنرانی اش هم راست باشه که دیگه دمش گرم

جان من دهان زشت دماغ دراز چشمای تنگ ریش نامرتب قد کوتاه !و........ چه جوری شما رو به این نتیجه رسوند یارو ظاهرا ادم خوبیه!:lol: من که هر موقع می بینمش یاد اکوان دیو تو شاهنامه میوفتم!ای رستم کجای که بیای نجاتمون بدی!
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا