برگزیده های پرشین تولز

نقد و بررسي اخبار ورزشي

وضعیت
موضوع بسته شده است.

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او
اميدوارم موضوع خوبي باشه.
اخبار ورزشي و نقد و بررسي اون!

سايت رسمي باشگاه بايرن مونيخ اعلام كرده است كه «وحيد هاشميان» مهاجم ايراني اين تيم در ديدار چهارشنبه شب ليگ قهرمانان اروپا در شهر تل‌آويو برابر تيم «مكابي» رژيم اشغالگر قدس بايد به ميدان برود.
يك مسوول بخش خبري باشگاه بايرن مونيخ در تماس تلفني خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با تاكيد بر اين كه مسابقه‌ي فوتبال بين تيم‌هاي بايرن مونيخ و مكابي در تل آويو برگزار مي‌شود ، مدعي شد: وحيد هاشميان فوتباليست ايراني اين باشگاه نيز به دستور مسوولين اين تيم براي شركت در اين مسابقه به تل آويو سفر مي‌كند.
وي گفت: بايرن مونيخ روز چهارشنبه 15 سپتامبر (25 شهريور) در تل آويو به ميدان مي‌رود.
نظر به آن كه ايران ، رژيم صهيونيستي را به رسميت نمي شناسد و به دليل ماهيت نژاد پرستانه‌ي و اشغالگر اسراييل ، ورزشكاران ايراني از حضور در برابر نمايندگان اين رژيم در تمامي مسابقات خودداري كرده‌اند و همچنين
طبق قانون سفر اتباع ايران به اسراييل غاصب ممنوع مي باشد، با توجه به ديدار چهارشنبه شب تيم بايرن مونيخ آلمان و تاكيد مسوولان اين تيم بر حضور وحيد هاشميان ، خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، براي آگاهي از پيامدهاي اين مساله نظر مديران سازمان تربيت بدني و برخي از مسوولان زيربط را در اين خصوص جويا شده است.
سردار محمد درخشان، معاون حقوقي سازمان تربيت بدني در گفت‌وگو با ايسنا اظهار داشت: حضور ورزشكاران ايراني در قالب بازي‌هاي انفرادي و تيمي در برابر حريفان رژيم اشغالگر قدس با توجه به سياست جمهوري اسلامي ايران كاملا روشن و ممنوع است.
وي افزود:گرچه حضور ورزشكاران ايراني در قالب بازيكن تيم باشگاهي خارجي موضوع جديدي است كه نيازمند بحث و بررسي بيشتر است. بايد بدانيم در هر صورت طبق قانون، سفر اتباع ايراني به برخي از كشورها از جمله رژيم غاصب اسراييل ممنوع است و تحقق اين امر خلاف قانون محسوب شده و تبعات خاص خود را دارد.
سردار رهنما مدير كل اداره‌ي گذرنامه نيز در گفت‌وگو با ايسنا در اين خصوص گفت: طبق قوانين جمهوري اسلامي ايران سفر اتباع ايراني به اسراييل ممنوع است.
يادآور مي شود تا اين لحظه اظهار نظر رسمي از هاشميان درباره اين مسئله منتشر نشده است.
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او
فرانتس بکن باوئر که در استاديوم المپيک مونيخ حضور يافته بود ، در يک کنفرانس خبري اعلام کرد: وحيد هاشميان مصدوم است.
به گزارش سايت اينترنتي آلماني زبان «يوديشه »، بکن باوئر ، رئيس باشگاه بايرن مونيخ آلمان اعلام کرد، وحيد هاشميان مهاجم ايراني تيم بايرن مونيخ در بازي مقابل آرمينيا بيله فيلد که 82 دقيقه در ميدان حضور داشت ، آسيب ديده است.

سايت بوندس ليگا نيز از مصدوميت مهاجمان بايرن مونيخ ، وحيد هاشميان ، روکه سانتاکروز و کلوديو پيزارو خبر داد و گفت : تنها «روي ماکاي» از آمادگي کامل برخوردار است.

براين مبنا و با توجه به ساير ملاحظات ، دور از انتظار نيست که باشگاه بايرن مونيخ از الزام سفر هاشميان به سرزمين هاي اشغالي خودداري کند. طبق قوانين ايران ، سفر اتباع ايراني به اسرائيل ممنوع است و باشگاه بايرن مونيخ پيش از عقد قرارداد با بازيکن ايراني از اين مساله مطلع بوده و نمي تواند بازيکني را به تخلف از قوانين کشورش وادار کند. تيمهاي ماکابي از رژيم اشغالگر قدس و بايرن مونيخ ، فردا شب در چارچوب پيکارهاي ليگ قهرمانان اروپا در تل آويو پيکار خواهند کرد.
 

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او
فدراسيون فوتبال از «وحيد هاشميان» تقدير مي‌كند

فدراسيون فوتبال كشورمان به خاطر عمل شايسته‌ي وحيد هاشميان از مهاجم باشگاه بايرن مونيخ براي سفر نكردن به اسرائيل تقدير مي‌كند. به گزارش (ايسنا)، معاونت فرهنگي فدراسيون فوتبال در نظر دارد طي مراسم ويژه‌اي در اواخر ماه مبارك رمضان از عمل شايسته و ضد صهيونيستي وحيد هاشميان، مهاجم ايراني باشگاه بايرن مونيخ آلمان تقدير و تشكر كند. عليپور، معاون فرهنگي فدراسيون فوتبال در گفت‌وگو با ايسنا با تاكيد بر خوي استعمارگرانه‌ي رژيم نژادپرست اسراييل با اعلام اين خبر «هاشميان» را بازيكن نمونه و اسوه‌اي دانست كه عليرغم داشتن مسووليت در قبال برنامه‌هاي باشگاهي خود با اصرار فراوان خواهان عدم حضور در برابر تيم «مكابي» شده است. وي اين عمل هاشميان را قابل تقدير خواند و خواستار ارج نهادن سازمان تربيت بدني در خصوص اين مهم شد.
 

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet

daftarekhaterat

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 جولای 2003
نوشته‌ها
4,989
لایک‌ها
58
سن
41
محل سکونت
در قلب پاك او
صديقه برمکى ويشگاهى به عنوان پنجم و مهناز مرزآبادى به عنوان
پانزدهم
مسابقات تيراندازى با تفنگ بادى ايستاده زنان در کلاس اس اچ يک
بازيهاى پارالمپيک دست يافتند.
برمکى با مجموع ۴۸۶ امتياز و مرزآبادى با۳۷۴ امتياز در ميان ۱۸
تيرانداز در رده هاى يادشده دوازدهمين دوره بازيهاى پارالمپيک ۲۰۰۴ آتن
قرار گرفتند.
جمال اسدى تيرانداز ايرانى در مسابقات تيراندازى با تپانچه بادى
مردان در کلاس اس اچ يک دوازدهمين دوره بازيهاى پارالمپيک ۲۰۰۴ آتن به
مقام چهاردهم رضايت داد.
اسدى در اين رقابتها که روز شنبه در سالن مارکوپولو شهر آتن برگزار
شد با کسب۲۳۳ / ۹ امتياز به همراه تيراندازانى از چين ، روسيه ، کره جنوبى،
اتريش و آلمان در مکان چهاردهم جاى گرفت .
باز هم المپيك! باز هم افتضاح!
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا