برگزیده های پرشین تولز

نقد و بررسی لپ تاپ لنوو Y700

kayvannet

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 جولای 2014
نوشته‌ها
33
لایک‌ها
9
سن
25
علاقه مندان به دنیای گیم و بازی هر روزه جدیدترین اخبار دنیای بازی را رصد می کنند تا همیشه در این زمینه از رقبای خود جلوتر باشند این رقابت تنها به بازی خلاصه نمی شود بلکه در تجهیزات و سخت افزار لپ تاپ گیمینگ هم دیده می شود.

اکثر کمپانی هایی که به امر ساخت لپ تاپ مشغول هستند قطعا برای گیمر ها لپ تاپی خاص دارند که تمامی نیازهای آنها را از پردازنده قوی ، حافظه رم بالا ، و کارت گرافیک قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت بر طرف می کند.

لپ تاپ های گیمینگ با توجه به مواردی که در بالا گفته شد قیمتی بالا دارند و معمولا کاربرهای معمولی به هیج وجه سراغ این سری از لپ تاپ های نمی روند و حاضر به پرداخت هزینه های چند میلیونی برای خرید این لپ تاپ ها نیستند.

بنابراین این لپ تاپ 15 اینچی لنوو که Y700 نام دارد برای گیمر ها و آنهایی که قصد پردازش های سنگین را دارند مناسب است.

ظاهر فیزیکی لپ تاپ لنوو Y700

لپ تاپ لنوو Y700 ظاهری نسبتا باریک و جنس بدنه ای مقاوم دارد. این لپ تاپ 15 اینچی لنوو دارای ظاهر متفاوت نسبت به سایر لپ تاپ های لنووست که اگر بدنه پشتی لپ تاپ را مشاهده نمایید خروجی فن ها به رنگ قرمز رخ نمایی می کند. این در حالی است که کمپانی های سازنده از رنگ قرمز برای معرفی و متمایز نشان دادن لپ تاپ های گیمینگ استفاده کرده اند.

بدنه خارجی لپ تاپ لنوو Y700 از پلاستیک فشرده برس خورده تشکیل شده است که خط هایی به صورت راه راه روی آن قرار گرفته است که بر جذابیت این لپ تاپ لنوو افزوده است در دو سمت لپ تاپ لنوو Y700 همانند سایر لپ تاپ ها پورت های ورودی و خروجی قرار دارد که در ادامه به بررسی دقیق تر خواهیم پرداخت.

Lenovo-Y700---1-(6).jpg


سخت افزار و عملکرد لپ تاپ لنوو Y700

لپ تاپ لنوو Y700 دارای پردازنده اینتل Core i7-6700HQ می باشد که سرعتی معادل 3.5 گیگاهرتز در حداکثر فعالیت خود دارد. حافظه کش در این پردازنده 6 مگابایت در نظر گرفته شده است که خبر از یک لپ تاپ و پردازنده تمام عیار می دهد. حافظه رم در این لپ تاپ لنوو 16 گیگابایت از نوع DDR4 است که سرعتی معادل 2133 مگاهزتز دارد. به عنوان فضای ذخیره سازی ، یک ترابایت حافظه به عنوان هارد دیسک در لپ تاپ Y700 قرار گرفته است. همچنین وجود 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به صورت SSD در سرعت دخیره سازی اطلاعات بسیار تاثیر گذار است.


قرار گرفتن حافظه رم ، پردازنده گرافیکی و هارد دیسک در سمت راست باعث ایجاد حرارت در سمت راست دستگاه می شود. همانطور که در تصویر می بینید وجود لوله های باریک انتقال حرارت باعث خروج حرارت و عملکرد بهتر لپ تاپ می شود.



صفحه نمایش لپ تاپ لنوو Y700

لنوو در لپ تاپ Y700 از صفحه نمایش 15.6 اینچی استفاده کرده است که تصاویر را با کیفیت Full HD نمایش می دهد. برخی از سری های Y700 با صفحه نمایش لمسی و غیر لمسی معرفی شده است. اگر قصد ویرایش ویدئو و کارهای گرافیکی نظیر طراحی را دارید ترجیحا از لپ تاپ لنوو Y700 که صفحه نمایش 4K دارد استفاده نمایید تا تصاویر را به صورت دقیق تر و شفاف تر مشاهد نمایید. قطعا وجود صفحه نمایش 4K باعث افزایش قیمت Y700 می شود در نهایت اگر فقط تماشای فیلم و کارهای معمولی دارید انتخاب لپ تاپ با صفحه نمایش FHD نیز انتخاب مناسبی می باشد.

کیبورد ها در لپ تاپ لنوو Y700 به صورت جزیره ای قرار گرفته است که تایپ آسان و عملکرد بهتر را نوید می دهد. در دو طرف تاچ پد فضایی به نسبت بزرگتر از سایر لپ تاپ ها قرار گرفته است که مکان قرارگیری دست و یا به بیان بهتر استراحتگاه دست هاست.

Lenovo-Y700---1-(11).jpg




اسپیکر و بلند گو ها در لپ تاپ لنوو Y700

یکی از دلایل برتری لپ تاپ لنوو Y700 وجود اسپیکر های JBL است که صدایی شفاف و فراگیر را ارائه می هد. این اسپیکر ها در دو طرف کیبورد قابل مشاهده است که با رنگ قرمز مشخص شده است.




کیبورد و تاچ پد لپ تاپ لنوو Y700

در این لپ تاپ گیمینگ لنوو یعنی Y700 همانطور که انتظار داریم کیبورد با نور پس زمینه قرمز را داریم وجود نور پس زمینه قرمز در لپ تاپ نشان گر یک لپ تاپ گیمینگ است که در هنگام بازی حس رقابت و تنش را در کاربر بیش از بیشتر افزایش می دهد.

Lenovo%20Y700%20-%201%20(10).jpg

همچنین وجود یک ساب ووفر قدرتمند در زیر کیبورد باعث صدایی شفاف و بدون نویز می شود تا در هنگام بازی یا تماشای ویدئو خود را در محیط واقعی تصور کنید.

فروشگاه اینترنتی مشهد کالا نمایندگی فروش لپ تاپ لنوو در شرق کشور می باشد که در مشهد کالا علاوه بر خرید آنلاین امکان خرید اقساطی لپ تاپ نیز فراهم است. در صورت خرید آنلاین لپ تاپ این امکان فراهم است از قانون طلایی 7 روزه ضمانت تعویض استفاده نمایید.



فروشگاه اینترنتی مشهد کالا

نمایندگی فروش لپ تاپ لنوو
 
بالا