برگزیده های پرشین تولز

نقد و بررسی Huawei MediaPad M2 8.0 Premium edition - 32GB

mdc.ir

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2015
نوشته‌ها
336
لایک‌ها
41
هواوی امسال با تجربه‌ای که از سال گذشته به دست آورد درصدد تثبیت جایگاه خویش در بازار است. طبق گفته آقای رضا آقایی نیا مدیر دفتر هواوی در ایران این شرکت قصد دارد تا نفوذش را در بازار تبلت ایران تا 50 درصد افزایش دهد. این گفته نشان از برنامه‌ریزی سنگین هواوی برای بازار تبلت ایران است. سال گذشته هواوی با معرفی Mediapad M1 کلاس 8 اینچی تبلت‌های بازار را هدف قرار داد. امسال نیز نسخه دوم این تبلت با تمرکز ویژه به موسیقی تحت نام مدیاپد ام 2 معرفی شد.

مدیاپد ام 2 از نظر ابعاد تغییر محسوسی با نسخه قبلی ندارد و تنها عرض دستگاه حدود 4 میلی‌متر افزایش یافته. وزن تبلت نیز تنها یک گرم افزایش را نشان می‌دهد. اما از نظر شکل ظاهری شاهد تغییراتی هستیم. به عنوان مثال می‌توان به حذف شدن بلندگوی استریو از بخش جلو به کناره‌های تبلت در بالا و پایین اشاره کرد. بخش پشت و جلو نمای ساده‌ای دارند اما کناره‌های تبلت کمی خطوط موازی را بر چهره کشیده‌اند. هواوی سعی کرده نسخه جدیدMediapad M را لوکس‌تر طراحی کند.

به سراغ نمایشگر تبلت می‌رویم. اگرچه ابعاد صفحه نمایش همان 8.0 اینچ ثابت مانده است اما رزولوشن از HD به FHD تغییر کرده و این یعنی حدودا افزایش دوبرابری پیکسل‌های صفحه. حالا در نمایشگر Mediapad M2 چگالی پیکسل‌ها به مرز 283 واحد می‌رسند. اما علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری، هواوی قابلیت‌های نرم‌افزاری را برای M2 در نظر گرفته تا کاربر در هنگام کار با تبلت کمترین مشکل را با نمایشگر داشته باشد. حالت Sun View یکی از این قابلیت‌ها ست. در این حالت و توسط حسگر سنجش نور با قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، تبلت به صورت خودکار میزان کانتراست و روشنایی را افزایش می‌دهد تا خوانایی محتوی افت پیدا نکند. قابلیت دیگر Eye Care است که در موقع مطالعه با کاهش 50 درصدی نور آبی، از چشمان شما مراقبت می‌کند. شرکت سازنده برای جذابیت بیشتر رنگ‌ها از حالت Color Plus استفاده کرده که با بازتولید رنگ‌ها، تا 20 درصد اشباع آن‌ها را افزایش می‌دهد.


برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید

منبع : فروشگاه اینترنتی میرداماد

www.mdc.ir


Huawei Mediapad m2 (3).jpg
 
بالا