برگزیده های پرشین تولز

candelliran

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2016
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
3
سن
25
نمایش مطلب در داخل سایت کندل

نقد و برسی Dell Venue 8 Pro 3G

امروزه تبلت های زیادی با سیستم عامل های مختلف و همینطور در اندازه های متفاوت وجود دارند. اکثر کاربران به دنبال تبلت ۷ یا ۸ اینچی هستند که این اندازه ها در میان کاربران طرفدار های زیادی دارد. در این روز ها تبلت های اندرویدی نقش خیلی زیاد و همینطور محبوبیت خاصی در بین کاربران دارند. بابت این امر ماکروسافت به فکر توسعه سیستم عامل خود در تمامی دستگاه ها موجود در بازار افتاده است، جالب نیست شما ویندوز را در تبلت خودتان داشته باشید و همینطور نرم افزار ها و برنامه های کامپیوتر یا نوت بوک شخصی خود را در یک تبلت نصب و اجرا کنید. امروز کندل می خواهد تبلت هشت اینچی ویندوزی Venue 8 Pro 3G کمپانی دل را برای شما دوستان نقد و برسی کند.


%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B3%DB%8C-Dell-Venue-8-Pro-3G.jpg




تبلت Dell Venue 8 Pro 3G
اکثر تبلت های ویندوزی در اندازه های ۱۰ اینچ بوده اند و شرکت های دیگر نیز بیشتر در این اندازه تبلت های خود را روانه بازار کرده اند. در این میان کمپانی دل یک تبلت ۸ اینچی تقریبا بی نقص روانه بازار کرده است.Venue 8 Pro یکی از اولین تبلت های ۸ اینچی ویندوزی است که محبوبیت زیادی در بین کاربران ایجاد کرده. این تبلت از سخت افزار قابل قبولی برخوردار است که کاربران هنگام کار با Venue 8 Pro احساس کندی نمی کنند، همینطور می توان به تاچ ونیو ۸ اشاره کرد که بسیار روان و خوب عمل می کند که کاربر کندی یا نقصی را در هنگام کار با تبلت احساس نمی کند.

Venue-8-Pro-3g.jpg


سخت افزار Venue 8 Pro
Venue 8 Pro از یک پردازنده چهار هسته ای اینتل Intel® Atom™ processor Z3740 با سرعت پردازشی ۱٫۸GHz می باشد. در کنار ۲ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت SSD سرعت پردازش خوبی را برای این تبلت ویندوزی ایفا میکند. این تبلت از یک باتر ۴۸۳۰ میلی آمپری برخوردار است که می تواند به مدت ۸ تا ۱۰ ساعت به طور مداوم کار کند.که در میان تبلت های ویندوزی یک عملکرد بسیار خوبی را می توان در نظر گرفت.

دوربین
دوربین جلوی این دستگاه ۱٫۲ مگاپیکسل برای مکالمه های ویدیویی است و همینطور دوربین پشت Venue 8 Pro از ۵ مگاپیکسل که از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

نمایشگر
Venue 8 Pro از یک نمایشگر ۸ اینچی IPS به رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ از نوع HD برخوردار است که دید خوبی را برای کاربر هنگام کار با تبلت ایجاد می کند. شاید تبلت های اندرویدی با این هزینه نمایشگر هایی با رزولوشن بالاتری دربین کاربران قرار دهند. البته باید این مسئه را هم در نظر گرفت که تبلت های ویندوزی به دلیل سخت افزار نسبت به تبلت های اندرویدی گران تر اند.

tablet-venue-pro-8-love-mag-accessories-1.jpg


قابلیت های نرم افزاری
Venue 8 Pro از ویندوز ۸٫۱ برخوردار است که می توان آن رابه ویندوز ۱۰ نیز ارتقا داد. قابلیت استفاده برای نرم افزار های طراحی با استفاده از قلم مخصوص ونیو ۸ پرو که میتوانید به صورت جدا از فروشگاه کندل تهیه فرمایید. قابلیت اتصال به دستگاه های هوشمند ازجمله تلوزیون های اسمارت از طریق وایرلس می توان اشاره کرد.



به صورت کلی Venue 8 یک تبلت ویندوزی هشت اینچی بسیار خوب برای کار های روزمره می توان در نظر گرفت.


کاربران عزیز می توانند Dell Venue 8 Pro 3G در فروشگاه اینترنتی کندل یا فروشگاه اصلی کندل تهیه فرمایند.
نمایش تبلت Dell Venue 8 Pro در فروشگاه

لوازم جانبی Dell Venue 8 Pro 3G
کیف و کیبورد وایرلس : نمایش در فروشگاه

قلم مخصوص : نمایش در فروشگاه



نمایش مطلب در داخل سایت کندل
 
بالا